logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kyocera Mita wyróżnione przez BERTL oraz Industry Analysts

   05.01.2011, przeczytano 1694 razy
ilustracjastrzałka

Laboratorium Business Equipment Research and Test Laboratories (BERTL) przyznało urządzeniom Kyocera Mita FS-C2126MFP oraz FS-3140MFP wyróżnienie ''BERTL 5 stars'', zaś Industry Analysts Inc. uznało za najbardziej niezawodne urządzenia Kyocera Mita TASKalfa 250ci i TASKalfa 300ci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kyocera-mita-wyroznione-przez-bertl-oraz-industry-analysts,11854,artykul.html

Jak donosi dystrybutor, testerzy BERTL zwrócili uwagę na ''doskonałą produktywność'' Kyocera Mita FS-C2126MFP oraz jej ''intuicyjną i niezwykle prostą obsługę''. Docenili też prędkość druku i kopiowania (26 kolorowych kopii lub wydruków A4/min.).

Kyocera Mita FS-3140MFP wyróżniono za niskie koszty eksploatacji oraz prędkość druku do 40 str./min. (w trybie monochromatycznym).

Industry Analysts Inc. ocenę oparło na obserwacji ok. 200 handlowców i serwisantów, dzięki którym wyłoniono, jak informuje dystrybutor, ''najbardziej niezawodne drukarki dedykowane użytkownikom biznesowym''. Kyocera Mita TASKalfa 250ci i TASKalfa 300ci triumfowały w segmencie urządzeń wielofunkcyjnych, drukujących z prędkością 20-29 str./min. Modele te zapewniać mają średnio 2000 wydruków więcej w okresie pomiędzy kolejnymi zgłoszeniami serwisowymi w stosunku do produktów konkurencji, a ciągły czas pracy ma być dwukrotnie dłuższy w porównaniu z innymi urządzeniami.

Źródło: Arcus S.A.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764