logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuroń i Kępka w kulinarnych pojedynkach - #Duetkauflandu

  PR 26.01.2021, przeczytano 229 razy

Kaufland Polska podjął współpracę z dwójką znanych osobowości telewizyjnych słynących z pasji do gotowania. Jakub Kuroń i Katarzyna Kępka co tydzień prezentują pomysły na smaczne dania dla całej rodziny. Ich przepisy można śledzić na instagramowym profilu Kaufland Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuron-i-kepka-w-kulinarnych-pojedynkach---duetkauflandu,389965,artykul.html

Dzięki rozmaitym pasjom i upodobaniom kulinarnym kucharze prezentują różne podejście do gotowania. Jakub Kuroń, który zamiłowanie do gastronomii wyniósł niewątpliwie z domu rodzinnego, preferuje znane i lubiane potrawy kuchni polskiej. Katarzyna Kępka – prezenterka telewizyjna, słynąca z pasji do aktywności fizycznej, stawia natomiast na kuchnię fit, której podstawę stanowią owoce i warzywa.

- Naszych kucharzy łączy zamiłowanie do gotowania, a dzięki ich różnej wizji zadbaliśmy o to, aby każdy z klientów sieci Kaufland znalazł ciekawą propozycję dań odpowiadającą ich preferencjom. Poza niebanalnymi przepisami to, co wyróżnia nasz duet, to przede wszystkim pozytywna energia i charyzma, z jaką nasi kucharze podpowiadają wszystkim, jak w swojej kuchni, z dostępnych składników, w prosty sposób wyczarować pyszne i aromatyczne potrawy – mówi Maja Szewczyk z Kaufland Polska.

Duet Kauflandu w każdym tygodniu prezentuje swój pomysł na dania przygotowane z produktów dostępnych w każdym markecie Kaufland. Przepisy publikowane są w formie instastories na kanałach własnych influencerów @katarzyna_kepka oraz @gotuj_z_kuroniem_jakub_kuron, a także na profilu Kaufland Polska @kauflandpolska. Każdy przepis można również łatwo odnaleźć za pomocą hasztagu #duetkauflandu.

Źródło: Kaufland Polska

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764