Agencja kreatywna Labcon (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Kamis (McCormick Polska S.A.). Spółka będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, idei kreatywnej oraz realizację całorocznej komunikacji influencerskiej. Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu i rozpoczęła się w maju 2022 roku.
Marka Kamis funkcjonuje na rynku od 1991 roku i bardzo szybko zdobyła uznanie konsumentów. Obecnie uważana jest za najbardziej znaną markę przypraw i musztard w Polsce. W myśleniu o swoich produktach stawia na innowacyjność i przełamywanie stereotypów.
- Już oficjalnie możemy poinformować, że oferta Labconu okazała się być najlepszą, zarówno pod względem strategicznym, jak i kreatywnym. Nie wspominając już o rewelacyjnej atmosferze w trakcie naszego spotkania. Niezwykle cieszę się z nadchodzącej współpracy - mówi Agnieszka Witczak, Marketing Manager Polska w McCormick & Company.
W ramach współpracy Labcon zajmie się stworzeniem parasolowej strategii komunikacji influencerskiej, opracowaniem pomysłu kreatywnego, doborem influencerów oraz będzie odpowiedzialny za koordynację współpracy - od negocjacji po egzekucję. Wspólne działania rozpoczyna kampania dotycząca grillowania.
Źródło: Group One S.A.