logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kup Neboa, ratuj żółwie... Konkurs konsumencki

  PR 09.07.2024, przeczytano 285 razy
ilustracjastrzałka

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty, pomagając jednocześnie ratować morskie żółwie. Jej oś stanowi konkurs dla klientów sieci Rossmann, któremu towarzyszyć będzie akcja rabatowa oraz działania reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kup-neboa%2C-ratuj-zolwie...-konkurs-konsumencki,404950,artykul.html

Akcja ”Kup Neboa, ratuj żółwie i wygrywaj” zachęca konsumentów do wspólnej troski o morskie stworzenia, w tym szczególnie żółwie, których byt jest zagrożony przez zanieczyszczenie mórz i oceanów plastikiem. W 2023 roku marka zaadoptowała żółwicę Rocky, która dzięki specjalistycznej pomocy powróciła do swojego naturalnego środowiska. Środki finansowe z tegorocznej akcji trafią także do podopiecznych ośrodka naukowego Loggerhead Marinelife Center na Florydzie, gdzie zostaną przeznaczone na leczenie i rekonwalescencję żółwi morskich z gatunku Karetta, a także na ochronę ich gniazd lęgowych oraz kolejne adopcje.

Wakacyjny konkurs Neboa startuje 9 lipca i potrwa do 8 sierpnia. Na uczestników zabawy czeka ponad 150 nagród , w tym: bon „wakacje pod palmami” o wartości 20 000 zł, 50 bluz Respect the Nature oraz 100 ekotoreb wypełnionych kosmetykami Neboa. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy dokonać zakupu kosmetyków Neboa w sieci Rossmann, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.neboa.pl

Konkursowi towarzyszyć będzie akcja rabatowa dla kupujących – w dniach od 23 lipca do 8 sierpnia produkty Neboa będą objęte promocją MEGA. W ramach kampanii zaplanowano także działania digitalowe wraz z dodatkową ekspozycją produktów w sklepach Rossmann. Na potrzeby reklamowe powstał także film 3D, który w wyjątkowy sposób komunikuje akcję.

Źródło: Eurus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764