logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon z innowacyjną kampanią digitalową dla Bombay Sapphire

  PR 06.06.2022, przeczytano 492 razy

Agencja kreatywna Labcon (Group One) wygrała przetarg na koncepcję kreatywną innowacyjnej kampanii dla marki Bombay Sapphire. Premiera kampanii w digitalu już za chwilę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-z-innowacyjna-kampania-digitalowa-dla-bombay-sapphire,396161,artykul.html

Punktem wyjścia w kampanii Bombay Sapphire jest platforma “Stir Creativity”, która ma za zadanie wspierać w odkrywaniu swojej kreatywności i obudzić twórczy potencjał każdego z nas - poprzez inspirujące treści cyfrowe a także zaangażowanych w proces influencerów, jak i najzdolniejszych w Polsce twórców sztuki współczesnej. Marka łączy technologię ze sztuką, co da konsumentom w 2022 wiele niezwykłych doświadczeń.

Koncepcję przygotowywał zespół kreacji agencji przy wsparciu działów Social Media, influencer marketingu oraz PR, które będą realizowały działania wspierające kampanię.

Źródło: Labcon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764