logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Labcon wypływa z Adidas i fundacją Parley na głębokie oceany

  PR 11.06.2019, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

Każdy przebiegnięty krok może przybliżyć nas do ocalenia oceanów przed ekologiczną katastrofą. Agencja Labcon wraz z adidas i fundacją Parley mobilizuje polskich biegaczy, by swoją aktywność przekuli w walkę z zanieczyszczeniem plastikiem oceanicznym. 8 czerwca ruszyła globalna inicjatywa pod hasłem Run For The Oceans, której celem jest zebranie i przeznaczenie na ten cel 1,5 miliona dolarów. Akcja potrwa do 16 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-labcon-wyplywa-z-adidas-i-fundacja-parley-na-glebokie-oceany,382845,artykul.html

Adidas zainicjował globalny ruch Run For The Oceans w 2018 roku. Od tego czasu, biegacze z całego świata zebrali na rzecz fundacji Parley już 1 milion dolarów. W tym roku fani biegania po raz kolejny pokonają dziesiątki kilometrów w ekologicznym celu, a za każdy przebiegnięty kilometr zarejestrowany przez aplikację Runtastic między 8 a 16 czerwca, marka adidas przekaże $1 na rzecz fundacji Parley Ocean School.

Za holistyczną implementację kampanii adidas x Parley pod hasłem Run For The Oceans, która wystartuje już 8 czerwca, odpowiada agencja Labcon, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One. W Polsce akcję poprzez swoje kanały social media wspierają influencerzy i ambasadorzy marki adidas w Polsce m.in.: Olga Frycz, Aleksandra Domańska, Maja Bohosiewicz, Anna Kalczyńska, Jakub Wesołowski, Agata Biernat, Modny Tata oraz Areta Szpura.

Do akcji może dołączyć każdy. Wystarczy pobrać darmową aplikację Runtastic, która zbiera przebiegnięte kilometry i przelicza je na finansowe wsparcie dla fundacji chroniącej oceany. Każdy przebiegnięty kilometr zanotowany w aplikacji w terminie między 8, a 16 czerwca, adidas zamieni na 1$ i przekaże na  rzecz programu Parley Ocean School.

ilustracjastrzałka

8 czerwca w dzień startu akcji na całym świecie, czyli w Światowy Dzień Oceanów, w Warszawie odbędzie się duże wydarzenie biegowe, którego gospodarzem jest społeczność adidas Runners Warsaw (ARW). Eventem rozpocznie się edukacyjny, proekologiczny tydzień w ARW (Solec 38) z licznymi wydarzeniami m.in.: Warsztat Zero Waste z Katarzyną Wągrowska, Plogging czy Gardening.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764