logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon zajmie się kompleksową obsługą marki Adidas w Polsce

  PR 02.01.2019, przeczytano 448 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Labcon, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki adidas na polskim rynku. Labcon będzie odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacji dla wszystkich kategorii wspieranych lokalnie przez adidas, w kanałach digital, social media, PR & influence oraz event management. W ramach współpracy powołano dedykowany zespół specjalistów oraz nowy adres kontaktowy z mediami adidas[at]labcon.pl. Współpraca została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labcon-zajmie-sie-kompleksowa-obsluga-marki-adidas-w-polsce,380658,artykul.html

adidas to jeden z największych producentów obuwia i odzieży sportowej na świecie oraz lider rynku sportowego w Polsce. W wyniku rozstrzygniętego przetargu, firma adidas powierzyła Labcon całościową obsługę komunikacyjną marki adidas na polskim rynku. Do zadań agencji będzie należało wdrażanie strategii komunikacji marki dla kluczowych kategorii produktowych. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerami i ambasadorami marki, content management, oprawę graficzną, organizację eventów oraz media relations.

- Agencja Labcon przedstawiła bardzo dobrą, holistyczną strategię komunikacji, dopasowaną do kategorii i grupy docelowej. Propozycja przetargowa zawierała ponad to, adekwatne insght’y, kompletny plan koncepcyjny oraz prezentację doświadczenia zespołu specjalistów, na jakim nam zależało. - Monika Michael, Brand Communication Manager Poland & Baltics.

- Pozyskanie jednej z najważniejszych marek sportowych, która od lat wyznacza trendy w kategoriach sportu, mody i rekreacji to ogromny sukces i potwierdzenie kompetencji Labcon w tworzeniu skutecznej komunikacji. Zróżnicowany zakres działań pozwoli nam wykorzystać unikalne know-how oraz kreatywne podejście we współpracy z influencerami, jak również doświadczenie zespołu w budowaniu wizerunku marki w mediach społecznościowych - mówi Marta Łysiak, Managing Director Labcon

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764