logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurs „RODO w marketingu i sprzedaży” dla marketerów i sprzedawców

  PR 18.06.2018, przeczytano 1151 razy
ilustracja
Autorka kursu - Magdalena Miernik

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych dotkną najbardziej te branże, dla których dane są szczególnie ważne – a zatem branżę marketingową i sprzedaż online. Dlatego razem z eduweb.pl przygotowałam kurs  „RODO w marketingu i sprzedaży”, który przeprowadzi każdego marketera i sprzedawcę przez nowe przepisy o ochronie danych osobowych oraz odpowie na pytanie jak przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kurs-_rodo-w-marketingu-i-sprzedazy_-dla-marketerow-i-sprzedawcow,36942,artykul.html

Nie jesteś pewny, czy przetwarzasz dane w swojej firmie w sposób zgodny z prawem? Zastanawiasz się jak przygotować swoją firmę do RODO? Jeśli tak – koniecznie sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowaliśmy!

Z KURSU RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY DOWIESZ SIĘ:

  • W jaki sposób prawidłowo uzyskiwać zgody na przetwarzanie danych osobowych na stronie internetowej?
  • Jakie są nowe uprawnienia podmiotów danych oraz kiedy profilowanie jest dozwolone przez prawo?
  • RODO a Facebook Lead Ads i konkursy na Facebooku oraz kampanie przy pomocy AdWords
  • Jak RODO odnosi się do zbierania leadów, marketing automation, oraz programów afiliacyjnych?
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo danych podczas korzystania z plików cookies i chatbotów?
  • Jakie są nowe obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego?
  • Jak wysyłać treści marketingowe zgodnie z RODO i jak wybrać odpowiednie zabezpieczenia?
  • Jak zgodnie z RODO ratować “porzucone koszyki” i jak legalnie zbierać leady?

DLA KOGO JEST TEN KURS?

Kurs skierowany jest dla wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą i marketingiem online i zastanawiają się jak przygotować się do nowych przepisów o ochronie danych osobowych wprowadzonych przez RODO oraz chciałyby dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić w swoich firmach, aby móc bezpiecznie przetwarzać dane osobowe swoich klientów.

PLAN KURS „RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY”

„RODO w marketingu i sprzedaży” to 5 godzin materiału, który podzielony jest na kilka części:

  • Dane osobowe oraz zasady przetwarzania danych osobowych
  • RODO w marketingu i sprzedaży – zagadnienia praktyczne
  • Wysyłka newsletterów i przetwarzanie danych osobowych
  • RODO a rozporządzenie ePrivacy oraz prawa podmiotów danych
  • Obowiązki administratora danych osobowych oraz podmiotu przetwarzającego:
    • RODO a Facebook Lead Ads
    • RODO a organizacja konkursów na Facebooku
    • RODO a ratowanie porzuconych koszyków
    • RODO a sprzedaż online
  • RODO w Marketingu i Sprzedaży – Q&A

OMÓWIENIE NOWYCH OBOWIĄZKÓW WPROWADZONYCH PRZEZ RODO

W szkoleniu „RODO w marketingu i sprzedaży” przedstawione i omówione zostały:

  • wzór rejestru czynności przetwarzania danych osobowych;
  • wzór upoważnienia do przetwarzania danych osobowych dla pracowników i
    współpracowników;
  • przykłady realizacji obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO;
  • przykładowe treści zgód zgodnych z RODO;
  • przykłady środków technicznych i organizacyjnych do zastosowania w firmie;

KURS „RODO W MARKETINGU I SPRZEDAŻY” – BONUS

To nie wszystko! W kursie znajdziesz bonus – wzory dokumentów, które przydadzą się każdemu marketerowi lub sprzedawcy, który przetwarza dane osobowe swoich klientów:

  • Wzór rejestru czynności przetwarzania – wzór wraz z opisem i instrukcją wypełniania;
  • Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej? A może masz ochotę posłuchać przykładowej lekcji? Koniecznie zajrzyj na eduweb.pl.

KUP KURS I WZORY DOKUMENTÓW ZE ZNIŻKĄ 10%! Wystarczy, że w pole "Karta Podarunkowa" wpiszesz kod:
LOOKREATYWNI18

Źródło: Lookreatywni

lookreatywni.pl


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: lookreatywni.pl

(Lookreatywni.pl)

lookreatywni.pl o sobie:

Lookreatywni.pl: Doradztwo prawno-biznesowe dla branży kreatywnej i dla MŚP

Jesteśmy grupą prawników, którzy świadczą pomoc prawno-biznesową dla branży kreatywnej oraz edukują i inspirują przedsiębiorców do skutecznego wdrażania i komercjalizowania innowacyjnych rozwiązań. Na co dzień współpracujemy ze agencjami kreatywnymi i reklamowymi, studiami graficznymi, biurami architektonicznymi oraz firmami i przedsiębiorcami sektora kreatywnego. Prowadzimy szkolenia i wykłady, pokazujemy jak chronić i efektywnie korzystać z praw własności intelektualnej.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Strefa Inwestycji – pierwsze podsumowania
Szczegóły zmian wprowadzonych w ustawie z 2018 r., doświadczenia przedsiębiorstw, które już skorzystały ze wsparcia na nowych zasadach, a także korzyści i wyzwania, jakie towarzyszą działalności ze wsparciem PSI  – m.in. takie zagadnienia zostały opracowane w raporcie „Polska Strefa Inwestycji” przygotowanym przez Colliers International, EY oraz...
Pracodawcy RP: Tempo wzrostu płacy minimalnej w Polsce jest ewenementem na skalę światową
Utrata płynności przedsiębiorców, redukcja zatrudnienia czy wzrost inflacji – to możliwe reperkusje wzrostu płacy minimalnej. Przeprowadzona przez Pracodawców RP ankieta pokazuje, że 82 proc. przedsiębiorców ocenia, że wzrost płacy spowoduje pogorszenie ich perspektyw. Na koniec 2020 roku pensja minimalna ma wynieść 3 tys. zł., w 2023 roku – już 4...
ZUS wbija kolejne gwoździe do trumny MŚP
Mały ZUS, a więc niższe, proporcjonalne do przychodów składki na ubezpieczenia społeczne dla najmniejszych firm, funkcjonuje od 1 stycznia br. Poza wymogiem wysokości przychodów (nie mogą przekroczyć trzydziestokrotności minimalnego wynagrodzenia) przedsiębiorcy musieli wykazać się refleksem, gdyż na formalności, tj. wyrejestrowanie się z poprzedniego ubezpieczenia...
Marketingowcy i media chcą walczyć z ad frauds i dezinformacją
W podpisanej deklaracji znajdują się między innymi informacje dotyczące skali problemu: według ośrodków i firm badawczych zajmujących się analizami internetu wartość reklamowych oszustw (ang. „digital ad frauds”) na globalnym rynku online w 2019 roku może przekroczyć 50 miliardów dolarów i zwiększa się z roku na rok o około 20%.
Czego mały biznes oczekuje od rządzących?
Mały biznes liczy przede wszystkim na niższe podatki i składki ZUS oraz uproszczenie przepisów. Tymczasem warunki do prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce są trudne, a w ciągu ostatnich trzech lat jeszcze się pogorszyły – wynika z Badania Polskiej Mikroprzedsiębiorczości przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie firmy inFakt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764