logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon i Grupa Abstra łączą siły

  PR 23.01.2018, przeczytano 995 razy
ilustracjastrzałka
Rafał Masny, Marta Łysiak, Czarek Jóźwik.jpg

Labcon (należący do Group One) zawiązuje strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra. Pierwsze tego typu partnerstwo na rynku jest nakierowane na profesjonalizację YouTuberów i wprowadzenie zupełnie nowego poziomu obsługi klienta. Labcon (należący do Group One) oferuje najnowocześniejsze podejście do budowania kontentu na platformach społecznościowych. Specjalizuje się w tworzeniu strategii, produkcji treści i zarządzaniu nimi. Z kolei Grupa Abstra jest największym polskim producentem treści na YouTube i grupą topowych influencerów, których filmy nieustannie biją rekordy popularności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-i-grupa-abstra-lacza-sily,35197,artykul.html

Efektem partnerstwa agencji contentowej i producenta treści będzie unikalne połączenie wiedzy strategicznej, marketingowej oraz doświadczenia i świadomości platformy. Wyjątkowy mix kompetencji pozwoli na przekraczanie dotychczas narzuconych schematów w tworzeniu kreatywnego contentu, przy zachowaniu spójności ze strategią danej marki.

Konieczność tworzenia pełnej oferty mediowej, budowania stałych relacji i strategii marki, to coraz większe wyzwanie stojące przed Abstra. Partnerstwo Labcon odpowiada na te potrzeby poprzez jeszcze bliższą współpracę i wymianę unikalnego know-how.

- Zespół Abstra doskonale wie, jak tworzyć angażujące video, cały czas utrzymując wysoki zasięg filmów, wbrew tendencji spadku oglądalności, której doświadczył w ubiegłym roku rynek. Partnerstwo z Grupą wzmocni nasze kompetencje i znajomość  potrzeb vlogerów, żebyśmy mogli jeszcze lepiej niż dotychczas współpracować  także z innymi przedstawicielami tej grupy. Chcemy jeszcze lepiej wskazywać jak mogą budować wizerunek marki, jednocześnie tworząc kontent charakterystyczny dla ich kanału. Profesjonalizacja YouTuberów i ich produkcji to naturalny krok rozwoju rynku, a my możemy i chcemy im w tym pomóc  – powiedziała Marta Łysiak, dyrektor zarządzająca, Labcon.

- Poznaliśmy się z Martą jeszcze w czasach, gdy pracowała dla Google. Bardzo cenię sobie tę współpracę i wiem, że Labcon będzie mógł wesprzeć nasz zespół swoimi kompetencjami i pomoże jeszcze lepiej rozumieć potrzeby Klientów, wykorzystać nasze kreatywne działania do realizowanie strategii marki. Nikt w branży nie odważył się jeszcze na taki ruch. Współpraca z Labcon jest kolejnym krokiem (po zawarciu strategicznego partnerstwa z Polsat Media), który pomoże nam wejść na wyższy poziom profesjonalizacji produkcji na YouTube i pokazać innym kierunek rozwoju – komentuje Rafał Masny, Grupa Abstra.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764