logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Label Innovations: Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium

   05.07.2017, przeczytano 1554 razy
ilustracjastrzałka

Etykiety.pl Etigraf wraz z Api Folie Polska Sp. z o.o., zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się podczas trwania targów Festiwal Marketingu w dniu 14 września 2017r., EXPO XXI w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/label-innovations%3A-co-mowi-twoje-opakowanie-tajniki-budowania-marek--premium,33029,artykul.html

Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie takimi markami rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań.

Podczas kolejnej edycji Label Innovations bliżej przyjrzymy się konstrukcji marek premium, ich strategiom, designie graficznym oraz konsumentom je wybierającym. Poznasz historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiesz się co stoi za tym sukcesem.

Będzie to doskonały moment na autodiagnozę własnej marki i wnioski. 

To właśnie tutaj zaczerpniesz wiedzy i inspiracji od doświadczonych strategów marek i ekspertów od badań konsumenckich oraz masz szansę nawiązać cenne kontakty biznesowe.

Podczas najbliższego wydania konferencji zaprezentujemy również nowinki technologiczne, inspiracje graficzne w zakresie uszlachetnienia druku etykiet i opakowań, które skutecznie podkreślą wizerunek marki ekskluzywnej.

Podsumowując, podczas konferencji skupimy się na następujących zagadnieniach:

  • konstrukcja marki Premium i jej strategia – czym różnią się od marki masowej?
  • design w projektowaniu graficznym marki Premium
  • co konsumenci najbardziej cenią w markach luksusowych?
  • przedstawimy 7 historii marek, które odniosły sukces na rynku, dzięki zmianie wizerunku
  • technologia druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej


Uruchomimy również pilotażową edycję programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek!”. Jeśli chciałbyś rozwinąć skrzydła swojej marce, potrzebujesz wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, potrzebujesz rewolucji w swojej firmie – powinieneś wziąć udział w programie. Sprawdź na: https://labelinnovations.pl/program-brand-clinic-rzuc-wyzwanie-ekspertom-od-marek/

Informacje organizacyjne:

  • Czas: 14 września 2017 (czwartek) w godzinach 10:00 – 15:00
  • Miejsce: targi Festiwal Marketingu na terenie hali EXPO XXI  w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
  • Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl
  • Cena biletu na konferencję: 199 zł netto. Możesz również nabyć bilet na konferencję wraz z pakietem materiałów rozszerzającymi merytorykę konferencji o storytelling. Szczegóły na www.labelinnovations.pl


Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę  wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; catering kawowy.
 

Konferencja skierowana jest do:

- właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
- pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: Marketing Managerów, Dyrektorów Marketingu, Brand Managerów, Product Managerów, pracowników działów marketingu różnego szczebla,  szefów sprzedaży i zakupów, Prezesów oraz Dyrektorów Zarządzających.

Prelekcje poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań. Nie tylko dowiesz się „co w trawie piszczy”, ale też jak wykorzystać te informacje w swojej działalności.

Harmonogram konferencji:

10:00 – 10:55    Rejestracja i catering kawowy
10:55 - 11:00    Otwarcie konferencji
11:00 - 11:45    Nie można być w połowie premium… czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach – Maciej Szroleta,Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
11:45 - 12:15    Prezentacja wyników badania eyetracking’owego na wybranej marce produktowej- dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
12:15 - 12:45    7 historii marek z pola walki o design – Marek Rudek, Innovation Insights Director w Nielsen
12:45 - 13:30    Przerwa kawowa
13:30 - 14:00    Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:00 -14:45     Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania; David Peters, Creative Development Manager w API Group plc
14:45 - 15:00    Pytania do prelegentów oraz zebranie zgłoszeń do programu BRAND CLINIC – rzuć wyzwanie ekspertom od marek: zakończenie konferencji

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

Dodatkowe informacje:

Patronami medialnymi konferencji są
- Inicjatywa Firm Rodzinnych,
- OOH Magazine,
- portal Opakowania.biz,
- Bilety24.pl.
- Signs.pl,
- kwartalnik “Ważenie, Dozowanie, Pakowanie”,
- PIAP,
- Marketer+,
- biotechnologia.pl
- opakowania.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Chroma.pl przypomina o usłudze SPINGO, która oferuje firmom możliwość odroczenia płatności nawet do 45 dni. To nie tylko wygoda, ale także sposób na strategiczne zarządzanie budżetem. Drukarnia oferuje też swoim klientom usługę DPD Pickup, która zapewnia wyjątkową wygodę i szybkość dostawy. Dzięki szerokiej sieci ponad 2500 punktów DPD Pickup i automatów paczkowych,...
Heidelberg pewny perspektyw finansowej 2024/2025
Udane zakończenie roku finansowego 2023/2024 sprawiło, że Heidelberger Druckmaschinen AG (HEIDELBERG) osiągnął swoje cele. Zgodnie z planem sprzedaż pozostała stabilna na poziomie około 2,4 mld euro (w poprzednim roku: 2,435 mld euro). Osiągnieto też skorygowaną marżę EBITDA na poziomie 7,2%. Po bardzo udanym występie na...
Reorganizacja zarządzania w Koenig & Bauer Digital & Webfed
Trzyosobowy zespół zarządzający kontynuuje reorganizację portfolio produktów w segmencie Digital & Webfed.
Stora Enso i Altris planują „najbardziej proekologiczną baterię na świecie”
Stora Enso poinformowała o nawiązaniu współpracy ze szwedzką firmą Altris, specjalizującą się w produkcji baterii sodowo-jonowych. Celem, jak podają partnerzy przedsięwzięcia, jest rozwijanie i komercjalizacja łańcucha dostaw dedykowanego proekologicznym bateriom, obejmującego cały kontynent europejski. W ramach wspólnego projektu stworzony przez Stora Enso...
drupa 2024: Sun Chemical proekologicznie dla branży opakowań
Firma Sun Chemical, pomimo braku własnego stoiska, aktywnie włączyła się w różne inicjatywy podczas zakończonych niedawno targów drupa 2024. Większość z nich realizowała z kluczowymi partnerami biznesowymi, koncentrując się na rynku opakowań. Sun Chemical skupił się na aspektach proekologicznych, bazując i czerpiąc ze swoich wieloletnich doświadczeń...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764