Labcon wygrał przetarg na komunikację marki dermokosmetycznej Eau Thermale Avène, należącej do Pierre Fabre Dermo-Cosmetique. Agencja kreatywna 360° będzie odpowiadać za stałą obsługę PR i influencerów, realizując nową strategię marki opartą o wizerunek medyczny.
Współpraca jest wynikiem wygranej w 3-etapowym przetargu i rozpoczęła się w marcu 2022 roku. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Eau Thermale Avène to marka tworząca wysokiej jakości, innowacyjne dermokosmetyki, oparte na terapeutycznych właściwościach Wody termalnej Avène. Produkty opracowywane są według najwyższych standardów, aby zapewnić bezpieczeństwo i skuteczność działania. Idealnie sprawdzają się w pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry wrażliwej, nadwrażliwej i skłonnej do alergii oraz podrażnionej. Asortyment marki obejmuje produkty do: pielęgnacji twarzy i ciała, ochrony przeciwsłonecznej i preparaty przeznaczone dla niemowląt i dzieci,
- Avene, wiodąca marka dermokosmetyczna na świecie, zyskuje również w Polsce coraz większe uznanie wśród dermatologów i pacjentów. Nawiązując współpracę z firmą Labcon będziemy koncentrować się na umocnieniu wizerunku medycznego oraz rozpoznawalności wśród pacjentów i konsumentów. Ponieważ pewność siebie jest w zdrowej skórze - komentuje Izabella Lesieur, dyrektor marketingu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique & Oral Care w Polsce.
Po stronie agencji działaniami dla Eau Thermale Avène zajmie się nowo utworzony zespół PR zasilany przez Magdalenę Ciesielską, PR Consultant, która dołączyła do agencji w lutym 2022 roku oraz Weronikę Poskart, Junior PR Consultant, będąca w zespole od grudnia 2021 roku. Magda ma ponad 10-letnie doświadczenie w media relations i komunikacji produktowej. Współpracowała m.in. z markami beauty: Eau Thermale Avène, Arbonne, Barwa, Pat & Rub by Kinga Rusin i FMCG: LOTTE Wedel, McVitie’s, Weronika współpracowała z markami FMCG: Stock Polska, Winiarnia Zamojska, Kaufland. Zespół prowadzi Agnieszka Byczot, szefowa działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.
Źródło: Group One S.A.