logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon rozpoczyna współpracę z marką Eau Thermale Avène

  PR 16.03.2022, przeczytano 342 razy

Labcon wygrał przetarg na komunikację marki dermokosmetycznej Eau Thermale Avène, należącej do Pierre Fabre Dermo-Cosmetique. Agencja kreatywna 360° będzie odpowiadać za stałą obsługę PR i influencerów, realizując nową strategię marki opartą o wizerunek medyczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-rozpoczyna-wspolprace-z-marka-eau-thermale-av%C3%A8ne,395116,artykul.html

Współpraca jest wynikiem wygranej w 3-etapowym przetargu i rozpoczęła się w marcu 2022 roku. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Eau Thermale Avène to marka tworząca wysokiej jakości, innowacyjne dermokosmetyki, oparte na terapeutycznych właściwościach Wody termalnej Avène. Produkty opracowywane są według najwyższych standardów, aby zapewnić bezpieczeństwo i skuteczność działania. Idealnie sprawdzają się w pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry wrażliwej, nadwrażliwej i skłonnej do alergii oraz podrażnionej. Asortyment marki obejmuje produkty do: pielęgnacji twarzy i ciała, ochrony przeciwsłonecznej i preparaty przeznaczone dla niemowląt i dzieci,

- Avene, wiodąca marka dermokosmetyczna na świecie, zyskuje również w Polsce coraz większe uznanie wśród dermatologów i pacjentów. Nawiązując współpracę z firmą Labcon będziemy koncentrować się na umocnieniu wizerunku medycznego oraz rozpoznawalności wśród pacjentów i konsumentów. Ponieważ pewność siebie jest w zdrowej skórze - komentuje Izabella Lesieur, dyrektor marketingu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique & Oral Care w Polsce.

Po stronie agencji działaniami dla Eau Thermale Avène zajmie się nowo utworzony zespół PR zasilany przez Magdalenę Ciesielską, PR Consultant, która dołączyła do agencji w lutym 2022 roku oraz Weronikę Poskart, Junior PR Consultant, będąca w zespole od grudnia 2021 roku. Magda ma ponad 10-letnie doświadczenie w media relations i komunikacji produktowej. Współpracowała m.in. z markami beauty: Eau Thermale Avène, Arbonne, Barwa, Pat & Rub by Kinga Rusin i FMCG: LOTTE Wedel, McVitie’s, Weronika współpracowała z markami FMCG: Stock Polska, Winiarnia Zamojska, Kaufland. Zespół prowadzi Agnieszka Byczot, szefowa działu PR Labcon i komunikacji korporacyjnej Group One.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764