Kwietniowy numer magazynu „Podróże” ma zaprezentować nową, bardziej praktyczną wizję pisma. Nowemu wydaniu towarzyszy kampania promocyjna w telewizji, radiu, prasie i internecie.
Kampania trwa do 31 marca i obejmuje programy telewizyjne TravelChannel, Ale Kino, KuchniaTV, Domo, WeddingTV i Sportklub; gazety„Film”, „Sens”, „4x4 Auto Świat”, „Super Express”, magazyny Muratora;radia PIN i Wawa, a także serwisy internetowe należące do wydawcy.Magazyn ma też być promowany podczas targów turystycznych w Katowicach,Krakowie i Gdańsku.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Dział Marketingu -Sport, Hobby, Wypoczynek wydawnictwa Murator, zaś za spoty - Studio PRL.
Źródło: Murator
Kwietniowy numer „Podróży” po zmianach i z promocją
Od kwietnia magazyn „Podróże” jeszcze bardziej praktyczny. Wydanie,dostępne w sprzedaży od 18 marca, będzie wsparte promocją w telewizji,radiu, prasie i w internecie.
Trwająca od 19 do 31 marca promocja obejmuje telewizję (Travel Channel,Ale Kino, KuchniaTV, Domo, WeddingTV i Sportklub), prasę („Film”,„Sens”, „4x4 Auto Świat”, „Super Express”, magazyny MURATORA), a takżeradio PIN, radio Wawa i serwisy internetowe należące do MURATOR S.A.Pismo będzie również promowane podczas targów turystycznych wKatowicach, Krakowie i Gdańsku.
Celem zmian w magazynie jest silniejsze podkreślenie praktycznegocharakteru zawartych w nim treści. „Dostarczamy Czytelnikom możliwiejak najwięcej sprawdzonych, rzetelnych informacji. Chcemy, aby byłyprzedstawione w sposób przejrzysty i łatwy do wykorzystania. Stądzmiany min. w „Nawigatorach”, zawierających najistotniejsze, skrótoweinformacje o danym miejscu” - mówi Philip Niedenthal, redaktor naczelnypisma.
„Podróże” powstają z myślą o tych, którzy szukają inspiracji nawakacyjny wyjazd i chcieliby otrzymać konkretne rekomendacje. Dlategozalecenia dotyczące atrakcji i pomysłów na spędzanie czasu pochodzą odmieszkańców danego zakątka ziemi lub dziennikarzy, polecającychwyłącznie miejsca znane im z własnego doświadczenia.
W kwietniowym numerze poświęconym min. Hiszpanii, będą to prezentacjeAndaluzji, Ibizy oraz Majorki, wybór najlepszych restauracji wMadrycie, a także wskazówki jak zorganizować spływ barką na południuFrancji, Bratysława na weekend i nowe atrakcje Torunia. Czytelnikznajdzie kilka wariantów cenowych wypraw - od najtańszych, przezcharakteryzujące się najlepszą relacją jakości do ceny, po najbardziejluksusowe.
„Podróże” doradzają też jak mądrze dobierać oferty turystyczne (w tymwydaniu min. wszystkie sposoby na wynajdywanie dobrych hoteli orazselekcja najciekawszych wycieczek objazdowych).
Kreację i plan emisji reklam opracował Dział Marketingu – Sport, Hobby, Wypoczynek wydawnictwa. Spoty wyprodukowało Studio PRL.