logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon wzmacnia zespół social media

  PR 21.07.2021, przeczytano 600 razy
ilustracja

Agencja kreatywna Labcon powiększa zespół social mediów. Do teamu dołączyły Katarzyna Bąba w roli Senior Social Media Managera i Dominika Gajewska jako Junior Social Media Manager. Poszerzenie działu to kolejny krok w strategii rozwoju Labconu oraz odpowiedź na stale rosnące portfolio klientów spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-wzmacnia-zespol-social-media,392352,artykul.html

Dominika Grajewska doświadczenie zdobywała w agencji Sarigato, gdzie pracowała jako moderator, a następnie Junior Content Designer. Prowadziła projekty w branżach biżuterii premium, AGD, fotowoltaiki, kosmetycznej, farmaceutycznej oraz zoologicznej. Do jej zadań w Labconie będzie należała realizacja strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych.ze szczególnym naciskiem na tworzenie angażującego contentu.

Katarzyna Bąba do Labconu przeszła z agencji Brand Kolektyw. Jako Senior Social Media Manager będzie odpowiadać za rekomendacje strategiczne oraz kompleksową obsługę klientów w obszarze contentu, moderacji i działań kryzysowych w mediach społecznościowych. Z branżą reklamową jest związana od blisko 7 lat. Doświadczenie zdobywała pracując z takimi markami jak McDonald’s, Bosch Polska, Grupa Żywiec czy Alcon.

ilustracjastrzałka

Labcon w ostatnim czasie intensywnie rośnie i optymalizuje strukturę. W kwietniu zespoły strategii i social mediów połączyły się w jeden team, na czele którego stanął Adam Kręgielewski.

Źródło: Labcon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764