logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kwarantanna od Reklamy: Richard Galliano i Ron Carter - koncert (1)

   26.03.2020, przeczytano 212 razy

Rozpoczynamy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kwarantanna-od-reklamy%3A-richard-galliano-i-ron-carter---koncert-%281%29,386271,artykul.html

Na początek proponujemy piękny koncert dwóch gwiazd współczesnego jazzu. Ron Carter i Richard Galliano spotkali się 1 marca tego roku w Katowicach, w ramach  LOTOS Jazz Festiwal Bielskiej Zadymki Jazzowej.

Ron Carter to jeden z najwybitniejszych kontrabasistów jazzowych wszech czasów. Liczba nagranych przez niego w różnych składach płyt przekroczyła 2300! Karierę zaczynał w latach 60-tych grając m.in. z Milesem Davisem, Wayne Shorterem, Herbie Hancockiem i Tony Williamsem. Był główną gwiazdą wytwórni płytowej CTI Records, dla której nagrywał m.in. z Astrud Gilberto i Antonio Carlosem Jobimem.

Richard Galliano to słynny francuski multiinstrumentalista - wirtuoz akordeonu i bandoneonu, czerpiący inspiracje z jazzu, muzyki klasycznej, rozrywkowej i etnicznej. To właśnie w Katowicach rozpoczął obchody 50–lecia swojej pracy artystycznej, które przypadają na 2020 rok. Galliano jest znakomitym interpretatorem muzyki Astora Piazzolli. Stworzył własne, charakterystyczne brzmienie nazywane “new tango musette". Uznawany jest za najwybitniejszego akordeonistę jazzowego. Współpracował m.in. z Juliette Greco, Charlesem Aznavourem, Chetem Bakerem, Janem Garbarkiem, Wyntonem Marsalisem, Herbie Hancockiem oraz Ronem Carterem, z którym mamy okazję zobaczyć go teraz.

Relacja z koncertu została przygotowana przez telewizję Arte. Zapraszamy!

  • Masz własne propozycje (legalnych!) materiałów którymi warto byłoby podzielić się z innymi? Napisz!

Źródło: Arte

www.arte.tv

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apocalyptica - Hellfest 2017

Kwarantanna od Reklamy: Apocalyptica - Hellfest 2017

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Koronawirus zabija branżę targową
Odwołane zlecenia, problemy z płynnością finansową i co najmniej kilka tysięcy osób bez pracy – to skutki pandemii koronawirusa dla branży targowo-wystawienniczej, która odczuła je jako jedna z pierwszych. Zakaz organizowania imprez masowych, choć formalnie nie dotyczył targów, sprawił, że firmy stanęły z dnia na dzień. Ich problemy pociągną za sobą również kłopoty w...
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
Branża reklamowa w kampanii wyborczej - reportaż
Tegoroczny październik przebiegał pod hasłem kampanii wyborczej. Ten okres to czas wzmożonych działań także w branży reklamowej.
Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama
Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt, który najbardziej się wyróżnia. To właśnie opakowanie, a nie reklama, jest najskuteczniejszym narzędziem promocji. Konsumenci zwracają uwagę nie tylko na kwestie wizualne,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764