Etykiety.pl Etigraf wraz z firmą Targi w Krakowie, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations: CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami.
Tylko 4 kwietnia 2017 r na Label Innovations nauczysz się dobrego podejścia do budowania silnej marki. Damy Ci narzędzia i inspirację, które pomogą Ci stworzyć to, co pragniesz – marki, która podbije rynek. Nie może cię tam zabraknąć! To jedyna konferencja szkoleniowa o takim charakterze w tym roku!
Prelekcje szkoleniowe, oprócz Pawła Tkaczyka i dr Moniki Górskiej poprowadzą m. in.: dr Małgorzata Majcher, Marcin Penconek, dr Renata Nestorowicz, Maciej Szaroleta.
Konferencja ma charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek. Poprzez udział w konferencji, uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie:
- analizy i oceny potrzeb konsumenckich,
- analizy i oceny trendów rynkowych,
- budowania silnych marek,
- budowania właściwej ścieżki komunikacji z konsumentem,
- konstrukcji wyróżników marki z wykorzystaniem grywalizacji i storytellingu.
- Czas: 4 kwietnia 2017 (wtorek) w godzinach 10:00 – 17:00
- Miejsce: targi Packaging Innovations na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna C
Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz bilety24.pl
Przedsprzedaż biletów w cenach promocyjnych zostanie zakończona w dniu 3 marca 2017.
Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; niespodziankę od organizatorów oraz catering kawowy i obiadowy.
Konferencja jest skierowana do:
- właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
- Brand Managerów,
- Product Managerów,
- pracowników działów marketingu różnego szczebla,
- szefów sprzedaży i zakupów.
Szkolenia poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, strategii marketingowych, oraz badań rynku, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.
Harmonogram konferencji Label Innovations:
10:00 – 10:58 rejestracja i kawa na otwarcie
10:58 - 11:00 otwarcie
11:00 - 11:45 Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki - dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
11:45 - 12:15 Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? - Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe
12:15 - 13:00 Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań - dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
13:00 - 13:40 przerwa obiadowa
13:40 - 14:10 Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
14:10 -14:35 Zmiana wizerunku poprzez etykietę - analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:35 - 14:55 przerwa kawowa
14:55 - 15:15 Silna marka - czyli jaka? - Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf
15:15 - 16:00 Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak - Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA
16:00 - 16:45 Storytelling w budowaniu wartościowej marki - Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego
16:45 - 17:00 Zamknięcie konferencji - Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf
Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: Targi w Krakowie