logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon i Mediaplus realizują kampanię świadomościową dla marki Nutribullet

  PR 16.03.2023, przeczytano 716 razy

Trwa kampania świadomościowa marki Nutribullet, która znana jest z produkcji blenderów osobistych zaprojektowanych tak, aby zachować pełnię składników odżywczych i witamin w przygotowywanych potrawach. Agencja Mediaplus (Group One) odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów. Spółka Labcon (Group One) odpowiada za strategię komunikacji opartą na działaniach z influencerami i w social mediach. Działania z zakresu paid social realizuje agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-i-mediaplus-realizuja-kampanie-swiadomosciowa-dla-marki-nutribullet,399312,artykul.html

Marka Nutribullet produkuje blendery osobiste, kielichowe oraz sokowirówki ułatwiające przygotowywanie wartościowych i odżywczych posiłków. Oferuje rozwiązania dla osób, które chcą prowadzić zdrowy tryb życia, ale jednocześnie nie mogą sobie pozwolić na tworzenie skomplikowanych, czasochłonnych potraw. Ten wyróżnik Nutribullet’u został podkreślony w koncepcie kreatywnym najnowszej kampanii.

Kampania wystartowała na początku marca i jest kontynuacją cyklu kulinarnego, prowadzonego przez ambasadorkę marki Jagnę Niedzielską - influencerkę kulinarną oraz propagatorkę kuchni zero waste. W ramach projektu na kanale YouTube Nutribullet cyklicznie publikowane są nagrania, na których prowadząca przygotowuje posiłki razem z zaproszonym gośćmi. W tegorocznej edycji Jagnie Niedzielskiej towarzyszyć będą m.in. Piotr Czaykowski, Vitek Chłus oraz znany każdemu Krzysztof Ibisz. Koktajle oraz zdrowe posiłki, które razem przygotowują, są łatwe do odtworzenia, nadają się do przyrządzenia przed lub po treningu, a wykonywane są przy użyciu sprzętów Nutribullet.

- W przypadku działań związanych ze zdrowym stylem życia i promocją "przepisu na wieczną młodość" kluczowe jest postawienie na partnerów, którzy autentycznie żyją zgodnie z tą filozofią. Krzysztof Ibisz, Piotr Czaykowski oraz Vitek Chłus z pasją i zaangażowaniem dzielą się swoimi przemyśleniami na temat zdrowego stylu życia i motywują do tego swoich odbiorców. Ich wiedza oraz doświadczenie w kwestii dbania o zdrowie i urodę może wpłynąć na pozytywną zmianę nawyków żywieniowych i treningowych u obserwatorów marki Nutribullet - komentuje Klaudia Jamróz, Influencer marketing team lead w Labcon.

Kampania drugi rok z rzędu jest realizowana przez spółki Group One, działające w modelu house of communication. Agencja kreatywna Labcon odpowiada za strategię komunikacji opartą na działaniach z influencerami i w social mediach. Spółka Mediaplus zajęła się strategią, planowaniem i zakupem mediów. Agencja MarTech & e-commerce SalesTube jest odpowiedzialna za działania z zakresu paid social.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764