logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kwietniowy numer „Podróży” po zmianach i z promocją

   23.03.2010, przeczytano 1923 razy
ilustracjastrzałka

Kwietniowy numer magazynu „Podróże” ma zaprezentować nową, bardziej praktyczną wizję pisma. Nowemu wydaniu towarzyszy kampania promocyjna w telewizji, radiu, prasie i internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kwietniowy-numer-podrozy-po-zmianach-i-z-promocja,10417,artykul.html

Kampania trwa do 31 marca i obejmuje programy telewizyjne TravelChannel, Ale Kino, KuchniaTV, Domo, WeddingTV i Sportklub; gazety„Film”, „Sens”, „4x4 Auto Świat”, „Super Express”, magazyny Muratora;radia PIN i Wawa, a także serwisy internetowe należące do wydawcy.Magazyn ma też być promowany podczas targów turystycznych w Katowicach,Krakowie i Gdańsku.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Dział Marketingu -Sport, Hobby, Wypoczynek wydawnictwa Murator, zaś za spoty - Studio PRL.

Źródło: Murator



Kwietniowy numer „Podróży” po zmianach i z promocją

Od kwietnia magazyn „Podróże” jeszcze bardziej praktyczny. Wydanie,dostępne w sprzedaży od 18 marca, będzie wsparte promocją w telewizji,radiu, prasie i w internecie.

Trwająca od 19 do 31 marca promocja obejmuje telewizję (Travel Channel,Ale Kino, KuchniaTV, Domo, WeddingTV i Sportklub), prasę („Film”,„Sens”, „4x4 Auto Świat”, „Super Express”, magazyny MURATORA), a takżeradio PIN, radio Wawa i serwisy internetowe należące do MURATOR S.A.Pismo będzie również promowane podczas targów turystycznych wKatowicach, Krakowie i Gdańsku.

Celem zmian w magazynie jest silniejsze podkreślenie praktycznegocharakteru zawartych w nim treści. „Dostarczamy Czytelnikom możliwiejak najwięcej sprawdzonych, rzetelnych informacji. Chcemy, aby byłyprzedstawione w sposób przejrzysty i łatwy do wykorzystania. Stądzmiany min. w „Nawigatorach”, zawierających najistotniejsze, skrótoweinformacje o danym miejscu” - mówi Philip Niedenthal, redaktor naczelnypisma.

„Podróże” powstają z myślą o tych, którzy szukają inspiracji nawakacyjny wyjazd i chcieliby otrzymać konkretne rekomendacje. Dlategozalecenia dotyczące atrakcji i pomysłów na spędzanie czasu pochodzą odmieszkańców danego zakątka ziemi lub dziennikarzy, polecającychwyłącznie miejsca znane im z własnego doświadczenia.
W kwietniowym numerze poświęconym min. Hiszpanii, będą to prezentacjeAndaluzji, Ibizy oraz Majorki, wybór najlepszych restauracji wMadrycie, a także wskazówki jak zorganizować spływ barką na południuFrancji, Bratysława na weekend i nowe atrakcje Torunia. Czytelnikznajdzie kilka wariantów cenowych wypraw - od najtańszych, przezcharakteryzujące się najlepszą relacją jakości do ceny, po najbardziejluksusowe.
„Podróże” doradzają też jak mądrze dobierać oferty turystyczne (w tymwydaniu min. wszystkie sposoby na wynajdywanie dobrych hoteli orazselekcja najciekawszych wycieczek objazdowych).

Kreację i plan emisji reklam opracował Dział Marketingu – Sport, Hobby, Wypoczynek wydawnictwa. Spoty wyprodukowało Studio PRL.


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764