logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon i Adshares przenoszą kampanię Stowarzyszenia Otwarte Klatki do Decentralandu

  PR 23.08.2023, przeczytano 511 razy
ilustracja

Kampania JEDNYM GŁOSEM, którą dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki realizuje agencja kreatywna Labcon, dzięki współpracy z ADSHARES została przeniesiona do wirtualnej rzeczywistości - Decentralandu.  Gracze mogą odwiedzić wirtualną fermę i awatary zwierząt hodowlanych, by złożyć podpis pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa, prowadzoną przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki i Compassion in World Farming Polska. Kolejnym krokiem będzie poszerzenie działań o inne platformy metaversowe, przeprowadzenie kampanii programatycznej w metaversie oraz wyprodukowanie NFT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-i-adshares-przenosza-kampanie-stowarzyszenia-otwarte-klatki-do-decentralandu,401120,artykul.html

Agencja Labcon wraz z ADSHARES stworzyła w Decentralandzie, zdecentralizowanej platformie metaversowej​, wirtualną fermę zamieszkiwaną przez awatary zwierząt reprezentujące 42 miliony zwierząt spędzających życie w klatkach. Działania realizowane na jednej z wiodących platform wirtualnej rzeczywistości mają na celu dotrzeć z do nowej, globalnej społeczności – użytkowników Web3.

- Skuteczne przeniesienie naszej kampanii do wirtualnej rzeczywistości umożliwiło tysiącom użytkowników dołączenie do naszej misji w angażujący i realistyczny sposób. Spotkanie zwierząt, w których imieniu apelujemy w naszej kampanii, w wirtualnym świecie oraz możliwość porozmawiania z nimi, to wyjątkowe doświadczenie, które w dobitny sposób obrazuje okrucieństwo chowu klatkowego - mówi Weronika Pochylska, specjalistka w zakresie outreach marketingu Stowarzyszenia Otwarte Klatki.

Użytkownicy Decentralandu mogą odwiedzić wirtualną fermę przemysłową z zamkniętymi w klatkach zwierzętami. Każde z nich (kura, świnia, krowa i królik) opowiada swoją historię i prosi o podpisanie petycji. Po złożeniu podpisu, pojawia się nowa funkcja - interaktywne otwarcie klatek.

Ponadto, na wirtualnym ekranie wyświetlany jest spot promujący kampanię JEDNYM GŁOSEM, w którym wzięły udział znane osoby: Anna Dereszowska, Tomasz Raczek, Agnieszka Woźniak-Starak, Lara Gessler, Zuza Kołodziejczyk, Bartosz Bielenia oraz Rafał Maślak.

- Wirtualna rzeczywistość przyciąga miliony ludzi na świecie nie tylko możliwością rozrywki. Metaverse staje się coraz bardziej interaktywny i coraz lepiej powiązany ze światem realnym. To zupełnie nowa przestrzeń, w której dobrze znane nam wartości nabierają nowego wymiaru. Wierzymy w to, że wprowadzając kampanię realizowaną dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki do globalnego ekosystemu Web 3.0, zrobiliśmy krok w kierunku przyszłości dobroczynności, w której wspieranie różnych idei może dziać się w świecie realnym i wirtualnym jednocześnie  - komentuje Marta Łysiak, dyrektorka zarządzająca agencji Labcon.

Wirtualna przestrzeń Stowarzyszenia Otwarte Klatki w Decentralandzie znajduje się na współrzędnych 67, -2. Prowadzi do niej także bezpośredni LINK.

Celem kampanii JEDNYM GŁOSEM jest pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa z wezwaniem do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym. Działania komunikacyjne realizowane są od kwietnia bieżącego roku przez agencję kreatywną Labcon, która stworzyła koncept kreatywny kampanii. W pierwszej i drugiej odsłonie głos został oddany zwierzętom hodowlanym, a przemówili nim celebryci i influencerzy. W trzecim flighcie działania przeniosły się do świata wirtualnego, w którym głównymi bohaterami są same zwierzęta.

Kolejne działania, które będą realizowane przez agencję Labcon dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, to kampania “programatyczna” 3.0 w metaversie, za którą będzie odpowiadał ADSHARES, wyprodukowanie NFT, z którego dochód zostanie przekazany na rzecz Stowarzyszenia oraz poszerzenie aktywacji o inne przestrzenie metaversowe.

Link do petycji skierowanej do Ministra Rolnictwa można podpisać TUTAJ.

Projekt JEDNYM GŁOSEM jest lokalną realizacją Europejskiej Inicjatywy "Koniec Epoki Klatkowej” ogłoszonej przez organizację Compassion In World Farming Polska.

Obsługą media relations zajmuje się agencja Labcon.

Źródło: Labcon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764