logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Kwiecień na Facebooku wg Sotrendera

  PR 07.05.2013, przeczytano 967 razy

39 branż i kategorii, 31 komentujących ekspertów, 301 stron - Sotrender z dumą przedstawia rozszerzony raport Fanpage Trends Kwiecień 2013, podsumowujący działania marketingowe na Facebooku. W kwietniowym raporcie udostępniliśmy statystyki dla pięciu nowych kategorii. Są to: Celebryci, HR i rekrutacja, Uczelnie, Zdrowie i Ubezpieczenia. Ponadto udoskonaliliśmy wykresy, pokazując zmiany pozycji w branżach oraz średnią wartość przedstawianych wskaźników dla kategorii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kwiecien-na-facebooku-wg-sotrendera,18626,artykul.html

Polski Facebook – Reserved z milionem fanów

Ranking największych polskich stron jest stabilny. Reserved jest 9 polską stroną, która przekroczyła milion fanów. Domknąć pierwszą dziesiątkę ma szansę Król Julian, który stałby się pierwszym polskim profilem niekomercyjnym w tym gronie.

Wysoko w rankingu stron komercyjnych znalazł się fanpage Samsung Polska, który dzięki zdobyciu 170 tysięcy fanów awansował na 15 miejsce rankingu największych. Niedawno powstały fanpage Kuby Wojewódzkiego, który powoli odbudowuje swoje imperium jako „Kuba Wojewódzki - Król TVN” zaangażował w aktywności ponad 100 tys. fanów, wyprzedzając nieco inne popularne strony, takie jak Ewa Chodakowska, Komixxy czy Plus. Jednak zdecydowanie najlepiej radzą sobie wciąż te same trzy strony rozrywkowe: KWEJK.pl, Demotywatory i Wiedza bezużyteczna.

Najbardziej angażujące posty, czyli kto kogo podgląda…

Po długim czasie, gdy posty o mało wysmakowanych treściach górowały w rankingach, znów warto zwrócić uwagę na kwietniowych rekordzistów. Tym razem największym zaangażowaniem użytkowników Facebooka cieszył się post Magdaleny Środy dotyczący poszukiwania zaginionej osoby chorej na Alzheimera. Kolejne dwa miejsca w rankingu zajmuje krótka historia z morałem, który można streścić słowami „bliscy są ważniejsi niż pieniądze”. Najpierw pojawiła się na profilu Kwejka, a 12 godzin później, ale z tym samym obrazkiem, na fanpage’u Demotywatory, gdzie zresztą zebrała znacznie więcej udostępnień. W kolejnych dniach ta sama historyjka  pojawiła się na kilkudziesięciu innych fanpage’ach, od Wymiana Fanow i Ja-jebie.pl , aż po Monar, Charaktery i Akademickie Centrum Psychoterapii i Poradnictwa Psychologicznego SWPS, przy czym niektórzy z nich zaznaczyli, że to udostępnienie z Kwejka lub Demotywatorów.

Celebryci i inni, czyli łącznie 39 kategorii i jeszcze więcej informacji

Sotrender Research Team dba o rozwój raportów. Odpowiadając na Wasze potrzeby,  oddajemy w ręce czytelników 5 nowych kategorii – HR i rekrutacja, Ubezpieczenia, Uczelnie, Zdrowie, oraz Celebryci. Ta ostatnia zwraca szczególną uwagę. Celebryci są drugą największą kategorią po Muzyce (z którą Celebryci współdzielą wiele stron) i do tego angażują najwięcej użytkowników. Łącznie w naszych zestawieniach jest już aż 39 branż i kategorii.

Dzięki kolejnym ulepszeniom w raportach, obserwowanie trendów staje się jeszcze łatwiejsze. Zmiany, które zachodzą w rankingach będziemy przedstawiać czerwonymi i zielonymi trójkątami z oznaczeniem o ile miejsc nastąpił awans lub spadek. Dodatkowo dołączyliśmy do każdego wykresu średnią dla kategorii. Pod każdym wykresem znajdziemy liczbę, która pomoże określić, jak strony (także spoza czołowej 15 rankingu) radzą sobie na tle średniej.

Źródło: Sotrender

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764