logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kukbuk.pl z nowym dyrektorem artystycznym

  PR 15.05.2020, przeczytano 285 razy

Do zespołu KUKBUK.pl dołączył Marcin Lewandowski. Objął stanowisko dyrektora artystycznego i jest odpowiedzialny za strategię wizualną i jej realizację na portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kukbuk.pl-z-nowym-dyrektorem-artystycznym,387024,artykul.html

Lewandowski związany jest z wydawnictwem KUKBUK od 6 lat. Zaczynał jako ilustrator, następnie zajmował się tworzeniem i realizacją koncepcji reklamowych. Ukończył z wyróżnieniem Wydział Sztuki Nowych Mediów PJATK. Był również współzałożycielem fundacji Wihajster, która wspierała i organizowała wystawy młodych twórców. Ilustrator i grafik z wykształcenia, prywatnie pasjonat podróży i jedzenia.

Portal KUKBUK.pl od początku 2020 r. odnotowuje w statystykach znaczące wzrosty. Kwiecień br. był dla KUKBUK.pl rekordowym miesiącem z wynikami ponad 350.000 unikalnych użytkowników i prawie 2.000.000 odsłon. To 33% wzrost w stosunku do marca.

Źródło: KUKBUK.PL

www.kukbuk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Jak dojdą ogłoszenia moto, to będzie pik jak diabli już w czerwcu.

avatar użytkownika
,

Mógłbyś wyjaśnić powód tych drwin?  

avatar użytkownika
,

Ale czy ja drwię? Ja PODPOWIADAM kierunki rozwoju.

Ponoć ogłoszenia moto robią dużo klików. Tak się mówi na mieście.
  

avatar użytkownika
,

Z przyjemnością czytamy Twoje komentarze, staramy się na nie także w miarę naszych skromnych możliwości odpowiadać. Ale paplanie byle tylko paplać i komuś kolejnemu dokopać jest jałowe i nudne - trzymaj poziom, skoro zarzucasz wszystkim wokół, że go nie trzymają.  

avatar użytkownika
,

Ja bym chętnie pochwalił serwis tematyczny, że się rozwija UTRZYMUJĄC swój charakter i zachowując "hermetyczność" tematyczną zgodnie z ideą za nim stojącą.

Ale jeśli serwis kulinarny zaczyna się rozbudowywać o kolejne bloki tematyczne, nawet nie stojące obok jego dotychczasowej tematyki, stając de facto portalem horyzontalnym, to paplanie o wzrostach należy odnieść do INNYCH portali horyzontalnych, bo tylko w takim kontekście mają te wiadomości jakikolwiek sens, lub nie mają.
  

avatar użytkownika
,

Dlatego właśnie proponuję ogłoszenie moto albo towarzyskie, można nabić wiele odsłon a ludzie chętnie wrócą.

Tylko DO CZEGO wrócą?
  

avatar użytkownika
,

A które to konkretnie "bloki tematyczne" przeczą stojącej za portalem idei?  

avatar użytkownika
,

Ogłoszenia towarzyskie nie stoją.
Ludzie lubią się gromadzić, więc będzie jak znalazł.
  

avatar użytkownika
,

A te bloki tematyczne które tak odbiegają od profilu serwisu to które to są? Umiesz je wskazać?  

avatar użytkownika
,

Zajrzyj, przejrzyj, wyciągnij własne wnioski.
Będziesz wtedy mógł bronić, wiedząc czego bronisz.
  

avatar użytkownika
,

Nie potrafisz wskazać przykładów materiałów, których obecność krytykujesz?  

avatar użytkownika
,

Oczywiście, że tak.

Ale co do zasady, nie pracuję za darmo. A szczegółowe listowanie cudzych błędów znajduję jako pracę.
  

avatar użytkownika
,

Ale wiem, wiem, Ty byś to zrobił za darmo, z dobroci serca.
  

avatar użytkownika
,

Nie chodzi o dobroć serca ale o szacunek dla rozmówcy - jeśli stawiasz jakąś tezę to normy obyczajowe nakazują liczyć się z tym, że zostaniesz poproszony o jej uzasadnienie i w razie potrzeby - uzasadnić. Odpowiedź której udzieliłeś świadczy o pogardzie dla rozmówcy.  

avatar użytkownika
,

Nie ma takiej normy, która zmuszałaby jedną osobę do tłumaczenia drugiej czegokolwiek.
Jest norma, że można zadać pytanie... ale i ta nie w każdym towarzystwie jest uznawana.
  

avatar użytkownika
,

Owszem jest - jeśli wyrażasz poglądy wobec kogoś, kto nie podlega Ci w jakiś formalny sposób nakazujący ich bezdyskusyjne przyjęcie, to zapraszasz go automatycznie do rozmowy. Niesie to ze sobą pewne zobowiązania grzecznościowe, których dochowanie wynika z ogólniejszej normy obyczajowej nakazującej okazywanie ludziom szacunku.

Oczywiście nikt nie może nikogo zmusić ani do przestrzegania norm obyczajowych ani tym bardziej wymusić ich znajomości. Można jedynie podpowiedzieć właściwe zachowanie komuś, kto wydaje się tych norm nie znać. Robimy to niechętnie - ale za to całkowicie za darmo.
  

avatar użytkownika
,

Nieprawda.
Wyrażenie poglądu w komentarzu oznacza tylko i wyłącznie wyrażenie poglądu w komentarzu. Nie jest ani rozpoczęciem dyskusji ani zaproszeniem kogokolwiek do niej.

Nie ma żadnych zobowiązań, formalnych czy grzecznościowych, nakazujących odpowiadanie komuś, kogo się NIE ZAPROSIŁO do rozmowy.

Jeśli ktoś uważa, że powinien okazywać innym szacunek, może to robić.
  

avatar użytkownika
,

Zabranie głosu na forum publicznym oznacza gotowość do podjęcia dyskusji. Tylko ktoś kto nie zdaje sobie sprawy z tego co robi może sądzić, że zwracając się do publiczności nie wywoła niczyjej reakcji. Ignorowanie tej reakcji to mniej więcej tego samego kalibru nadużycie wobec norm obyczajowych jak brak reakcji na pozdrowienie ("dzień dobry") albo grzeczne pytanie ("przepraszam, która godzina?"). W realu można takie zachowanie okupić stratami uzębienia, w internecie kończy się zazwyczaj na sympatycznym i całkowicie bezpłatnym upomnieniu.  

avatar użytkownika
,

Nieprawda.
Zabranie głosu oznacza wyłącznie zabranie głosu.

Jeśli ktoś uważa, że to zaproszenie do czegoś, powinien skonsultować się z lekarzem specjalistą.
  

avatar użytkownika
,

Każde zachowanie publiczne niesie ze sobą komunikat sygnalizujący stosunek danej osoby do otoczenia, czyli ludzi pozostających z nim w relacji którą zbudował podejmując publicznie swoje działanie. Również w tym konkretnym wypadku, zabierając głos publicznie, budujesz konkretną sytuację tworzącą relacje z innymi, wraz z towarzyszącym takim relacjom bagażem zwyczajowych zobowiązań. Oczywiście możesz nie mieć świadomości że tak się dzieje, ale dzieje się niezależnie od tego czy tego chcesz czy nie. Rozpoznawaniu i rozumieniu znaczeń towarzyszących zachowaniom społecznym służy tzw. kindersztuba i znajomość norm grzecznościowych.   

avatar użytkownika
,

Wg normy grzecznościowej mamy w Polsce kilkunastu premierów, kilkudziesięciu marszałków sejmu i zapewne tyle samo senatu.
A unormowani grzecznościowo im premierują lub marszałkują.

I ja im nie zabraniam, o ile oni uznają moje prawo do nieprzestrzegania tej normy jako obcej mi grzecznościowo.
Choć w sumie nawet nie dbam o to czy uznają.

Tak więc...
Lekcje kindersztuby zachowaj dla swojego potomstwa.
  

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764