logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kusznierewicz z autorskim programem w Kanale Sportowym

  PR 26.08.2022, przeczytano 745 razy
ilustracjastrzałka

Mateusz Kusznierewicz to nazwisko, którego żadnemu fanowi sportu nie trzeba przedstawiać. Mistrz olimpijski z Atlanty, po osiągnięciu sukcesów sportowych i biznesowych, dostaje od Kanału Sportowego szansę sprawdzenia się w mediach. – W programie „Akademia Mistrzów” nie będę prowadził klasycznych wywiadów, nie jestem przecież dziennikarzem – mówi Kusznierewicz, który zamierza stawiać na dzielenie się z odbiorcami wiedzą. W pierwszym odcinku, który zostanie wyemitowany 27 sierpnia o godz. 20, gościem będzie Sebastian Świderski, najważniejszy człowiek w polskiej siatkówce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kusznierewicz-z-autorskim-programem-w-kanale-sportowym,397015,artykul.html

Kusznierewicz to w świecie sportu człowiek-instytucja. Jego wypełniona sukcesami sportowa kariera pozwoliła mu śmiało wejść do świata biznesu i nowych technologii. Jest pomysłodawcą i właścicielem „Akademii Mistrzów” – nowoczesnej platformy edukacyjnej, w której nauczycielami są wybitni polscy sportowcy oraz eksperci z dziedzin takich jak psychologia, high performance, dietetyka, technologia, organizacja pracy zespołowej, media czy sponsoring. W „Akademii Mistrzów” uczestnicy w nowoczesnej formie grywalizacji otrzymują dostęp do biblioteki wiedzy, kursów wideo i forum wymiany doświadczeń. Na bazie tego doświadczenia powstał pomysł, żeby tę wiedzę i doświadczenie wykorzystać w największym polskim medium sportowym na YouTube – „Kanale Sportowym”.

– „Akademia Mistrzów” to program, w którym wybitni sportowcy, biznesmeni i trenerzy będą się dzielić ciekawymi historiami i anegdotami z życia. Jako Kanał Sportowy chcemy, aby sportowcy dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem dawali naszym widzom inspiracje – podkreśla prezes kanału Sportowego Maciej Sawicki.

Każdy odcinek nowego programu, który będzie emitowany co dwa tygodnie w sobotę o godz. 20, potrwa ponad godzinę. Zaproszeni goście ze świata sportu i biznesu w pogłębionych wywiadach będą dzielić się swoimi doświadczeniem, wiedzą i konkretnymi metodami na życiowy sukces. W pierwszym odcinku, zaplanowanym na 27 sierpnia, Kusznierewicz porozmawia z Sebastianem Świderskim – byłą gwiazdą siatkarskiej reprezentacji Polski, a obecnie prezesem PZPS. Wśród gości kolejnych odcinków nie zabraknie tak znanych postaci jak Adam Małysz, Marcin Gortat, Joanna Jędrzejczyk, Karol Bielecki, Robert Korzeniowski, Maja Włoszczowska czy Rafał Majka. Pojawią się też niekwestionowane autorytety z dziedziny psychologii czy marketingu sportowego.

– Akademia Mistrzów w Kanale Sportowym pozwoli widzom spojrzeć na sport i sportowców z innej perspektywy. Sportowcy mają tyle przeżyć i cennych doświadczeń, że mogliby obdarować nimi wiele osób. Wiem o tym z autopsji. To właśnie sportowcy wiedzą bardzo dobrze jak przezwyciężać trudności, znaleźć motywację do działania, jakie metody stosować, by budować sięgające po sukces zespoły i osiągać wspólne cele. W programie Akademia Mistrzów nie będę prowadził klasycznych dziennikarskich wywiadów. Nie jestem przecież dziennikarzem. Jestem sportowcem i wiem o co zapytać moich gości by widzowie mogli skorzystać z ich wiedzy, doświadczeń i sprawdzonych metod. Możemy się przecież tak wiele nauczyć od innych. I wykorzystać to w sporcie, a także życiu prywatnym i zawodowym – podkreśla Mateusz Kusznierewicz.

Źródło: Kanał Sportowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
Multiply Media Group: grupa medialną z siedzibą w ZEA
Multiply Group, spółka holdingowa z siedzibą w Abu Zabi, uruchomiła dzisiaj Multiply Media Group (MMG), która łączy trzy wiodące na rynku firmy z branży reklamy zewnętrznej (OOH) w ramach swojego portfolio, tworząc nową potęgę medialną z siedzibą w ZEA. Połączenie BackLite Media, Viola Media i Media 247 pod banderą Multiply Media Group stanowi znaczący krok,...
IAB Polska prezentuje Raport Social Media 2025
Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764