logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kwietniowy OOH magazine już na rynku

  PR 01.04.2019, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

Mimo ogromnej popularności zakupów online w ciągu ostatnich kilku lat, to jednak w handlu bezpośrednim interakcja między klientem a marką jest najsilniejsza. Działania marketingowe zatem nie mogą być krótkoterminowe, ale powinny polegać na długoterminowej, złożonej komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kwietniowy-ooh-magazine-juz-na-rynku,381892,artykul.html

Myli się ten, kto uważa, że decyzje zakupowe jakie podejmuje są wyłącznie jego świadomym wyborem. Pojawia się pytanie - czy wchodząc do punktu handlowego czy też przeglądając zawartość sklepów internetowych - jesteśmy wyłącznie konsumentem czy może już shopperem? Shopper Marketing* na ogół łączy w sobie zarówno komunikację z klientem, jak i psychologię zachowań kupujących.

- W numerze, który oddajemy w Wasze ręce, znajdziecie wiele inspirujących artykułów w tematyce wydania, jakim jest właśnie wspomniany Shopper Marketing, oraz sporo o materiałach wsparcia sprzedaży. Kwietniowy OOH magazine to także eksplozja informacji o rynku POS. Dbamy również o to, aby marketingowcy znanych firm udzielali ciekawych merytorycznie wywiadów, rozmawiamy z: Stock Polska, Kolporter, Henkel Polska, UNICEF Polska, Continental, Grupa Żywiec, Signify Poland (Philips Lighting) i Bobby Burger. Podsumowujemy także II edycję targów Promo Show Professional, projektu na rynku upominków reklamowych, który zmienia postrzeganie takich wydarzeń. W numerze pojawia się również dział EVENT, obfitujący jak zwykle w branżowe newsy – mówi Magdalena Wilczak z OOH magazine.

  • Magazyn w wersji online można pobrać TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

Dodatkowe informacje:

*Shopper marketing – odbywa się w środowisku punktu sprzedaży i dąży do przekształcenia osoby znajdującej się w sklepie na kupującego dany produkt. Celem tego marketingu jest zrodzenie u klienta konkretnej decyzji zakupu w pobliżu danego produktu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligraficzny „OOH news” z pozytywnym branżowym przesłaniem
Na biurkach drukarń i agencji reklamowych pojawiło się właśnie nowe wydanie "OOH news". To drukowany przegląd branżowych nowości, poradników i case study z rynku druku i poligrafii. W numerze także garść informacji o targach branżowych - w tym oczywiście o wrześniowych FestiwalDruku.pl.
Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne
Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?
Eko marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine
Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska...
Nowy Media Marketing Polska
Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764