logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon rozbudowuje strukturę i ogłasza transfery

  PR 04.04.2018, przeczytano 1312 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Magda Chętnik, Marta Łysiak, Mariusz Piekut

Agencja contentowa Labcon, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, powstała rok temu - zarządza nią Marta Łysiak, wcześniej przez lata CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. Filozofia spółki opiera się na przekonaniu, że współpraca marek z influencerami wymaga strategii szytych na miarę pod digitalowe DNA, bez nienaturalnych „przeklejek” z „dużych” kampanii ATL. W ciągu zaledwie roku, Labcon zrealizował szereg kampanii m.in. dla takich rynkowych liderów jak L’Oreal Paris, Maybelline New York, Garnier, Jaguar, Hochland, Lenovo, Remington. W tym czasie wdrożył wiele autorskich narzędzi - w marcu uruchomiono np. strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-rozbudowuje-strukture-i-oglasza-transfery,36033,artykul.html

Z początkiem kwietnia agencja wkracza na kolejny poziom - ogłasza transfery, które poszerzą kompetencje z obszaru tworzenia kompleksowych platform digitalowych. Do zespołu dołączają Magda Chętnik, jako Head of Operations, oraz Mariusz Piekut, Creative Director wraz z działem kreatywnym. Nowe osoby będą mocnym wsparciem zespołów technologicznych i kreatywnych oraz zarządzania agencją.

- Moim celem jest tworzenie w Polsce takiej komunikacji marek w socialu i YouTube, w którą internauci będą chcieli sami realnie się angażować. Współpracę z influencerami da się budować „bez obciachu”, autentycznie, tak, żeby wydobyć z niej to, co najlepsze dla marki. Zajmowałam się tym przez lata w Londynie, pracując z top nazwiskami z Polski i zagranicy. Czym różnimy się od podmiotów już działających na rynku? Część z nich to raczej agencje zrzeszające influencerów. Inne, nawet jeśli sięgają po kreację, mają nieporównywalnie mniejsze od Group One zaplecze i możliwości wdrożenia kampanii tak, żeby na każdym etapie zadbać o standard. My mamy know-how i narzędzia największych podmiotów, a przy tym szybość i elastyczność, nieosiągalne dla sieciowych „dobudówek”. Wychodzimy od myślenia digital, podczas gdy inni tkwią w starych modelach, usiłując „przetłumaczyć” na influencerów kampanie tworzone z myślą o innych kanałach – mówiła rok temu Marta Łysiak, tworząc w ramach Group One strukturę Labcon.

Po roku działalności Agencja wchodzi na kolejny poziom rozwoju, rozbudowując zespoły: strukturę kreatywną, produkcyjną, ale też zarządzania procesami.

Rozwój struktury zarządczej

Z początkiem kwietnia, jako Head of Operations, do zespołu dołącza Magda Chętnik – w Labcon będzie odpowiedzialna za organizację procesów zarządzania projektami i poszerzającym się portfolio Klientów. Magda jest związana z branżą reklamową od ponad 7 lat. Ostatnie 4 lata spędziła w 180heartbeats/JvM, gdzie pracowała jako Account Manager z takimi klientami jak Google, Nike, Samsung, Dakea, Social Wolves, ING, Maspex czy AXN. Następnie, jako Head of Operations, zajmowała się optymalizacją procesów wewnętrznych. Prowadzone przez nią projekty były wielokrotnie nagradzne statuetkami Effie, KTR czy Golden Drum. Z perspektywy Labcon, szczególnie istotne jest jej doświadczenie w realizacji projektów technologicznych.

- Jestem przekonana, że kluczem do sukcesu organizacji jest dobre planowanie i procesy, które ułatwiają współpracę i wymianę wiedzy, szczególnie w przypadku stosunkowo nowej organizacji, która nie tylko buduje swój wizerunek przed Klientami, ale też działa jako część dużej struktury w ramach Group One. W Labcon mam nadzieję nie tylko dbać o standardy prowadzenia projektów i optymalizować procesy wraz ze wzrostem firmy, ale też rozwijać dedykowane rozwiązania technologiczne w zakresie content i influencer marketingu, które będą unikalną wartością na rynku – mówi Magda Chętnik, Head of Operations, Labcon.

Autorski dział kreatywny

Obok kompetencji account & client service, Labcon inwestuje również w rozwój wyespecjalizowanego w kontencie digital działu kreatywnego. Pokieruje nim  Mariusz Piekut, który z początkiem kwietnia obejmuje stanowisko Dyrektora Kreatywnego. Mariusz związany jest z Group One od 4 lat – wcześniej odpowiadał za rozwój praktyki w Change, jako Art Director, oraz w SalesTube jako Design&UX Director.

- Zależy nam na oferowaniu Klientom świeżego, innowacyjnego podejścia do kreacji
i komunikacji. Dlatego holistycznie patrzymy na markę – zarówno na działania biznesowe, jak i wcześniejszą komunikację, a przede wszystkim szczegółowo analizujemy customer experience w bardzo specyficznym otoczeniu, jakim jest digital. Obserwujemy sposób komunikacji marki z jej klientami we wszystkich kanałach i punktach styku, a następnie dostosowujemy aktywności do indywidualnych doświadczeń klientów marki, np. tego czy jest to ich pierwszy kontakt, czy doskonale już znają markę i spodziewają się konsekwencji w przekazach. Nawet jeśli działanie wykonujemy tylko w jednym z kanałów, sprawdzamy jakie przynosi rezultaty i jak możemy je wykorzystać do lepszej obsługi Klientów. Działamy w modelu ongoing optimization, co oznacza, że od startu kampanii do jej końca analizujemy efekty i modelujemy komunikat tak, by był bardziej skuteczny. Wierzymy, że globalne spojrzenie na customer journey map jest najbardziej efektywne nie tylko ze względu na wyniki w kreacjach sprzedażowych, ale także w komunikacji wizerunkowej –
powiedział Mariusz Piekut, Dyrektor Kreatywny, Labcon.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764