logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kula pełna SMS-ów

   29.06.2007, przeczytano 2314 razy

iBall jest urządzeniem w kształcie kuli, która jest wyposażona w funkcję odbierania i wyświetlania SMS-ów. Posiada 64MB pamięci i pozwala na odebranie 1000 wiadomości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kula-pelna-sms-ow,5778,artykul.html

Wysyłanie SMS-ów do produktu jest możliwe dzięki karcie SIM umieszczonej wewnątrz kuli, a treść jest wyświetlana dzięki 85 bardzo jasnym diodom LED.

iBall z możliwością wyświetlania napisów i atrakcyjnym wyglądem może spełniać również funkcję dekoracyjną. Wbudowana pamięć o pojemności 64MB pozwala na zachowanie ulubionych wiadomości. Kula ma średnicę 28cm, więc jest całkiem spora jak na zadanie, do którego została stworzona.

Dzięki wodoodpornej obudowie, urządzenia można używać zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz.

Cena iBall GPRS to 2225,19$. Interesujące wydaje się zwłaszcza te 19 centów...

Źródło: TechEBlog

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

no nie wiem czy chciałąbym aby np w biurze wszyscy pracownicy czytali moje smsy... dość spore rozmiary kuli, intensywność światła i przyciągająca uwagę technologia- myślę, że zda to egzamin bardziej jako element dekoracyjny do którego można np wprowadzić nazwę lub myśl przewodnią firmy, ktróa będzie wyświetlana... a smsy?- lepiej niech zostaną ukryte przed światem w skrzynce odbiorczej telefonu, gdzieś na dnie naszej kieszeni... :-)

avatar użytkownika
,

no nie wiem czy chciałabym aby np w biurze wszyscy pracownicy czytali moje smsy... dość spore rozmiary kuli, intensywność światła i przyciągająca uwagę technologia- myślę, że zda to egzamin bardziej jako element dekoracyjny do którego można np wprowadzić nazwę lub myśl przewodnią firmy, ktróa będzie wyświetlana... a smsy?- lepiej niech zostaną ukryte przed światem w skrzynce odbiorczej telefonu, gdzieś na dnie naszej kieszeni... :-)

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764