logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurs „RODO w marketingu i sprzedaży” dla marketerów i sprzedawców

  PR 18.06.2018, przeczytano 1260 razy
ilustracja
Autorka kursu - Magdalena Miernik

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne – a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego razem z eduweb.pl przygotowałam kurs  „RODO w marketingu i sprzedaży”, który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy o ochronie danych osobowych oraz odpowie na pytanie jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kurs-_rodo-w-marketingu-i-sprzedazy_-dla-marketerow-i-sprzedawcow,36942,artykul.html

Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak – koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy!

Z KURSU RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY DOWIESZ SIĘ:

  • W jaki sposób prawidłowo uzyskiwać zgody na przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej?
  • Jakie są nowe uprawnienia podmiotów danych oraz kiedy profilowanie jest dozwolone przez prawo?
  • RODO a Facebook Lead Ads i konkursy na Facebooku oraz kampanie przy pomocy AdWords
  • Jak RODO odnosi się do zbierania leadów, marketing automation, oraz programów afiliacyjnych?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas korzystania z plików cookies i chatbotów?
  • Jakie są nowe obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego?
  • Jak wysyłać treści marketingowe zgodnie z RODO i jak wybrać odpowiednie zabezpieczenia?
  • Jak zgodnie z RODO ratować “porzucone koszyki” i jak legalnie zbierać leady?

DLA KOGO JEST TEN KURS?

Kurs skierowany jest dla wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem online i zastanawiają się jak przygotować się do nowych przepisów o ochronie danych osobowych wprowadzonych przez RODO oraz chciałyby dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić w swoich firmach, aby móc bezpiecznie przetwarzać dane osobowe swoich klientów.

PLAN KURS „RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY”

„RODO w marketingu i sprzedaży” to 5 godzin materiału, który podzielony jest na kilka części:

  • Dane osobowe oraz zasady przetwarzania danych osobowych
  • RODO w marketingu i sprzedaży – zagadnienia praktyczne
  • Wysyłka newsletterów i przetwarzanie danych osobowych
  • RODO a rozporządzenie ePrivacy oraz prawa podmiotów danych
  • Obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego:
    • RODO a Facebook Lead Ads
    • RODO a organizacja konkursów na Facebooku
    • RODO a ratowanie porzuconych koszyków
    • RODO a sprzedaż online
  • RODO w Marketingu i Sprzedaży – Q&A

OMÓWIENIE NOWYCH OBOWIĄZKÓW WPROWADZONYCH PRZEZ RODO

W szkoleniu „RODO w marketingu i sprzedaży” przedstawione i omówione zostały:

  • wzór rejestru czynności przetwarzania danych osobowych;
  • wzór upoważnienia do przetwarzania danych osobowych dla pracowników i
    współpracowników;
  • przykłady realizacji obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO;
  • przykładowe treści zgód zgodnych z RODO;
  • przykłady środków technicznych i organizacyjnych do zastosowania w firmie;

KURS „RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY” – BONUS

To nie wszystko! W kursie znajdziesz bonus – wzory dokumentów, które przydadzą się każdemu marketerowi lub sprzedawcy, który przetwarza dane osobowe swoich klientów:

  • Wzór rejestru czynności przetwarzania – wzór wraz z opisem i instrukcją wypełniania;
  • Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej? A może masz ochotę posłuchać przykładowej lekcji? Koniecznie zajrzyj na eduweb.pl.

KUP KURS I WZORY DOKUMENTÓW ZE ZNIŻKĄ 10%! Wystarczy, że w pole "Karta Podarunkowa" wpiszesz kod:
LOOKREATYWNI18

Źródło: Lookreatywni

lookreatywni.pl


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: lookreatywni.pl

(Lookreatywni.pl)

lookreatywni.pl o sobie:

Lookreatywni.pl: Doradztwo prawno-biznesowe dla branży kreatywnej i dla MŚP

Jesteśmy grupą prawników, którzy świadczą pomoc prawno-biznesową dla branży kreatywnej oraz edukują i inspirują przedsiębiorców do skutecznego wdrażania i komercjalizowania innowacyjnych rozwiązań. Na co dzień współpracujemy ze agencjami kreatywnymi i reklamowymi, studiami graficznymi, biurami architektonicznymi oraz firmami i przedsiębiorcami sektora kreatywnego. Prowadzimy szkolenia i wykłady, pokazujemy jak chronić i efektywnie korzystać z praw własności intelektualnej.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W czerwcu wygasa pomoc dla firm w ramach tarczy antykryzysowej
Mimo tradycyjnego rozdźwięku między związkowcami a pracodawcami w obliczu pandemii obie strony starają się zgodnie działać w celu uratowania firm, a co za tym idzie, miejsc pracy. – Nalegamy na to, aby już dzisiaj, zanim wejdziemy w III kwartał, jak najszybciej zbudować przepisy, które umożliwią pracownikom i pracodawcom przetrwanie tego najcięższego okresu –...
Przedsiębiorcy negatywnie oceniają kondycję gospodarki i swojego biznesu
Nastroje przedsiębiorców są nieco lepsze niż w połowie kwietnia – wynika z badania Pracodawców RP. Wciąż jednak dominuje pesymizm. Firmy gorzej oceniają przy tym perspektywy gospodarki niż własne położenie. Swoją przyszłość czarno widzą szczególnie najmniejsze przedsiębiorstwa: prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą oraz mikrofirmy...
Średnie firmy chcą inwestować, mikro wolą nie ryzykować
„Czasami twoja najlepsza inwestycja to ta, do której nie doszło” – tą biznesową maksymą Donalda Trumpa kierują się dzisiaj polscy przedsiębiorcy. Ostrożność w finansach wykazuje 77,6% firm z sektora MŚP. A im mniejsza firma – tym bardziej powściągliwa w wydatkach. Firmy w epidemii są skłonne trzymać pieniądze na czarną godzinę, a niechętnie...
Poprawa nastrojów konsumentów po kwietniowym załamaniu
W maju nastroje polskich konsumentów nieco się poprawiły po osiągnięciu w kwietniu historycznego minimum wywołanego pandemią i zamknięciem gospodarki. Maleje pesymizm w odniesieniu do przyszłości – poprawiły się oceny przyszłej finansowej sytuacji gospodarstwa domowego oraz przyszłej sytuacji gospodarczej kraju, choć obie składowe nadal pozostają na bardzo niskich...
Sprzedaż w trzecim tygodniu odmrażania gospodarki przestała się poprawiać
Uruchomienie restauracji oraz salonów fryzjerskich i kosmetycznych nie dało gospodarce dodatkowego impulsu do wzrostu sprzedaży przedsiębiorstw. Między 18 a 24 maja sprzedaż firm, w porównaniu z zeszłym rokiem, była niższa o 34 proc., niemal tak samo jak wyglądało to tydzień wcześniej – wynika z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. BIG InfoMonitor szacuje dynamikę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764