logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kuroń i Kępka w kulinarnych pojedynkach - #Duetkauflandu

  PR 26.01.2021, przeczytano 196 razy

Kaufland Polska podjął współpracę z dwójką znanych osobowości telewizyjnych słynących z pasji do gotowania. Jakub Kuroń i Katarzyna Kępka co tydzień prezentują pomysły na smaczne dania dla całej rodziny. Ich przepisy można śledzić na instagramowym profilu Kaufland Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kuron-i-kepka-w-kulinarnych-pojedynkach---duetkauflandu,389965,artykul.html

Dzięki rozmaitym pasjom i upodobaniom kulinarnym kucharze prezentują różne podejście do gotowania. Jakub Kuroń, który zamiłowanie do gastronomii wyniósł niewątpliwie z domu rodzinnego, preferuje znane i lubiane potrawy kuchni polskiej. Katarzyna Kępka – prezenterka telewizyjna, słynąca z pasji do aktywności fizycznej, stawia natomiast na kuchnię fit, której podstawę stanowią owoce i warzywa.

- Naszych kucharzy łączy zamiłowanie do gotowania, a dzięki ich różnej wizji zadbaliśmy o to, aby każdy z klientów sieci Kaufland znalazł ciekawą propozycję dań odpowiadającą ich preferencjom. Poza niebanalnymi przepisami to, co wyróżnia nasz duet, to przede wszystkim pozytywna energia i charyzma, z jaką nasi kucharze podpowiadają wszystkim, jak w swojej kuchni, z dostępnych składników, w prosty sposób wyczarować pyszne i aromatyczne potrawy – mówi Maja Szewczyk z Kaufland Polska.

Duet Kauflandu w każdym tygodniu prezentuje swój pomysł na dania przygotowane z produktów dostępnych w każdym markecie Kaufland. Przepisy publikowane są w formie instastories na kanałach własnych influencerów @katarzyna_kepka oraz @gotuj_z_kuroniem_jakub_kuron, a także na profilu Kaufland Polska @kauflandpolska. Każdy przepis można również łatwo odnaleźć za pomocą hasztagu #duetkauflandu.

Źródło: Kaufland Polska

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opcje subskrybcji oprogramowania Onyx
ONYX Go to miesięczna subskrypcja popularnego oprogramowania RIP amerykańskiego producenta. Dostępne dla klientów będą dwa warianty: ONYX Go Lite oraz ONYX Go Plus.
VMLY&R z kampanią marki Cheetos na rynkach EER
Wiemy, że klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka postanowiła uchylić rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Działania obejmują TV, digital i kanały społecznościowe marki. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja VMLY&R Poland.
„Gotowa na wszystko” marka Fit & Easy wystartowała z kampanią TV
1 marca br. wystartowała kampania promująca markę Fit & Easy. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD oraz internecie.
ARW Focus kreuje rynek reklamy wizualnej
Rozwiązania renomowanej marki Durst cieszą się ogromnym powodzeniem. Do grona zadowolonych użytkowników tego sprzętu należy także Agencja Reklamy Wizualnej ARW Focus, z sukcesami funkcjonująca na krajowym rynku reklamy od ponad dwóch dekad.
Walk Creative z nową odsłoną kampanii Wielkie Badanie Wzroku dla Vision Express
Właśnie ruszyła jedna z flagowych kampanii marki Vision Express – Wielkie Badanie Wzroku. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764