logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurski: Seriale? Tak, ale...

   02.03.2016, przeczytano 499 razy
ilustracjastrzałka
Fot. TVP

W związku z medialnymi doniesieniami o końcu produkcji seriali "Klan” i "M jak miłość” Telewizja Polska wydała komunikat, w którym informuje, że informacje podawane w mediach są "nieprawdziwe". Jak czytamy w oświadczeniu, intencją TVP jest dalsza emisja tych seriali. - Nie zależy to jednak wyłącznie od Telewizji Polskiej - czytamy w oświadczeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kurski%3A-seriale-tak%2C-ale...,27693,artykul.html

Zdaniem obecnych władz TVP, system produkcji seriali stworzony przez poprzednie zarządy okazał się skrajnie niekorzystny dla TVP i doprowadził do sytuacji, w której seriale o wielomilionowej widowni przynoszą Telewizji Publicznej wielomilionowe straty. - To sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem i interesami Polaków utrzymującymi media publiczne - czytamy.

Dlatego konieczna jest pilna zmiana organizacji produkcji seriali z udziałem producentów zewnętrznych. - Zarząd TVP pod kierownictwem prezesa Jacka Kurskiego podjął już intensywne prace nad nowym modelem produkcji oraz przeprowadził już pierwsze udane renegocjacje kontraktów zawartych przez poprzedników. Wywołało to zrozumiałe poruszenie w zainteresowanych środowiskach - brzmi komunikat.

- Liczę, że negocjacje prowadzone z producentami zakończą się pozytywnie i seriale staną się opłacalne, zaczną na siebie zarabiać, dzięki czemu będą mogły pozostać na antenie. Dotychczasowy model stopniowo zastąpimy nowym, bardziej efektywnym dla TVP. Otwieramy się na kontakty z twórcami, aby pozyskać z rynku najlepsze projekty. Procesem produkcji i jego kosztami w większym stopniu niż dotąd zarządzać będzie TVP. Nie może być tak, żeby wielomilionowe produkcje przekładały się na wielomilionowe straty - wyjaśnia prezes TVP Jacek Kurski.

bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Think Tank PE: 39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci
39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci. Dlatego Komisja Europejska przedstawiła projekt deklaracji praw i zasad cyfrowych, którego celem jest zwiększenie wiedzy w tym zakresie i stworzenie nadrzędnych ram odniesienia dla transformacji cyfrowej - czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
Arthur D. Little (ADL) opublikował swój flagowy raport na temat globalnego rynku mediów na rok 2022. Skupia się on na tym, w jaki sposób firmy z branży medialnej, sportowej i rozrywkowej powinny zareagować na świat post-COVID, zarówno wykorzystując istniejące możliwości, jak i przekształcając swoją działalność, aby pozostać atrakcyjnymi dla...
Radosław Majdan dołącza do newsroomu sportowego Ringier Axel Springer Polska jako komentator i dziennikarz. Nowe stanowisko obejmie od października 2022 r.
Wirtualna Polska na początku roku przyjęła Strategię Zrównoważonego Rozwoju, gdzie jednym z filarów jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju i środowiska pracy szanującego różnorodność. Teraz spółka podpisała Kartę Różnorodności, która jest inicjatywą pod patronatem Komisji Europejskiej i jednym z ważnych kroków  w...
Unijne prawa i wolności oraz wartości europejskie powinny być respektowane w internecie w taki sam sposób, jak poza nim. Proponowana deklaracja praw i zasad cyfrowych ma też promować europejskie podejście do transformacji cyfrowej na arenie międzynarodowej - podkreślono w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764