Ta przeglądarka nie obsługuje
JavaScript
co ogranicza niektóre funkcje serwisu!
Jak włączyć JavaScript?
Prywatność i cookies
KURIER
Kurier
»
Wiedza
»
Galeria
»
Forum
»
› Strefa Dostawców
Giełda
»
› Zamówienia publiczne
› Dodaj ofertę
Zasobnik
»
› Katalog WWW
› Katalog: Dodaj URL
› Kliparty wektorowe
› Fotografie royalty free
› Kurs HTML i CSS
Książki
»
Dla Webmastra
Dla Dostawcy
więcej...
... więcej działów i serwisów
logowanie
Login lub e-mail:
Hasło:
Zapomniałem hasło
Nowe konto
Pomoc: Konto użytkownika
Kurier i artykuły
cały serwis
Polska reklama i poligrafia
KURIER
Kurier: opcje
Kurier
Z rynku
Konkursy
Świat mediów
Świat poligrafii
Nowości wydawnicze
Prawo i gospodarka
Wideo
OPCJE:
Pokaż fotorelacje
Pokaż badania rynkowe
Pokaż prognozy rynkowe
Pokaż infografiki
Raporty tematyczne Signs.pl
Cykle artykułów
Informacje o nowościach przez e-mail
Opublikuj własną notkę prasową
RSS: Śledź nowości rynkowe
BADANIE:
Reklama OOH w Polsce 2022
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w 2022 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
Kurier: wiadomości z branży
Prenumerata e-mail
Publikuj
Agencja Media Ready przygotowała spot do kampanii Enterol Forte
Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Najnowsza aktualizacja Chat GPT-4
14 marca na długo zapisze się jako ważna data — OpenAI udostępniło wtedy aktualizację GPT-4, czyli sztucznej inteligencji wspieranej modelem językowym (LLM) o nazwie GPT. Najnowszy model wykazuje „poziom ludzki” w wielu testach i znacząco przewyższa poprzednie wersje. Dostępny jest jako płatna wersja dla subskrybentów ChatGPT+.
Filip Gapiński dołącza do zespołu Fantasyexpo
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Foodwell przedłuża współpracę z agencją Starcom
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Wec Communication ponownie wybrana do obsługi media relations Adata i XPG
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
Petal Ads dołącza do europejskiego Mobile Marketing Association
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym...
BADANIE | Jakie dane Polacy są skłonni przekazywać markom?
45% badanych Polaków oczekuje bardziej spersonalizowanych produktów i usług, jednocześnie ankietowani niechętnie godzą się na przekazywanie firmom swoich danych osobowych – to wynik badania Spicy Mobile i Mojej Gazetki dotyczącego korzystania z usług cyfrowych i stosunku Polaków do zmian technologicznych.
Portfolio: Agencja Kalicińscy z nową kampanią dla Kauflandu Każdy z nas oszczędza
Agencja Kalicińscy stworzyła koncept kreatywny kampanii wprowadzającej na polski rynek program lojalnościowy Kaufland Card. Motywem przewodnim komunikacji jest piosenka “Każdy z nas oszczędza”, czyli autorski aranż utworu “Everybody Dance Now” oraz roztańczony spot prezentujący radość płynącą z oszczędzania z Kaufland Card.
Havas Play debiutuje w Polsce i na rynkach światowych
Havas Play to nowa, międzynarodowa marka w specjalistycznym portfolio Havas Media Group, która dziś debiutuje na wybranych czterech światowych rynkach, w tym w Polsce. Jednostka integruje kompetencje agencji w obszarze social media, technologii, gier, muzyki, sportu i szeroko pojętej rozrywki oraz analityki danych. Havas Play wykorzystuje unikalne zasoby grupy Vivendi, gwarantując...
Roland DG wprowadza na rynek nową, wysokiej jakości markę ploterów atramentowych
Roland DG, wiodący producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i ploterów drukująco-tnących, ogłasza dzisiaj nową markę ploterów DGXPRESS, która łączy w sobie najwyższą wydajność z przystępną ceną. Jako pierwsze w tej serii firma Roland DG wprowadza na rynek dwa nowe plotery UV, UG-642 i UG-641.
Ponad 10 milionów widzów Raw Air w TVN i Eurosporcie 1
W niedzielę w Vikersund zakończył się najbardziej wyczerpujący cykl w Pucharze Świata w skokach narciarskich. Przez 10 dni rywalizacja w cyklu Raw Air przyciągnęła do TVN i Eurosportu 1 prawie 10,5 mln widzów.
„Pełna Dobra” – firma Perla Polska ruszyła z kampanią nowego subbrandu
Europejski producent hummusu, Perla Polska, wystartował z kampanią reklamową promującą nowy subbrand. ,,Pełna Dobra” zadebiutowała na rynku wraz z początkiem marca 2023. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, reklamę kinową, VOD oraz media społecznościowe marki.
Kolejna odsłona akcji „Gazeta Uchodźców" - dziennikarze „Wyborczej" i imigranci wspólnie o sytuacji uchodźców w Polsce
Czy Polska to dobry kraj dla imigrantów? Czy przybysze to ciągle obcy? Na te i inne pytania odpowiedzi szukają dwuosobowe zespoły, złożone z kilkudziesięciu dziennikarzy „Gazety Wyborczej" i ich partnerów: uchodźców oraz imigrantów żyjących w naszym kraju. Ich materiały stworzą specjalny cykl „Wyborczej", realizowany w ramach...
STS na kolejne lata z reprezentacją Polski
STS, największa firma bukmacherska w Polsce, przedłużył o kolejne lata umowę z PZPN i pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej do 31 lipca 2026 roku. Bukmacher z drużyną narodową związany jest nieprzerwanie od lipca 2014 roku.
Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
Lidl Polska stawia na omnichannel i promuje sklep internetowy nową kampanią
Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych.
Coraz silniejszy wpływ konsumentów na działanie firm i kształtowanie marek
Konsumenci stają się dziś recenzentami, a nawet współtwórcami marek – oceniają eksperci przy okazji przypadającego 15 marca Światowego Dnia Konsumenta. Istotnym narzędziem w ich rękach są media społecznościowe. Szczególnie przedstawiciele pokolenia Z chętnie wymieniają się tam opiniami – zarówno tymi pochlebnymi, jak i krytycznymi – o różnych produktach i usługach...
Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant
Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych...
Średnie wynagrodzenie realnie niższe o ponad 1000 zł
5814,16 zł brutto - tyle wynosi realna siła nabywcza średniego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, określona przez GUS na 6883,96 zł.
Awans w Extrahut – Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX Research
Patrycja Kołodziejczyk stanęła na czele nowo utworzonego działu UX Research agencji ExtraHut. Nadzoruje ona projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.
Change Serviceplan i Media Republic drugi rok z rzędu realizują kampanię dla Śmietany Łaciatej
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.
Chapter1 z kampanią „Traw beton, krzew zieleń” dla grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Kampania toczyć się będzie przez cały 2023 rok i zakończy się w I kwartale 2024 roku. Odwoływać się będzie do lokalności i nawiązywać do gwary poznańskiej. Projekt finansowany jest przez...
Sun Chemical na stoisku Sico Print Solutions podczas Promo Show 2023
W dniach 8-9 lutego br. w warszawskim centrum wystawienniczym Expo XXI odbywały się targi Promo Show 2023. Wśród ich wystawców po raz pierwszy znalazła się firma Sico Print Solutions – dystrybutor rozwiązań do wielkoformatowego druku cyfrowego. Posiada ona w swojej ofercie m.in. atramenty inkjetowe Sun Chemical przeznaczone do zadrukowywania tekstyliów. Targi Promo Show stały się...
Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu
Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony...
Stora Enso inwestuje 30 mln euro w redukcję emisji CO2
Stora Enso zainwestuje ok. 30 mln euro w unowocześnienie zakładów Heinola Fluting (Finlandia). Modernizacja obejmie infrastrukturę służącą do produkcji oraz wytwarzania energii. Po zrealizowaniu inwestycji fabryka będzie w stanie wyeliminować stosowane paliwa bazujące na surowcach kopalnych, zastępując je odnawialną bioenergią. Koncern szacuje, że dzięki temu emisja gazów...
Kiwi.com z kampanią #Myhappytrip
Ponad połowa osób, które wzięły udział w ankiecie przeprowadzonej przez agencję badawczą Stem/Mark na zlecenie Kiwi.com, planuje swoje podróże z dużym wyprzedzeniem, i co druga z nich czerpie radość już na etapie samego planowania. Nawet fakt, że czasem muszą wyjść ze swojej strefy komfortu ma na nich korzystny wpływ i sprawia, że czują się szczęśliwi....
REKLAMA
REKLAMA
Udostępnij na:
Facebooku
Twitterze
LinkedIn
Tumblrze
Wykopie
przyjaciele i partnerzy
Dodaj swoje logo
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023
ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764