logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon wzmacnia zespół social media

  PR 21.07.2021, przeczytano 968 razy
ilustracja

Agencja kreatywna Labcon powiększa zespół social mediów. Do teamu dołączyły Katarzyna Bąba w roli Senior Social Media Managera i Dominika Gajewska jako Junior Social Media Manager. Poszerzenie działu to kolejny krok w strategii rozwoju Labconu oraz odpowiedź na stale rosnące portfolio klientów spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-wzmacnia-zespol-social-media,392352,artykul.html

Dominika Grajewska doświadczenie zdobywała w agencji Sarigato, gdzie pracowała jako moderator, a następnie Junior Content Designer. Prowadziła projekty w branżach biżuterii premium, AGD, fotowoltaiki, kosmetycznej, farmaceutycznej oraz zoologicznej. Do jej zadań w Labconie będzie należała realizacja strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych.ze szczególnym naciskiem na tworzenie angażującego contentu.

Katarzyna Bąba do Labconu przeszła z agencji Brand Kolektyw. Jako Senior Social Media Manager będzie odpowiadać za rekomendacje strategiczne oraz kompleksową obsługę klientów w obszarze contentu, moderacji i działań kryzysowych w mediach społecznościowych. Z branżą reklamową jest związana od blisko 7 lat. Doświadczenie zdobywała pracując z takimi markami jak McDonald’s, Bosch Polska, Grupa Żywiec czy Alcon.

ilustracjastrzałka

Labcon w ostatnim czasie intensywnie rośnie i optymalizuje strukturę. W kwietniu zespoły strategii i social mediów połączyły się w jeden team, na czele którego stanął Adam Kręgielewski.

Źródło: Labcon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764