logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon i Salestube wygrywają przetarg na kompleksową obsługę Sephora Polska w social mediach

  PR 27.02.2019, przeczytano 755 razy

Agencja contentowa Labcon wygrała przetarg i rozpoczyna współpracę z Sephora Polska, którą wraz z SalesTube będzie obsługiwała w najbardziej efektywnym modelu “one social”. Agencje, należące do największej, niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, będą odpowiedzialne za strategię komunikacji, budowanie efektywnych platform komunikacji i wizerunku sieci perfumerii w social mediach oraz za działania paid social.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-i-salestube-wygrywaja-przetarg-na-kompleksowa-obsluge-sephora-polska-w-social-mediach,381424,artykul.html

Od marca agencja Labcon będzie odpowiadała za komunikację Sephora Polska począwszy od strategii, poprzez planowanie i realizację kampanii mediowych aż po kompleksową obsługę kanałów na platformach społecznościowych. Agencja będzie także partnerem Sephora w budowaniu strategii social mediowej przy wprowadzaniu nowych marek, wspieraniu mechanizmów prosprzedażowych oraz w komunikacji wydarzeń i eventów PR marki.  

- Sephora już od 20-lat realizuje najbardziej odważne i pionierskie projekty na rynku beauty.  Jesteśmy w gronie 3 najbardziej lubianych marek wśród pokolenia Millenialsów i generacji Z co jeszcze bardziej motywuje nas i jednocześnie zobowiązuje do wdrażania innowacyjnej komunikacji z konsumentami. Labcon, agencja na światowym poziomie pod kątem doświadczenia w budowaniu strategii contentowej, jest dla nas idealnym partnerem do realizowania tych celów i efektywnego wykorzystania potencjału mediów społecznościowych – mówi Kamila Jędrzejczak, Social Media Manager w Sephora Polska.

Labcon wygrał przetarg dzięki maksymalnie dopasowanej ofercie do potrzeb rozwijania autentycznej i angażującej komunikacji z konsumentami przy jednoczesnej optymalizacji wpływu contentu na realizację celów biznesowych klienta. Agencja ze swoją odpowiedzią na brief przetargowy idealnie wpisała się w potrzeby komunikacji Sephora Polska w oparciu o działania w modelu „one social”, w którym content marketing skorelowany jest z działaniami performensowymi. Za obszar paid social w obsłudze nowego klienta odpowiedzialny będzie SalesTube.

- Strategia komunikacji „one social” to połączenie dwóch bardzo ważnych obszarów - content i performance marketing. Mimo że pracujemy w dwóch różnych spółkach, to podchodzimy do komunikacji na kanałach marek jako jeden zespół, realizując działania w najbardziej efektywnościowym modelu. Razem z SalesTube, działając w ramach tej samej grupy komunikacyjnej, skutecznie łączymy te dwie kompetencje, wnosząc pozytywne zmiany do biznesu naszych klientów - mówi Marta Łysiak, managing director agencji Labcon.

Celem prowadzonych przez Labcon działań contentowych, przy wsparciu SalesTube w obszarze paid social, będzie budowanie spójnego i silnego wizerunku sieci Sephora w mediach społecznościowch, budowanie efektywnych platform komunikacji oraz zaangażowanie grupy docelowej. Agencja będzie wdrażać nową strategię komunikacji na kanałach Sephora na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz kanale YouTube: Sephora Polska.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764