logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon wypływa z Adidas i fundacją Parley na głębokie oceany

  PR 11.06.2019, przeczytano 209 razy
ilustracjastrzałka

Każdy przebiegnięty krok może przybliżyć nas do ocalenia oceanów przed ekologiczną katastrofą. Agencja Labcon wraz z adidas i fundacją Parley mobilizuje polskich biegaczy, by swoją aktywność przekuli w walkę z zanieczyszczeniem plastikiem oceanicznym. 8 czerwca ruszyła globalna inicjatywa pod hasłem Run For The Oceans, której celem jest zebranie i przeznaczenie na ten cel 1,5 miliona dolarów. Akcja potrwa do 16 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-wyplywa-z-adidas-i-fundacja-parley-na-glebokie-oceany,382845,artykul.html

Adidas zainicjował globalny ruch Run For The Oceans w 2018 roku. Od tego czasu, biegacze z całego świata zebrali na rzecz fundacji Parley już 1 milion dolarów. W tym roku fani biegania po raz kolejny pokonają dziesiątki kilometrów w ekologicznym celu, a za każdy przebiegnięty kilometr zarejestrowany przez aplikację Runtastic między 8 a 16 czerwca, marka adidas przekaże $1 na rzecz fundacji Parley Ocean School.

Za holistyczną implementację kampanii adidas x Parley pod hasłem Run For The Oceans, która wystartuje już 8 czerwca, odpowiada agencja Labcon, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W Polsce akcję poprzez swoje kanały social media wspierają influencerzy i ambasadorzy marki adidas w Polsce m.in.: Olga Frycz, Aleksandra Domańska, Maja Bohosiewicz, Anna Kalczyńska, Jakub Wesołowski, Agata Biernat, Modny Tata oraz Areta Szpura.

Do akcji może dołączyć każdy. Wystarczy pobrać darmową aplikację Runtastic, która zbiera przebiegnięte kilometry i przelicza je na finansowe wsparcie dla fundacji chroniącej oceany. Każdy przebiegnięty kilometr zanotowany w aplikacji w terminie między 8, a 16 czerwca, adidas zamieni na 1$ i przekaże na  rzecz programu Parley Ocean School.

ilustracjastrzałka

8 czerwca w dzień startu akcji na całym świecie, czyli w Światowy Dzień Oceanów, w Warszawie odbędzie się duże wydarzenie biegowe, którego gospodarzem jest społeczność adidas Runners Warsaw (ARW). Eventem rozpocznie się edukacyjny, proekologiczny tydzień w ARW (Solec 38) z licznymi wydarzeniami m.in.: Warsztat Zero Waste z Katarzyną Wągrowska, Plogging czy Gardening.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tak pachnie blask: Kampania zapachów W.Kruk
W.KRUK debiutuje z autorską kolekcją zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata oraz ich szeroką komunikacją w mediach. Pierwsza kompleksowa kampania reklamowa W.KRUK w kategorii pozajubilerskiej rusza 12 września br.
Zmiany klimatu prowadzą do coraz bardziej ekstremalnych zjawisk pogodowych. Przyzwyczailiśmy się do tego, że Jarosław Kret znakomicie nas z nimi zapozna i ostrzeże zawczasu. Teraz ma również inną rolę – w kampanii reklamowej pokazuje, że urządzenia przeciwzalewowe firmy KESSEL pozwalają nam przed nimi właściwie się zabezpieczyć.
Znamy już program IV Konferencji Forum Druku 3D
8 października w hali EXPO Kraków odbędzie się IV Konferencja Forum Druku 3D. Wydarzenie to jedyna taka impreza w Polsce poświęcona przemysłowym zastosowaniom technologii drukowania, skanowania i projektowania 3D. Co w tym roku znalazło się w programie konferencji?
„Prowadzisz? Odłóż telefon” – PZU rozpoczyna nową kampanię społeczną
Średnio co kwadrans dochodzi w Polsce do wypadku na drodze. Nawet co czwarty, według szacunków Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, jest spowodowany korzystaniem podczas jazdy z telefonu komórkowego.
Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764