logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kulisy powstawania „Sztuka Składania Historii – Więcej niż jedno życie”

  PR 06.02.2016, przeczytano 2059 razy
ilustracjastrzałka

Co łączy logarytmiczną spiralę Fibonacciego ze sztuką tworzenia wideo? Jak opowiedzieć historię za pomocą kadrów? I wreszcie, jakiego sprzętu użyć, by najlepiej oddać hipnotyczną wręcz geometrię Hongkongu? Krzysztof Gonciarz, w swoim najnowszym making-ofie i artykule na iQ.intel.pl, prezentuje kulisy powstawania pierwszego odcinka „Sztuki Składania Historii” powered by Intel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kulisy-powstawania-_sztuka-skladania-historii-%E2%80%93-wiecej-niz-jedno-zycie_,27378,artykul.html

„Sztuka Składania Historii” to projekt realizowany przez Intela we współpracy z Krzysztofem Gonciarzem - producentem wideo, prowadzącym kanał podróżniczy „Wybuchające Beczki” na YouTube i autorem książki „WEBSHOWS: Sekrety wideo w Internecie”. W ramach kampanii, na kanale znanego youtubera opublikowanych zostanie łącznie 8 materiałów – 4 filmy o charakterze dokumentalnym oraz 4 making-ofy, pokazujące kulisy tworzenia wysokiej jakości wideo w sieci. Materiałom towarzyszyć będą artykuły autorstwa Gonciarza publikowane na blogu iQ.intel.pl.

Dotychczas w ramach kampanii powstał trailer oraz materiał pod tytułem Więcej niż jedno życie. Ten ostatni tempem błyskawicy podbił Internet, w ciągu nieco ponad tygodnia generując ponad 310 tysięcy wyświetleń. Dziś w sieci pojawił się pierwszy making-of, ukazujący kulisy pracy nad materiałem, który urzekł zarówno amatorów, jak i fanów sztuki audiowizualnej. Gonciarz prezentuje w materiale sprzęt, którego użył do nakręcenia i zmontowania filmu.

Making-of Sztuka Składania Historii – Więcej niż jedno życie:

Równolegle na blogu iQ.intel.pl pojawił się pierwszy z artykułów Krzysztofa Gonciarza. Autor  opowiada o tym, jak istotna jest forma, która towarzyszy opowiadaniu historii. Odwołuje się do fundamentów sztuki wizualnej, między innymi do graficznej postaci spirali Fibonacciego, jako do filarów tworzenia wartościowych materiałów wideo.

Link do artykułu: http://iq.intel.pl/sztuka-skladania-historii-wiecej-niz-jedno-zycie-making-of/

Za przygotowanie koncepcji i realizację projektu „Sztuka Składania Historii” odpowiada zespół komunikacji Intel Polska oraz Monday PR - agencja komunikacji zintegrowanej.

Źródło: Intel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764