logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kwietniowy OOH magazine już na rynku

  PR 01.04.2019, przeczytano 245 razy
ilustracjastrzałka

Mimo ogromnej popularności zakupów online w ciągu ostatnich kilku lat, to jednak w handlu bezpośrednim interakcja między klientem a marką jest najsilniejsza. Działania marketingowe zatem nie mogą być krótkoterminowe, ale powinny polegać na długoterminowej, złożonej komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kwietniowy-ooh-magazine-juz-na-rynku,381892,artykul.html

Myli się ten, kto uważa, że decyzje zakupowe jakie podejmuje są wyłącznie jego świadomym wyborem. Pojawia się pytanie - czy wchodząc do punktu handlowego czy też przeglądając zawartość sklepów internetowych - jesteśmy wyłącznie konsumentem czy może już shopperem? Shopper Marketing* na ogół łączy w sobie zarówno komunikację z klientem, jak i psychologię zachowań kupujących.

- W numerze, który oddajemy w Wasze ręce, znajdziecie wiele inspirujących artykułów w tematyce wydania, jakim jest właśnie wspomniany Shopper Marketing, oraz sporo o materiałach wsparcia sprzedaży. Kwietniowy OOH magazine to także eksplozja informacji o rynku POS. Dbamy również o to, aby marketingowcy znanych firm udzielali ciekawych merytorycznie wywiadów, rozmawiamy z: Stock Polska, Kolporter, Henkel Polska, UNICEF Polska, Continental, Grupa Żywiec, Signify Poland (Philips Lighting) i Bobby Burger. Podsumowujemy także II edycję targów Promo Show Professional, projektu na rynku upominków reklamowych, który zmienia postrzeganie takich wydarzeń. W numerze pojawia się również dział EVENT, obfitujący jak zwykle w branżowe newsy – mówi Magdalena Wilczak z OOH magazine.

  • Magazyn w wersji online można pobrać TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

Dodatkowe informacje:

*Shopper marketing – odbywa się w środowisku punktu sprzedaży i dąży do przekształcenia osoby znajdującej się w sklepie na kupującego dany produkt. Celem tego marketingu jest zrodzenie u klienta konkretnej decyzji zakupu w pobliżu danego produktu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

OOH magazine news! już na rynku
Specjalne wydanie OOH magazine news!, przedtargowego przewodnika po wydarzeniach towarzyszących wrześniowym targom FestiwalMarketingu.pl, jest już dostępne.
„Influencer marketing od A do Z” - Podręcznik i poradnik
Polski rynek marketingu wzbogacił się o nową pozycję dotyczącą influencer marketingu.  Książka „Influencer marketing od A do Z” to jednocześnie podręcznik i poradnik. A IMM dołożył swoją cegiełkę współtworząc zestawienie prawie 200 inspirujących influencerów z 22 kategorii tematycznych.
Valkea, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z Grupą T4B, która od ponad 15 lat obecna jest na rynku polskim, plasując się na liście liderów branży bezpieczeństwa technicznego, rozwiązań informatycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań...
„Od strony ulicy” - Recepta na udany szyld
Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni. Poradnik został wydany w nakładzie 1200 egzemplarzy, jest bezpłatny. Plastyk Miasta Gdyni zapowiada...
Wystrzegaj się Futury: Książka Douglasa Thomasa nakładem wydawnictwa Karakter
Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów – używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillary Clinton), ale mającego też wiele całkiem banalnych zastosowań.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764