logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

La Mania rozwija e-commerce ze wsparciem Bluerank

  PR 04.08.2020, przeczytano 522 razy

La Mania - firma stworzona przez Joannę Przetakiewicz właśnie podpisała umowę z Bluerank. Powierzyła agencji marketingu internetowego prowadzenie działań dla marek La Mania i La Mania Home w zakresie płatnych kampanii reklamowych - Social Media, Google Ads i Criteo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/la-mania-rozwija-e-commerce-ze-wsparciem-bluerank,387983,artykul.html

Osobą, która powołała do życia markę La Mania jest Joanna Przetakiewicz. Propaguje ona obraz silnej, nowoczesnej kobiety, który wyraźnie rysuje się w każdej kolekcji La Manii. Początkowo marka tworzyła głównie luksusowe ubrania linii prêt-a-porter. Z czasem w jej ofercie pojawiły się również bardziej casualowe propozycje z serii Mind Blow. W 2019 roku powstała La Mania Home, która oferuje designerskie produkty do domu.

Bluerank zadba o performance marketing dla e-commerce

La Mania powierzyła agencji Bluerank działania płatne dla swoich dwóch marek – La Mania i La Mania Home.

W zakres obsługi wchodzą Social Media Ads oraz Google Ads. Co więcej Bluerank zajmie się również obsługą Criteo, czyli narzędzia służącego do retargetingu dynamicznego. Wszystkie działania mają skupiać się na rozwoju sprzedaży przez kanał e-commerce.

- La Mania to marka, która reprezentuje wysoką jakość wykonania i dbałość o detale. Zdajemy sobie sprawę z wyzwania, jakie przed nami postawiono. W tym przypadku można powiedzieć, że działania będą skrojone na miarę potrzeb naszego Partnera. - Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director Bluerank

Obszar digital w działaniach marki La Mania

Produkty marki można kupić w Polsce w czterech miastach: Warszawie, Katowicach, Wrocławiu i Gdyni. Kolekcje La Manii dostępne były również w największych domach mody w Londynie i Mediolanie. Teraz firma stawia na intensywny rozwój sprzedaży w kanałach online.

- Naszym klientom oferujemy przede wszystkim doświadczenia obcowania z naszymi markami i produktami. Pracujemy nad tym, by w szybko zmieniającym się świecie przenieść doznania zakupowe z butików do świata on-line. Bluerank poprosiliśmy o wsparcie naszych działań w obszarze performance marketingu - Katarzyna Jakacka, Executive Director La Mania

Współpraca La Manii i agencji Bluerank rozpoczęła się z początkiem lipca.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764