logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kwiecień 2020 rekordowy dla Grupy Kino Polska TV

  PR 11.05.2020, przeczytano 306 razy

Kwiecień 2020 roku był rekordowy dla Grupy Kino Polska TV. W minionym miesiącu udział Grupy w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 2,37% (SHR%, All 16-49), co oznacza ponad 36-procentowy wzrost w porównaniu z kwietniem 2019. Rekord ten był możliwy głównie dzięki dużym wzrostom kanałów filmowo-serialowych z portfolio Grupy Kino Polska TV, takich jak Kino Polska, Kino TV i Stopklatka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kwiecien-2020-rekordowy-dla-grupy-kino-polska-tv,386951,artykul.html

Największy, ponad 65-procentowy wzrost rok do roku, zanotował kanał Kino Polska, który w kwietniu 2020 osiągnął 0,34% udziału w oglądalności widowni komercyjnej. Kanał Kino TV, z wynikiem 0,20% udziału w rynku, może pochwalić się prawie 43-procentowym wzrostem rok do roku. Z kolei naziemna Stopklatka zaliczyła w kwietniu 2020 udział w rynku na poziomie 1,05%, co oznacza ponad 26-procentowy wzrost kanału w porównaniu z kwietniem 2019 (SHR%, All 16-49).

Cały segment kanałów filmowo-serialowych obecnych w Polsce urósł w kwietniu 2020 roku do 9,28% udziału w rynku – to ponad 16-procentowy wzrost rok do roku (SHR%, All 16-49). Łączna średnia widownia kanałów tego segmentu powiększyła się w kwietniu o 36,8% i średnio w minucie wyniosła 253,7 tys. widzów (AMR, All 16-49).

– W kwietniu 2020 roku Polacy powyżej czwartego rok życia oglądali telewizję o 16% czasu dłużej niż w tym samym miesiącu rok temu. W grupie komercyjnej ten wzrost był jeszcze wyższy i wyniósł prawie 18%. Skorzystały na tym nie tylko kanały informacyjne, ale i filmowo-serialowe, których mamy w portfolio kilka. W konkurencji z największymi stacjami telewizyjnymi na polskim rynku, które kosztem produkcji rozrywkowych na żywo zaczęły emitować zdecydowanie więcej filmów, Grupa Kino Polska świetnie sobie poradziła. Nasze kanały filmowo-serialowe sprostały oczekiwaniom widzów – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.

W kwietniu 2020 wzrosty rok do roku zanotowały również pozostałe kanały Grupy Kino Polska TV: Zoom TV (+18,8%), Kino Polska Muzyka (+133,3%) i Gametoon HD (+200%; SHR%, All 16-49).

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Nielsen Audience Measurement, wszystkie dane live.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764