logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurczy się widownia Wiadomości TVP1

   02.03.2016, przeczytano 1079 razy
ilustracjastrzałka
fot. YouTube

W lutym widownia Wiadomości TVP1 zmniejszyła się o 470 tys. widzów. Jest to kontynuacja trendu, który rozpoczął się w styczniu, kiedy wieczorny program informacyjny Telewizji Polskiej stracił 410 tys. widzów (rok do roku).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kurczy-sie-widownia-wiadomosci-tvp1,27695,artykul.html

Według serwisu Wirtualne Media powołującego się na dane Nielsen Audience Measurement zawierające porównanie z lutym 2015, Wiadomości odnotowały największy odpływ widowni spośród wszystkich programów informacyjnych, spadając w ich rankingu na trzecie miejsce i gromadząc w lutym średnio 3,44 mln widzów.

Jedynym programem informacyjnym odnotowującym w porównaniu z zeszłym rokiem wzrost okazały się Fakty TVN, które wysunęły się na 2. pozycję w rankingu z widownią 3,54 mln widzów (wzrost o 15 tys.). Pierwsze miejsce - podobnie jak przed rokiem - należy do Teleexpresu, który z widownią 3,97 mln odnotował spadek o 420 tys. osób.

Odpływ widzów z Wiadomości TVP1 zaczął się w styczniu, gdy po objęciu fotela prezesa przez Jacka Kurskiego zwolniono znaczną część ekipy, zaś Marzena Paczuska zastąpiła na stanowisku szefa redakcji Piotra Kraśkę.

Więcej: wirtualnemedia.pl

Źródło: Wirtualne Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764