logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurs online „Technologie Druku 3D od podstaw”

  PR 31.05.2021, przeczytano 2165 razy
ilustracja

Ruszyła pierwsza w Polsce platforma szkoleniowa poświęcona technologiom przyrostowym. Kurs online „Technologie Druku 3D od podstaw” zawiera 12 odcinków unikatowej wiedzy przygotowanej przez ekspertów i praktyków. Kup kurs, weź udział w konkursie i wygraj jedną z trzech drukarek 3D: Creality Ender 3, Anycubic Photon Mono lub Makerbot Method.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kurs-online-_technologie-druku-3d-od-podstaw_,391700,artykul.html

Platforma szkoleniadruk3d.pl to certyfikowany program szkoleniowy przeznaczony dla osób zarówno początkujących, jak i zaznajomionych z technologiami druku 3D, od hobbystów i studentów po inżynierów, lekarzy, nauczycieli czy kadrę kierowniczą.

Treść kursu zaprojektowali eksperci-praktycy z branży druku 3D specjalizujący się w różnych technologiach przyrostowych. Dzięki temu szkolenie zawiera unikalną wiedzę przekazaną w przejrzystej formie e-lekcji. Kurs pozwala usystematyzować wiedzę na temat druku 3D i daje podstawy do dalszej nauki obsługi drukarek 3D.

Platforma szkoleniadruk3d.pl to program, który wyróżnia jego certyfikacja wg standardu SUS 2.0. Ten atest uprawnia do świadczenia profesjonalnych usług z zakresu szkoleń i doradztwa. Szkolenie sprawdzi się dla osób, które chcą rozpocząć karierę zawodową w branży druku 3D lub dla tych, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje. Przedsiębiorcy, z tego kursu dowiedzą się, jak druk 3D może pomóc w ich firmie, a osoby, które dopiero zaczynają myśleć o własnej drukarce 3D po tym szkoleniu poznają możliwości druku 3D.

Co zawiera Kurs „Technologie Druku 3D od podstaw”?

Szkolenie zawiera 12 odcinków unikatowej wiedzy i praktycznych rozwiązań. Z programem kursu można zapoznać się na www.szkoleniadruk3d.pl

Po zakupie kursu „Technologie Druku 3D od podstaw” otrzymujemy dostęp do platformy e-learningowej, a w niej czeka nas:

  • 12 odcinków o druku 3D
  • mobilny, nieograniczony dostęp 24/7
  • ponad 14 godzin dodatkowych webinarów
  • 75 stron kompendium wiedzy o druku 3D
  • quizy, test końcowy
  • imienny certyfikat

a także:

  • indywidualne/grupowe konsultacje
  • indywidualny pokaz technologii
  • walizka z przykładowymi wydrukami

Wygraj jedną z trzech drukarek 3D

Aby wziąć udział w organizowanym konkursie należy kupić dowolny pakiet kursu i odpowiedzieć na zadanie konkursowe w komentarzu pod TYM filmem na Facebooku. Autor lub autorka najbardziej kreatywnej odpowiedzi otrzyma nagrodę w postaci jednej z trzech drukarek: Creality Ender 3, Anycubic Photon Mono lub Makerbot Method. Zadanie konkursowe: Przedstaw w najbardziej kreatywny sposób co przydatnego dla Twojego otoczenia prywatnego lub zawodowego wydrukowałbyś na drukarce Makerbot Method?

Źródło: CadXpert

www.cadxpert.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764