La Mania - firma stworzona przez Joannę Przetakiewicz właśnie podpisała umowę z Bluerank. Powierzyła agencji marketingu internetowego prowadzenie działań dla marek La Mania i La Mania Home w zakresie płatnych kampanii reklamowych - Social Media, Google Ads i Criteo.
Osobą, która powołała do życia markę La Mania jest Joanna Przetakiewicz. Propaguje ona obraz silnej, nowoczesnej kobiety, który wyraźnie rysuje się w każdej kolekcji La Manii. Początkowo marka tworzyła głównie luksusowe ubrania linii prêt-a-porter. Z czasem w jej ofercie pojawiły się również bardziej casualowe propozycje z serii Mind Blow. W 2019 roku powstała La Mania Home, która oferuje designerskie produkty do domu.
Bluerank zadba o performance marketing dla e-commerce
La Mania powierzyła agencji Bluerank działania płatne dla swoich dwóch marek – La Mania i La Mania Home.
W zakres obsługi wchodzą Social Media Ads oraz Google Ads. Co więcej Bluerank zajmie się również obsługą Criteo, czyli narzędzia służącego do retargetingu dynamicznego. Wszystkie działania mają skupiać się na rozwoju sprzedaży przez kanał e-commerce.
- La Mania to marka, która reprezentuje wysoką jakość wykonania i dbałość o detale. Zdajemy sobie sprawę z wyzwania, jakie przed nami postawiono. W tym przypadku można powiedzieć, że działania będą skrojone na miarę potrzeb naszego Partnera. - Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director Bluerank
Obszar digital w działaniach marki La Mania
Produkty marki można kupić w Polsce w czterech miastach: Warszawie, Katowicach, Wrocławiu i Gdyni. Kolekcje La Manii dostępne były również w największych domach mody w Londynie i Mediolanie. Teraz firma stawia na intensywny rozwój sprzedaży w kanałach online.
- Naszym klientom oferujemy przede wszystkim doświadczenia obcowania z naszymi markami i produktami. Pracujemy nad tym, by w szybko zmieniającym się świecie przenieść doznania zakupowe z butików do świata on-line. Bluerank poprosiliśmy o wsparcie naszych działań w obszarze performance marketingu - Katarzyna Jakacka, Executive Director La Mania
Współpraca La Manii i agencji Bluerank rozpoczęła się z początkiem lipca.
Źródło: Bluerank Sp. z o.o.