Ta przeglądarka nie obsługuje
JavaScript
co ogranicza niektóre funkcje serwisu!
Jak włączyć JavaScript?
Prywatność i cookies
KURIER
Kurier
»
Wiedza
»
Galeria
»
Forum
»
› Strefa Dostawców
Giełda
»
› Zamówienia publiczne
› Dodaj ofertę
Zasobnik
»
› Katalog WWW
› Katalog: Dodaj URL
› Kliparty wektorowe
› Fotografie royalty free
› Kurs HTML i CSS
Książki
»
Dla Webmastra
Dla Dostawcy
więcej...
... więcej działów i serwisów
logowanie
Login lub e-mail:
Hasło:
Zapomniałem hasło
Nowe konto
Pomoc: Konto użytkownika
Kurier i artykuły
cały serwis
Polska reklama i poligrafia
KURIER
Kurier: opcje
Kurier
Z rynku
Konkursy
Świat mediów
Świat poligrafii
Personalia
Nowości wydawnicze
Prawo i gospodarka
Wideo
OPCJE:
Pokaż fotorelacje
Pokaż badania rynkowe
Pokaż prognozy rynkowe
Pokaż infografiki
Raporty tematyczne Signs.pl
Cykle artykułów
Informacje o nowościach przez e-mail
Opublikuj własną notkę prasową
RSS: Śledź nowości rynkowe
BADANIE:
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia...
Kurier: wiadomości z branży
Prenumerata e-mail
Publikuj
API Transfer Technologies na wydarzeniach branżowych
Dla firmy API Transfer Technologies - globalnego producenta folii, znajdujących zastosowanie m.in. przy uszlachetnianiu różnych produktów poligraficznych (w tym opakowań i etykiet) – drugi kwartał br. jest intensywnym okresem pod względem jej obecności na różnych wydarzeniach branżowych. W Polsce najważniejszym dla firmy będzie udział jej lokalnego...
Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
Klara Ufnalewska nową PR Manager w MADOGZ
Do agencji MADOGZ dołączyła Klara Ufnalewska, obejmując stanowisko PR Manager. W nowej roli odpowiada za strategię komunikacji oraz media relations dla wybranych klientów z obszaru motoryzacji, e-commerce i technologii.
Serwis Urządzamy.pl z nowym layoutem i odświeżonym logo
Serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, należący do Grupy ZPR Media, wystartował w nowej odsłonie — odświeżony został layout, a w logo pojawiło się słowo „Murator”. To kolejny etap transformacji, której celem jest ujednolicenie wizualne i technologiczne serwisów Grupy ZPR Media.
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
Zdjęcia z teleskopu Hubble’a na kosmicznych opakowaniach w Żabce
Astrozupa, Astropierogi i Astrodeser – to trzy liofilizowane dania, które dostępne są tylko w Żabce. Wyprodukowane przez polską firmę LYOFOOD we współpracy z Europejską Agencją Kosmiczną, zamknięto w 12 unikalnych opakowaniach ozdobionych zdjęciami z teleskopu Hubble’a i ilustracjami stworzonymi przez polskich artystów. Dania zabierze ze...
Portfolio: Aaaeee Doobweee! Platforma kreatywna marki Dobra Kaloria
Marka Dobra Kaloria rusza z nową kampanią pod hasłem „Aaaeee Doobweee! Zrozumiesz, jak spróbujesz”. Za koncepcję i realizację odpowiada agencja Chapter1, która w marcu wygrała przetarg na obsługę kreatywną marki.
On Board Think Kong dla Biocodex
Agencja On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z firmą Biocodex przy realizacji kolejnych edycji Konkursu Biocodex Microbiota Foundation. Projekt jest skierowany do środowiska naukowego i badaczy mikrobioty, ma na celu wyłonienie najlepszych projektów badawczych, które przyczynią się do pogłębienia wiedzy o mikroorganizmach.
Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę
Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak...
BADANIE | Akcje rabatowe w sklepach. Rok do roku widać 12% wzrost
Analiza blisko 543 tys. promocji gazetkowych wykazała, że w I kw. br. sieci handlowe zaoferowały ich o 11,7% więcej niż rok wcześniej. W analogicznym okresie ub.r. przybyło rdr. tylko 1,5% takich ofert. Ostatnio najbardziej zwiększyły liczbę promocji sieci cash&carry – o 26,7% rdr. W czołówce znalazły się też dyskonty i sklepy convenience ze wzrostami rdr....
Portfolio: Drobne marzenia w kampanii produktowej Kasy Stefczyka
12 maja wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej Kasy Stefczyka. „Na drobne marzenia” to promocja Prostej Pożyczki, która jest kontynuacją kampanii Kredytu Hipotecznego odwołującej się do marzeń członków rodziny.
Jacek Prusinowski z SE i Radia PLUS gospodarzem debaty prezydenckiej
Jedynym moderatorem debaty, która odbędzie się przed 2. turą prezydencką, będzie Jacek Prusinowski, dziennikarz polityczny dziennika „Super Express” i Radia Plus.
Portfolio: Semilac z kampanią kolekcji lakierów You are ICONIC
Marka (Nesperta), producent lakierów hybrydowych i asesorów do manicure, wystartowała z kampanią promującą nową kolekcję „You are ICONIC”, której ambasadorką jest aktorka Ola Adamska. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami Paid Social oraz SEM zajmuje się agencja marketingu...
4Move z nową platformą komunikacji MOVE 4
Czas się ruszyć – po zdrowie, po równowagę, po lepszy dzień. Marka 4Move, należąca do polskiej grupy FoodCare, uruchamia nową platformę komunikacyjną MOVE 4, która celebruje ruch w każdej formie i przypomina: każdy powód do ruchu jest dobry, jeśli sprawia, że się ruszasz.
Hydrate for Great Moments - kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych – rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem Globalnej Ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów – dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych...
Portfolio: Kampania mopa elektrycznego Philips OneUp
Startuje przygotowana przez YOC Poland na polski rynek dla marki Philips kampania nowego produktu – mopa elektrycznego Philips OneUp. Potrwa ona do czerwca. Wykorzystane w niej zostaną formaty reklamowe z kategorii „high-impact” z portfolio YOC, w szczególności interaktywna mini-gra, zapewniająca ponadprzeciętne wskaźniki kampanii w obszarach takich jak...
Urodzinowa kampania reklamowa Maczfit
Maczfit obchodzi w 2025 roku 10 rocznicę działalności. Z tej okazji od maja do końca roku trwać będzie urodzinowa kampania reklamowa „Maczfit – 10 lat historii dobrego smaku”. Koncepcja została przygotowana przez dział kreatywny Maczfit, za scenariusz i realizację spotów odpowiada F25, natomiast za zakup mediów Maczfit oraz Value Media. Do...
Aleph wyłącznym partnerem reklamowym Spotify na ponad 80 rynkach
Aleph, globalna firma zajmująca się reklamą cyfrową oraz Spotify, serwis strumieniowego przesyłania audio, ogłosiły rozszerzenie partnerstwa, dzięki któremu Aleph zostaje wyłącznym partnerem reklamowym Spotify na ponad 80 rynkach, zapewniając dostęp do ponad 20 000 reklamodawców.
Ruszył nabór do Kolegium Arbitrów Komisji Etyki Public Relations
Komisja Etyki Public Relations ogłasza rozpoczęcie naboru do Kolegium Arbitrów – jednego z kluczowych organów odpowiedzialnych za rozpatrywanie skarg oraz dbanie o przestrzeganie zasad etyki w branży PR. Zaproszenie kierowane jest do osób, które cieszą się nieposzlakowaną opinią, posiadają wiedzę i doświadczenie zawodowe, a swoją postawą chcą...
BADANIE | TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: obawy marketerów
Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i handlu detalicznego uważa, że klasyczne SEO odejdzie w niepamięć jeszcze w tym roku, co wyraźnie świadczy, że zasady działania w przestrzeni cyfrowej ulegają...
RTB House wdraża technologię GenAI
Dzięki narzędziu IntentGPT spółka jest pierwszą platformą Demand-Site (DSP), która wprowadziła rozwiązanie do targetowania oparte na Large Language Models (LLM).
Mark Andy partnerem konferencji ESD w Stambule
Firma Mark Andy była sponsorem głównym konferencji zorganizowanej 29 kwietnia br. w Stambule przez turecką organizację ESD (Etiket Sanayicileri Derneği), zrzeszającą tamtejszych producentów etykiet. Wzięło w niej udział około 140 osób, którym firma zaprezentowała - podczas transmisji wideo z Centrum Technologicznego Mark Andy Europe w Warszawie - dwie...
Efekt kolejnych deregulacji dla biznesu przyjętych przez rząd?
Rada Ministrów przyjęła właśnie kolejny pakiet ustaw deregulacyjnych, których celem jest uproszenie m.in. prowadzenie działalności gospodarczej. – Wśród nich mamy ważny dla przedsiębiorców projekt zmiany ordynacji podatkowej i wprowadzenie zasady domniemania niewinności podatnika – komentuje Beata Tęgowska, ekspertka ds....
BADANIE | Liderzy dwóch światów: młodsze pokolenie redefiniuje zasady globalnego biznesu?
Podczas gdy starsze pokolenia menedżerów wciąż próbują naprawiać globalny porządek, młodzi liderzy wolą zbudować go od nowa. Raport VOLOT 2025, oparty na badaniach wśród liderów biznesu z ponad 30 krajów, rzuca światło na głęboką przepaść pokoleniową – nie tylko w zakresie zarządzania, ale także postrzegania świata, roli firmy i kierunku rozwoju globalnej...
Akcja BoJa – WOPR i Lidl na rzecz bezpiecznego wypoczynku nad wodą
Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe (WOPR) we współpracy z Lidl Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną o nazwie „Akcja BoJa”, promującą bezpieczne pływanie i odpowiedzialny wypoczynek nad wodą – szczególnie w miejscach niestrzeżonych, takich jak dzikie kąpieliska czy małe zbiorniki wodne. Celem inicjatywy jest zmiana myślenia o bezpieczeństwie nad wodą i...
IMPRINTA i nowości od HP
Firma IMPRINTA, nowy dystrybutor rozwiązań HP Latex w Polsce, z dumą reprezentowała innowacyjne produkty podczas targów Fespa 2025. Specjalizując się w dostarczaniu zaawansowanych technologii druku, IMPRINTA ma na celu wspieranie lokalnych przedsiębiorstw w ich dążeniu do jakości i wydajności. Dzięki współpracy z HP, firma oferuje najnowsze modele drukarek z serii...
Joanna Perdoch wzmacnia struktury w firmie IMPRINTA
Joanna Perdoch z końcem kwietnia objęła stanowisko Dyrektora Operacyjnego w firmie IMPRINTA, autoryzowanego dostawcy rozwiązań marki HP. Jej ponad dziewięcioletnie doświadczenie w branży poligraficznej stanowi solidną podstawę do skutecznej realizacji strategii rozwoju firmy.
REKLAMA
REKLAMA
Udostępnij na:
Facebooku
Bluesky
LinkedIn
Tumblrze
Wykopie
przyjaciele i partnerzy
Dodaj swoje logo
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025
ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764