logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurs „RODO w marketingu i sprzedaży” dla marketerów i sprzedawców

  PR 18.06.2018, przeczytano 1100 razy
ilustracja
Autorka kursu - Magdalena Miernik

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne – a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego razem z eduweb.pl przygotowałam kurs  „RODO w marketingu i sprzedaży”, który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy o ochronie danych osobowych oraz odpowie na pytanie jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kurs-_rodo-w-marketingu-i-sprzedazy_-dla-marketerow-i-sprzedawcow,36942,artykul.html

Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak – koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy!

Z KURSU RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY DOWIESZ SIĘ:

  • W jaki sposób prawidłowo uzyskiwać zgody na przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej?
  • Jakie są nowe uprawnienia podmiotów danych oraz kiedy profilowanie jest dozwolone przez prawo?
  • RODO a Facebook Lead Ads i konkursy na Facebooku oraz kampanie przy pomocy AdWords
  • Jak RODO odnosi się do zbierania leadów, marketing automation, oraz programów afiliacyjnych?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas korzystania z plików cookies i chatbotów?
  • Jakie są nowe obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego?
  • Jak wysyłać treści marketingowe zgodnie z RODO i jak wybrać odpowiednie zabezpieczenia?
  • Jak zgodnie z RODO ratować “porzucone koszyki” i jak legalnie zbierać leady?

DLA KOGO JEST TEN KURS?

Kurs skierowany jest dla wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem online i zastanawiają się jak przygotować się do nowych przepisów o ochronie danych osobowych wprowadzonych przez RODO oraz chciałyby dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić w swoich firmach, aby móc bezpiecznie przetwarzać dane osobowe swoich klientów.

PLAN KURS „RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY”

„RODO w marketingu i sprzedaży” to 5 godzin materiału, który podzielony jest na kilka części:

  • Dane osobowe oraz zasady przetwarzania danych osobowych
  • RODO w marketingu i sprzedaży – zagadnienia praktyczne
  • Wysyłka newsletterów i przetwarzanie danych osobowych
  • RODO a rozporządzenie ePrivacy oraz prawa podmiotów danych
  • Obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego:
    • RODO a Facebook Lead Ads
    • RODO a organizacja konkursów na Facebooku
    • RODO a ratowanie porzuconych koszyków
    • RODO a sprzedaż online
  • RODO w Marketingu i Sprzedaży – Q&A

OMÓWIENIE NOWYCH OBOWIĄZKÓW WPROWADZONYCH PRZEZ RODO

W szkoleniu „RODO w marketingu i sprzedaży” przedstawione i omówione zostały:

  • wzór rejestru czynności przetwarzania danych osobowych;
  • wzór upoważnienia do przetwarzania danych osobowych dla pracowników i
    współpracowników;
  • przykłady realizacji obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO;
  • przykładowe treści zgód zgodnych z RODO;
  • przykłady środków technicznych i organizacyjnych do zastosowania w firmie;

KURS „RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY” – BONUS

To nie wszystko! W kursie znajdziesz bonus – wzory dokumentów, które przydadzą się każdemu marketerowi lub sprzedawcy, który przetwarza dane osobowe swoich klientów:

  • Wzór rejestru czynności przetwarzania – wzór wraz z opisem i instrukcją wypełniania;
  • Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej? A może masz ochotę posłuchać przykładowej lekcji? Koniecznie zajrzyj na eduweb.pl.

KUP KURS I WZORY DOKUMENTÓW ZE ZNIŻKĄ 10%! Wystarczy, że w pole "Karta Podarunkowa" wpiszesz kod:
LOOKREATYWNI18

Źródło: Lookreatywni

lookreatywni.pl


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: lookreatywni.pl

(Lookreatywni.pl)

lookreatywni.pl o sobie:

Lookreatywni.pl: Doradztwo prawno-biznesowe dla branży kreatywnej i dla MŚP

Jesteśmy grupą prawników, którzy świadczą pomoc prawno-biznesową dla branży kreatywnej oraz edukują i inspirują przedsiębiorców do skutecznego wdrażania i komercjalizowania innowacyjnych rozwiązań. Na co dzień współpracujemy ze agencjami kreatywnymi i reklamowymi, studiami graficznymi, biurami architektonicznymi oraz firmami i przedsiębiorcami sektora kreatywnego. Prowadzimy szkolenia i wykłady, pokazujemy jak chronić i efektywnie korzystać z praw własności intelektualnej.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 miliardów złotych długu mikroprzedsiębiorców
76% zadłużonych firm figurujących w Krajowym Rejestrze Długów, to przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Wierzycielom są winni ponad 5 mld zł – o 3,2 mld zł więcej niż przed 5 laty. Sami mają do odzyskania od kontrahentów 910 mln zł - najwięcej od dużych firm.
Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0%. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie. W Polsce prognozowany jest wzrost o 3,9%.
Firmy rzadko decydują się na polubowne rozwiązywanie sporów
W Polsce alternatywne metody rozstrzygania sporów gospodarczych nie są specjalnie popularne. Przedsiębiorcy oddają do arbitrażu tylko ok. 200 spraw rocznie, podczas gdy na wokandę polskich sądów powszechnych co roku trafia nawet 2 mln spraw gospodarczych. W dużej mierze wynika to z faktu, że przedsiębiorcy o arbitrażu wiedzą stosunkowo niewiele. Opracowana właśnie przez Polskie...
Rekrutacja: obawy pracodawców o spowolnienie gospodarcze
W I kwartale polska gospodarka wciąż rozwijała się szybko na tle innych krajów, a prognozy na obecny i kolejny rok również przewidują wysokie, choć nie aż tak jak w 2018 roku, tempo wzrostu. Spowolnienie widać zarówno w pogorszeniu sytuacji przemysłu, jak i większej wstrzemięźliwości pracodawców w zatrudnianiu pracowników i przyznawaniu podwyżek. W wielu branżach...
Doprecyzowanie pojęcia wynalazku, eliminacja niejasności dot. ochrony praw własności przemysłowej, zwolnienie z opłat okresowych na wzory przemysłowe i znaki towarowe dla MŚP w początkowej fazie działania – to najważniejsze zmiany, jakie zakłada przyjęta przez Radę Ministrów nowela ustawy Prawo własności przemysłowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764