logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kupuj kolorowo: Start polskiej kampanii Ebay

  PR 18.09.2017, przeczytano 910 razy
ilustracjastrzałka

eBay wystartował w Polsce z nową kampanią „Kupuj kolorowo”. Oferując już ponad miliard produktów na swojej platformie, eBay chce zachęcić kupujących do realizacji życiowych pasji i podkreślić indywidualny charakter każdych zakupów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kupuj-kolorowo%3A-start-polskiej-kampanii-ebay,33752,artykul.html

Kampania, która spotkała się już z pozytywnym odbiorem m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Australii, jest także realizowana na portalach społecznościowych oraz w mediach cyfrowych w Polsce. eBay po raz pierwszy w historii wyemituje w naszym kraju wideo spot – półminutowy film przedstawia ludzi, którzy spełniają swoje marzenia poprzez osobiste, spersonalizowane doświadczenia zakupowe.

Wybierając hasła „Różnisz się od innych” i „Bądź sobą”, eBay chce podkreślić, że każde zakupy to nowa przygoda i kolejny krok w kierunku realizowania nawet najbardziej niestandardowych pasji.

– Poprzez nową kampanię „Kupuj kolorowo” chcemy pokazać, że szeroka oferta eBay obejmująca ponad miliard różnorodnych produktów z całego świata, to doskonałe miejsce na realizację nawet najbardziej wyszukanych potrzeb zakupowych, a także sposób na wyrażenie siebie. Ma w tym pomóc także nowa, spersonalizowana wersja strony głównej, która w Polsce funkcjonuje z sukcesem już od ponad miesiąca – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay.

Spersonalizowane zakupy na platformie są możliwe od sierpnia, kiedy to eBay uruchomił nową stronę główną w wersji polskiej. Stronę wyposażono w funkcjonalności oparte o technikę sztucznej inteligencji i uczenie maszynowe. Dzięki temu oferty są dostosowywane do preferencji konkretnych użytkowników, którzy widzą stronę główną eBay dopasowaną do własnych, indywidualnych nawyków i zachowań zakupowych.


Źródło: eBay Inc.

www.ebay.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764