logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurski: Seriale? Tak, ale...

   02.03.2016, przeczytano 563 razy
ilustracjastrzałka
Fot. TVP

W związku z medialnymi doniesieniami o końcu produkcji seriali "Klan” i "M jak miłość” Telewizja Polska wydała komunikat, w którym informuje, że informacje podawane w mediach są "nieprawdziwe". Jak czytamy w oświadczeniu, intencją TVP jest dalsza emisja tych seriali. - Nie zależy to jednak wyłącznie od Telewizji Polskiej - czytamy w oświadczeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kurski%3A-seriale-tak%2C-ale...,27693,artykul.html

Zdaniem obecnych władz TVP, system produkcji seriali stworzony przez poprzednie zarządy okazał się skrajnie niekorzystny dla TVP i doprowadził do sytuacji, w której seriale o wielomilionowej widowni przynoszą Telewizji Publicznej wielomilionowe straty. - To sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem i interesami Polaków utrzymującymi media publiczne - czytamy.

Dlatego konieczna jest pilna zmiana organizacji produkcji seriali z udziałem producentów zewnętrznych. - Zarząd TVP pod kierownictwem prezesa Jacka Kurskiego podjął już intensywne prace nad nowym modelem produkcji oraz przeprowadził już pierwsze udane renegocjacje kontraktów zawartych przez poprzedników. Wywołało to zrozumiałe poruszenie w zainteresowanych środowiskach - brzmi komunikat.

- Liczę, że negocjacje prowadzone z producentami zakończą się pozytywnie i seriale staną się opłacalne, zaczną na siebie zarabiać, dzięki czemu będą mogły pozostać na antenie. Dotychczasowy model stopniowo zastąpimy nowym, bardziej efektywnym dla TVP. Otwieramy się na kontakty z twórcami, aby pozyskać z rynku najlepsze projekty. Procesem produkcji i jego kosztami w większym stopniu niż dotąd zarządzać będzie TVP. Nie może być tak, żeby wielomilionowe produkcje przekładały się na wielomilionowe straty - wyjaśnia prezes TVP Jacek Kurski.

bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764