logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon realizuje pierwszą w Polsce kampanię contentową Maybelline na Youtube

  PR 01.08.2017, przeczytano 591 razy
ilustracjastrzałka

Labcon (Group One), z unikalnym na skalę Polski poziomem kompetencji digitalowych do budowania własnego contentu na platformach typu YouTube, czy Facebook odpowiada za  kampanię dla Maybelline New York (L’Oreal). Marka po raz pierwszy w Polsce prowadzi działania marketingowe w całości oparte o budowanie własnych treści na kanale YouTube, czemu towarzyszą aktywacje w mediach społecznościowych. Efektem współpracy Labcon i L’Oreal jest autorski serial emitowany na oficjalnym kanale YouTube Maybelline New York z udziałem Margaret oraz topowych YouTuberek, nie tylko ze świata beauty, mody i makijażu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-realizuje-pierwsza-w-polsce-kampanie-contentowa-maybelline-na-youtube,33286,artykul.html

W składzie serialowej ekipy Make Up in the City obok Margaret występują Beksy – Ola i Nadia z drugiego w Polsce kobiecego kanału z milionem subskrybcji, Ola „Olciiak”, topowa fashionistka oraz Wiki z kanału „Tofiki”. W tajniki make-upu, triki i trendy prosto z Nowego Jorku, wprowadza dziewczyny Jarosław Jóźwin, oficjalny makijażysta marki Maybelline New York. Za strategię mediową i zakup mediów cyfrowych odpowiada Value Media.

- Labcon to jedyna agencja w Polsce ze światowym poziomem doświadczenia w budowaniu strategii contentowej na kanały typu YouTube. Ogromnie cieszą nas efekty współpracy – to dopiero początek długofalowych działań, a mamy już 20 000 subskrybentów serialu. Dzięki kompetencjom Marty Łysiak wykraczamy poza dotychczasowe schematy myślenia o reklamie i szukamy bardziej autentycznych sposobów komunikacji marki z konsumentami, uczymy się tego jak badać zapotrzebowanie i co może zostać fajnie skonsumowane. W serialu marka Maybelline New York w naturalny sposób staje się osią komunikacji. Młode dziewczyny mogą dowiedzieć się wszystkiego o profesjonalnym makijażu w lekkiej i atrakcyjnej dla nich formie przy użyciu różnych produktów marki. Konsumentki oglądają przygotowania scenicznego makijażu Margaret, towarzyszą jej w przygotowaniach na wesele czy festiwal, czy podglądają jak Beksy szykują się na wieczór panieński. W wakacyjnej serii dziewczyny wychodzą na miasto – nagrywamy m.in. na dachu w słynnym The View w Warszawie, a są też odcinki na wodzie w wake parku. Wszystko co widzimy w serialu to wynik partnerskiej współpracy i rzetelnego budowania kompleksowej strategii contentowej z Labcon – mówi Sylwia Rosik, Group Product Manager Maybelline New York, L’Oreal.

- Ten serial to odpowiedź na poszukiwania młodych dziewczyn – nastolatek i dwudziestolatek. Jego tematykę i formę opieramy na statystykach z YouTube. Mieszamy profesjonalizm i dobrą zabawę, tworząc coś, czego jeszcze nie było na polskim YouTube. Nie chcieliśmy tworzyć kolejnego, sztywnego poradnika. Zależało nam na tym, aby powstało coś lekkiego, z przymrużeniem oka. Nie boimy się wyjść z makijażem na zewnątrz, czy zrobić go w nietypowej formie i otoczeniu. Wakacyjna wersja serialu jest zrobiona z duża dozą humoru, a przy tym nie brakuje w niej merytorycznych porad i odkryć modowych. Dzięki naszym rekomendacjom L’Oreal po raz pierwszy na tak wielką skalę opiera wszystkie aktywacje w internecie o własne treści, które powstają w interakcji z użytkownikami. Seria wakacyjna różni się od pierwszej, co pokazuje, że historie w oparciu o własne treści można budować długofalowo i systematycznie, wykraczając poza ramy jednej kampanii – mówi Marta Łysiak, Managing Director Labcon.

Zakres współpracy L’Oreal i Labcon

W ramach zaplanowanej na dwa lata współpracy z L’Oreal Labcon odpowiada za kompleksowy consulting przy budowaniu całościowej strategii w obszarze digitalu kampanii Make up in the City – media, social media oraz budowę kanału na YouTube; przy budowie contentu (w tym doborze formatów) oraz nagraniach i montażu. Labcon jest agencją wiodącą w projekcie czuwającą nad realizacją strategii, sprawującą nadzór nad produkcją i odpowiadającą za  kontakt z influencerami.

Źródło: Labcon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764