logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurczy się widownia Wiadomości TVP1

   02.03.2016, przeczytano 996 razy
ilustracjastrzałka
fot. YouTube

W lutym widownia Wiadomości TVP1 zmniejszyła się o 470 tys. widzów. Jest to kontynuacja trendu, który rozpoczął się w styczniu, kiedy wieczorny program informacyjny Telewizji Polskiej stracił 410 tys. widzów (rok do roku).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kurczy-sie-widownia-wiadomosci-tvp1,27695,artykul.html

Według serwisu Wirtualne Media powołującego się na dane Nielsen Audience Measurement zawierające porównanie z lutym 2015, Wiadomości odnotowały największy odpływ widowni spośród wszystkich programów informacyjnych, spadając w ich rankingu na trzecie miejsce i gromadząc w lutym średnio 3,44 mln widzów.

Jedynym programem informacyjnym odnotowującym w porównaniu z zeszłym rokiem wzrost okazały się Fakty TVN, które wysunęły się na 2. pozycję w rankingu z widownią 3,54 mln widzów (wzrost o 15 tys.). Pierwsze miejsce - podobnie jak przed rokiem - należy do Teleexpresu, który z widownią 3,97 mln odnotował spadek o 420 tys. osób.

Odpływ widzów z Wiadomości TVP1 zaczął się w styczniu, gdy po objęciu fotela prezesa przez Jacka Kurskiego zwolniono znaczną część ekipy, zaś Marzena Paczuska zastąpiła na stanowisku szefa redakcji Piotra Kraśkę.

Więcej: wirtualnemedia.pl

Źródło: Wirtualne Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Zatem czekamy na komunikat Jacka Prezesa Kurskiego z wyjaśnieniem, kto źle liczy i komu za to trzeba pogrzebać w życiorysie.

Najnowsze w tym dziale

Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota –...
Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl
Moto.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych wzmacnia swój zespół redakcyjny. W czerwcu br. do grona jego dziennikarzy dołączył Piotr Karczmarczyk, związany wcześniej z serwisem Auto-swiat.pl.
Piątkowe koncerty nadawane z Hard Rock Cafe w Warszawie w ramach 2. edycji Festiwalu Klasyki Rocka oraz kolejna odsłona Wielkiego Testu z Klasyki Rocka to kluczowe elementy wakacyjnej ramówki Rock Radia w 2022 r. Już teraz słuchacze mogą sprawdzić propozycje stacji na lato i rozpocząć prawdziwie rockowy czas.
Salestube rozpoczął współpracę z LPP na kilkunastu rynkach
SalesTube (Group One) rozpoczął współpracę z LPP - największym producentem odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja MarTech & e-commerce dostarcza i wdraża technologię Google Marketing Platform, przeprowadza szkolenia oraz zajmuje się realizacją działań z zakresu programmatic dla marek Reserved i Sinsay na kilkunastu rynkach w Europie.
Z  początkiem  lipca,  w  związku  z  zawieszeniem  wydawania  magazynów  „Dobre  Wnętrze”   i  „M  jak  Mieszkanie”,  nastąpią  zmiany  personalne  w  pionie  „Wnętrza”  Grupy  ZPR  Media,  które ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764