Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne – a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego razem z eduweb.pl przygotowałam kurs „RODO w marketingu i sprzedaży”, który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy o ochronie danych osobowych oraz odpowie na pytanie jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO.
Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak – koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy!
Z KURSU RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY DOWIESZ SIĘ:
- W jaki sposób prawidłowo uzyskiwać zgody na przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej?
- Jakie są nowe uprawnienia podmiotów danych oraz kiedy profilowanie jest dozwolone przez prawo?
- RODO a Facebook Lead Ads i konkursy na Facebooku oraz kampanie przy pomocy AdWords
- Jak RODO odnosi się do zbierania leadów, marketing automation, oraz programów afiliacyjnych?
- Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas korzystania z plików cookies i chatbotów?
- Jakie są nowe obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego?
- Jak wysyłać treści marketingowe zgodnie z RODO i jak wybrać odpowiednie zabezpieczenia?
- Jak zgodnie z RODO ratować “porzucone koszyki” i jak legalnie zbierać leady?
DLA KOGO JEST TEN KURS?
Kurs skierowany jest dla wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem online i zastanawiają się jak przygotować się do nowych przepisów o ochronie danych osobowych wprowadzonych przez RODO oraz chciałyby dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić w swoich firmach, aby móc bezpiecznie przetwarzać dane osobowe swoich klientów.
PLAN KURS „RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY”
„RODO w marketingu i sprzedaży” to 5 godzin materiału, który podzielony jest na kilka części:
- Dane osobowe oraz zasady przetwarzania danych osobowych
- RODO w marketingu i sprzedaży – zagadnienia praktyczne
- Wysyłka newsletterów i przetwarzanie danych osobowych
- RODO a rozporządzenie ePrivacy oraz prawa podmiotów danych
- Obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego:
• RODO a Facebook Lead Ads
• RODO a organizacja konkursów na Facebooku
• RODO a ratowanie porzuconych koszyków
• RODO a sprzedaż online - RODO w Marketingu i Sprzedaży – Q&A
OMÓWIENIE NOWYCH OBOWIĄZKÓW WPROWADZONYCH PRZEZ RODO
W szkoleniu „RODO w marketingu i sprzedaży” przedstawione i omówione zostały:
- wzór rejestru czynności przetwarzania danych osobowych;
- wzór upoważnienia do przetwarzania danych osobowych dla pracowników i
współpracowników; - przykłady realizacji obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO;
- przykładowe treści zgód zgodnych z RODO;
- przykłady środków technicznych i organizacyjnych do zastosowania w firmie;
KURS „RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY” – BONUS
To nie wszystko! W kursie znajdziesz bonus – wzory dokumentów, które przydadzą się każdemu marketerowi lub sprzedawcy, który przetwarza dane osobowe swoich klientów:
- Wzór rejestru czynności przetwarzania – wzór wraz z opisem i instrukcją wypełniania;
- Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Chcesz dowiedzieć się więcej? A może masz ochotę posłuchać przykładowej lekcji? Koniecznie zajrzyj na eduweb.pl.
KUP KURS I WZORY DOKUMENTÓW ZE ZNIŻKĄ 10%! Wystarczy, że w pole "Karta Podarunkowa" wpiszesz kod:
LOOKREATYWNI18
Źródło: Lookreatywni