Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? - radzili i pytali w tytule swojej słynnej książki Jack Trout i Steve Rivkin. Nie wiemy czy autorzy kampanii znają tę pozycję wydawniczą, ale zapewne doskonale znają tę radę: kampania JBB jest świetnym przykładem pokazującym jak znaleźć i wykorzystać wyróżniającą cechę marki, czyniąc z niej charakterystyczny rys jej tożsamości.
Podsumowanie kampanii
Razem z klientem zmieniliśmy oblicze marki JBB Bałdyga! Postawiliśmy na rodzinę, lokalność, a przede wszystkim - postawiliśmy na Kurpie! Podkreślając to co wyjątkowe w marce JBB stworzyliśmy platformę „Kurpiodobre!”, oryginalnie wpisując się we wschodzące konsumenckie trendy. Oprócz standardowych w kategorii narzędzi mocno postawiliśmy na kanały digital. Dzięki temu w stabilnej kategorii osiągnęliśmy spektakularne wzrosty zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i wszystkie założone wskaźniki wizerunkowe marki, wprowadzając ja na nowe tory na przyszłość!
JBB BAŁDYGA. KURPIODOBRE! – KATEGORIA ŻYWNOŚĆ
Laudacje odczytał Radek Miklaszewski, CEO Directors
Produkowali, ważyli, liczyli, a sprzedaż osiągnęła spektakularne wyniki w swojej trudnej kategorii, bo w całym świecie nie ma skrupulatniejszego od… Kurpia. Promowali swoją markę, tak uparcie – bo w całym świecie nie ma bardziej upartego niż… Kurp – że osiągnęli doskonałe wskaźniki wizerunkowe, a w swojej komunikacji wykorzystali lokalność i miejsce pochodzenia marki.
spoty telewizyjne
billboardy sponsorskie
lokowanie produktu
social media
design
Źródło: SKM SAR