logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon rozpoczyna współpracę z Narodową Orkiestrą Symfoniczną PR w Katowicach

  PR 14.02.2022, przeczytano 386 razy

Agencja kreatywna Labcon rozpoczyna współpracę z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia (NOSPR) w Katowicach. Działania Labconu obejmą wsparcie komunikacyjnie NOSPR przy promocji 2. edycji Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Szymanowskiego w Katowicach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-rozpoczyna-wspolprace-z-narodowa-orkiestra-symfoniczna-pr-w-katowicach,394760,artykul.html

Labcon przygotował już długofalową strategię komunikacji konkursu w social media. W kolejnych etapach agencja zajmie się wsparciem podczas wdrażania jej w życie oraz wzmacnianiem międzynarodowego zasięgu Konkursu.

- Zdecydowaliśmy się powierzyć agencji Labcon opracowanie strategii komunikacji konkursu w social mediach ze względu na jej doświadczenie i eksperckość w obszarach mediów społecznościowych, PR i kreacji. Przed nami pracowity, ale też niezwykle satysfakcjonujący czas promocji wydarzenia, które mamy nadzieję, że już wkrótce stanie się jednym z najważniejszych w kalendarzu konkursów muzycznych na świecie – mówi Ewa Bogusz-Moore, dyrektor NOSPR.

Za identyfikację wizualną konkursu odpowiada Studio Noviki.

Współpraca marek ruszyła w grudniu 2021 roku.

Źródło: Labcon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tablety Huawei na warsztacie studentów warszawskiej ASP
Tablety to nie tylko narzędzia rozrywki, ale również pracy, w tym także tej twórczej. Aby jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby kreatywnych użytkowników, firma Huawei CBG Polska podjęła współpracę z warszawską Akademią Sztuk Pięknych. Studenci z tej uczelni przeprowadzą praktyczne testy urządzeń producenta, ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji...
Wycisz.to - zanieczyszczenie hałasem w kampanii Krishome
Dom, zaprojektowany zgodnie ze współczesnymi trendami architektonicznymi, wykonany z energooszczędnych materiałów, spełniający ekologiczne normy to pewność naszego bezpieczeństwa, ciszy i spokoju. Czy aby na pewno? Okazuje się, że po cichu, niezauważenie, w sferę komfortu naszego życia wkrada się hałas. Czy jest sposób, aby ograniczyć to zjawisko? Tak....
Meaningful Brands 2024: The Rise of the Change Makers
Najnowszy globalny raport Havas 2024 Meaningful Brands opisuje, w jaki sposób ludzie radzą sobie z życiem w coraz bardziej skomplikowanej i kryzysowej rzeczywistości, jakie strategie przystosowania stosują i jak wpływa na to sposoby budowania przez marki meaningfulness.
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson to jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim innowacyjnym stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem “NieKumam” szybko zdobył szerokie grono fanów. Dzięki swojemu niepowtarzalnemu podejściu do muzyki, wyrazistym tekstom oraz przełamywaniu gatunkowych...
Astara oraz reprezentowane przez nią w Polsce marki: Isuzu, Mitsubishi oraz Nissan jako pierwsze z branży motoryzacyjnej nawiązały współpracę z Polską Organizacją Reklamodawców (POR). Jest to strategiczny krok mający na celu wymianę doświadczeń i dobrych praktyk w zakresie nowoczesnego marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764