logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kulisy powstawania „Sztuka Składania Historii – Więcej niż jedno życie”

  PR 06.02.2016, przeczytano 2060 razy
ilustracjastrzałka

Co łączy logarytmiczną spiralę Fibonacciego ze sztuką tworzenia wideo? Jak opowiedzieć historię za pomocą kadrów? I wreszcie, jakiego sprzętu użyć, by najlepiej oddać hipnotyczną wręcz geometrię Hongkongu? Krzysztof Gonciarz, w swoim najnowszym making-ofie i artykule na iQ.intel.pl, prezentuje kulisy powstawania pierwszego odcinka „Sztuki Składania Historii” powered by Intel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kulisy-powstawania-_sztuka-skladania-historii-%E2%80%93-wiecej-niz-jedno-zycie_,27378,artykul.html

„Sztuka Składania Historii” to projekt realizowany przez Intela we współpracy z Krzysztofem Gonciarzem - producentem wideo, prowadzącym kanał podróżniczy „Wybuchające Beczki” na YouTube i autorem książki „WEBSHOWS: Sekrety wideo w Internecie”. W ramach kampanii, na kanale znanego youtubera opublikowanych zostanie łącznie 8 materiałów – 4 filmy o charakterze dokumentalnym oraz 4 making-ofy, pokazujące kulisy tworzenia wysokiej jakości wideo w sieci. Materiałom towarzyszyć będą artykuły autorstwa Gonciarza publikowane na blogu iQ.intel.pl.

Dotychczas w ramach kampanii powstał trailer oraz materiał pod tytułem Więcej niż jedno życie. Ten ostatni tempem błyskawicy podbił Internet, w ciągu nieco ponad tygodnia generując ponad 310 tysięcy wyświetleń. Dziś w sieci pojawił się pierwszy making-of, ukazujący kulisy pracy nad materiałem, który urzekł zarówno amatorów, jak i fanów sztuki audiowizualnej. Gonciarz prezentuje w materiale sprzęt, którego użył do nakręcenia i zmontowania filmu.

Making-of Sztuka Składania Historii – Więcej niż jedno życie:

Równolegle na blogu iQ.intel.pl pojawił się pierwszy z artykułów Krzysztofa Gonciarza. Autor  opowiada o tym, jak istotna jest forma, która towarzyszy opowiadaniu historii. Odwołuje się do fundamentów sztuki wizualnej, między innymi do graficznej postaci spirali Fibonacciego, jako do filarów tworzenia wartościowych materiałów wideo.

Link do artykułu: http://iq.intel.pl/sztuka-skladania-historii-wiecej-niz-jedno-zycie-making-of/

Za przygotowanie koncepcji i realizację projektu „Sztuka Składania Historii” odpowiada zespół komunikacji Intel Polska oraz Monday PR - agencja komunikacji zintegrowanej.

Źródło: Intel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764