logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Label Innovations: Co mówi Twoje opakowanie?

   21.02.2017, przeczytano 1242 razy
ilustracjastrzałka

Etykiety.pl Etigraf wraz z firmą Targi w Krakowie, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations: CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/label-innovations%3A-co-mowi-twoje-opakowanie,31531,artykul.html

Tylko 4 kwietnia 2017 r na Label Innovations nauczysz się dobrego podejścia do budowania silnej marki. Damy Ci narzędzia i inspirację, które pomogą Ci stworzyć to, co pragniesz – marki, która podbije rynek. Nie może cię tam zabraknąć! To jedyna konferencja szkoleniowa o takim charakterze w tym roku!

Prelekcje szkoleniowe, oprócz Pawła Tkaczyka i dr Moniki Górskiej poprowadzą m. in.: dr Małgorzata Majcher, Marcin Penconek, dr Renata Nestorowicz, Maciej Szaroleta.

Konferencja ma charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek. Poprzez udział w konferencji, uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie:
- analizy i oceny potrzeb konsumenckich,
- analizy i oceny trendów rynkowych,
- budowania silnych marek,
- budowania właściwej ścieżki komunikacji z konsumentem,
- konstrukcji wyróżników marki z wykorzystaniem grywalizacji i storytellingu.

  • Czas: 4 kwietnia 2017 (wtorek) w godzinach 10:00 – 17:00
  • Miejsce: targi Packaging Innovations na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna C


Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz bilety24.pl
Przedsprzedaż biletów w cenach promocyjnych zostanie zakończona w dniu 3 marca 2017.

Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; niespodziankę od organizatorów oraz catering kawowy i obiadowy.

Konferencja jest skierowana do:

  • właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
  • Brand Managerów,
  • Product Managerów,
  • pracowników działów marketingu różnego szczebla,
  • szefów sprzedaży i zakupów.


Szkolenia poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, strategii marketingowych, oraz badań rynku, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.

Harmonogram konferencji Label Innovations:

10:00 – 10:58 rejestracja i kawa na otwarcie       

10:58 - 11:00 otwarcie       

11:00 - 11:45 Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki - dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
      
11:45 - 12:15 Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? - Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe       

12:15 - 13:00 Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań - dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu       

13:00 - 13:40 przerwa obiadowa       

13:40 - 14:10 Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing       

14:10 -14:35 Zmiana wizerunku poprzez etykietę - analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf       

14:35 - 14:55 przerwa kawowa       

14:55 - 15:15 Silna marka - czyli jaka? - Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf       

15:15 - 16:00 Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak - Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA       

16:00 - 16:45 Storytelling w budowaniu wartościowej marki - Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego       

16:45 - 17:00 Zamknięcie konferencji - Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf


Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Targi w Krakowie

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła sprzedaż urządzenia Accurio Press C12000/C14000
Konica Minolta oficjalnie wprowadza do sprzedaży swoje nowe, premierowe rozwiązanie do produkcji wysokonakładowej - model Accurio C14000. Od 14 lutego można – kontaktując się z polskimi oddziałami firmy – uzyskać szczegółowe informacje na temat tej maszyny. Jak podkreśla jej producent, bogate możliwości urządzenia pozwalają na zwiększenie wydajności i satysfakcji...
Ruszają zapisy na sprzedaż akcji BSC Drukarnia Opakowań w wezwaniu
Od 12 lutego inwestorzy mogą składać zapisy na sprzedaż akcji BSC Drukarnia Opakowań w wezwaniu ogłoszonym przez A&R Carton i Colorpack. Spółki te są częścią grupy AR Packaging, jednej z wiodących firm z branży opakowań w Europie, która zamierza zwiększyć zaangażowanie w akcjonariacie BSC Drukarnia Opakowań z obecnych 60,82% do 100%. Zapisy przyjmowane są...
Jak właściciel plantacji usprawnił druk etykiet na opakowania?
Właściciel jednej z plantacji borówki amerykańskiej miał za zadanie przyspieszyć konfekcjonowanie świeżych owoców, aby dotrzeć z dostawami na czas. Oprócz pracy związanej ze zbiorem owoców, czekał go także żmudny obowiązek - aplikacja etykiety na produktach. Do tej pory aplikacja odbywała się ręcznie, a druk etykiet był outsourcingowany. Osoby...
Rusza oficjalna sprzedaż Accurio C14000
Konica Minolta wprowadza do swojej oferty nowe, premierowe rozwiązanie do produkcji wysokonakładowej - model Accurio C14000. Od 14 lutego można – kontaktując się z polskimi oddziałami firmy – uzyskać szczegółowe informacje na temat tej maszyny. Jak podkreśla jej producent, bogate możliwości urządzenia pozwalają na zwiększenie wydajności i satysfakcji...
Chroma tworzy „poligraficzne Allegro” – nowy Program Reseller 3.0
Chroma – drukarnia internetowa, proponuje firmom udział we wspólnej platformie e-commerce. Program Reseller 3.0 to przeniesienie do branży poligraficznej modelu z powodzeniem zastosowanego przez takie firmy jak Booking.com, Amazon czy Allegro.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764