logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kupon Wow! promuje marki własne Kaufland

  PR 11.08.2022, przeczytano 648 razy
ilustracjastrzałka

Jak wynika z badań, 39% Polaków chętnie wyszukuje i korzysta z dostępnych promocji1. W odpowiedzi na zainteresowanie, jakim cieszą się kolejne wyzwania akcji kupon WOW!, Kaufland stworzył ponownie okazję do skorzystania ze specjalnych zniżek. Już od 11 sierpnia użytkownicy programu PAYBACK, kupując marki własne w sklepach sieci Kaufland, będą mogli zaoszczędzić pieniądze i zebrać na swoim koncie dodatkowe punkty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kupon-wow%21-promuje-marki-wlasne-kaufland,396869,artykul.html

Klienci z całej Polski robiący zakupy w marketach Kaufland w dniach od 11 sierpnia do 7 września mogą liczyć na zdobycie punktów PAYBACK w ramach wyzwania kupon WOW!, którego tematem przewodnim są marki własne sieci. Aby wziąć udział w akcji promocyjnej, wystarczy być zarejestrowanym użytkownikiem karty PAYBACK oraz posiadać zainstalowaną aplikację. Konsumenci znajdą w sklepach Kaufland szeroką ofertę marek własnych, m.in. produkty sprawdzonej jakości w niskiej cenie K-Classic, żywność charakterystyczną dla kuchni polskiej K-Stąd Takie Dobre!, roślinną K-take it veggie, ekologiczną K-Bio, a także produkty przygotowane z wyselekcjonowanych składników K-Favourites czy kosmetyki i przybory higieniczne Bevola.

Zasady: klient kupujący artykuły objęte akcją i każdorazowo skanujący kartę cyfrową w aplikacji w smartfonie otrzyma specjalne kupony do aktywacji przed zakupem. W puli znajdą się 3 kolejne etapy do przejścia, których postęp będzie można na bieżąco śledzić w aplikacji. Zakup 10 produktów marek własnych zostanie nagrodzony kuponem „20x więcej punktów za zakup warzyw lub owoców za minimum 3zł”, a kolejne 5 produktów zapewni kupon na „+500 punktów za wydane minimum 50 zł”. Po zakupie w sumie 20 produktów konsument znajdzie na swoim koncie kupon z okazją na „+2000 punktów za wydane minimum 100 zł”. Wypróbowanie oferty Kaufland pozwoli klientom sieci na zyskanie nawet 25 zł z aplikacją PAYBACK. Klienci swoje postępy w wyzwaniu mogą śledzić bezpośrednio w aplikacji (status zakupów aktualizowany jest do 48 h).

Źródło: Kaufland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764