WIADOMOŚCI

Label Innovations: Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium

redakcja   | 05.07.2017, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka
Label Innovations: Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium

Etykiety.pl Etigraf wraz z Api Folie Polska Sp. z o.o., zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się podczas trwania targów Festiwal Marketingu w dniu 14 września 2017r., EXPO XXI w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/label-innovations:-co-mowi-twoje-opakowanie-tajniki-budowania-marek--premium,33029,artykul.html

Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie takimi markami rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań.

Podczas kolejnej edycji Label Innovations bliżej przyjrzymy się konstrukcji marek premium, ich strategiom, designie graficznym oraz konsumentom je wybierającym. Poznasz historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiesz się co stoi za tym sukcesem.

Będzie to doskonały moment na autodiagnozę własnej marki i wnioski. 

To właśnie tutaj zaczerpniesz wiedzy i inspiracji od doświadczonych strategów marek i ekspertów od badań konsumenckich oraz masz szansę nawiązać cenne kontakty biznesowe.

Podczas najbliższego wydania konferencji zaprezentujemy również nowinki technologiczne, inspiracje graficzne w zakresie uszlachetnienia druku etykiet i opakowań, które skutecznie podkreślą wizerunek marki ekskluzywnej.

Podsumowując, podczas konferencji skupimy się na następujących zagadnieniach:

  • konstrukcja marki Premium i jej strategia – czym różnią się od marki masowej?
  • design w projektowaniu graficznym marki Premium
  • co konsumenci najbardziej cenią w markach luksusowych?
  • przedstawimy 7 historii marek, które odniosły sukces na rynku, dzięki zmianie wizerunku
  • technologia druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej


Uruchomimy również pilotażową edycję programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek!”. Jeśli chciałbyś rozwinąć skrzydła swojej marce, potrzebujesz wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, potrzebujesz rewolucji w swojej firmie – powinieneś wziąć udział w programie. Sprawdź na: https://labelinnovations.pl/program-brand-clinic-rzuc-wyzwanie-ekspertom-od-marek/

Informacje organizacyjne:

  • Czas: 14 września 2017 (czwartek) w godzinach 10:00 – 15:00
  • Miejsce: targi Festiwal Marketingu na terenie hali EXPO XXI  w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
  • Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl
  • Cena biletu na konferencję: 199 zł netto. Możesz również nabyć bilet na konferencję wraz z pakietem materiałów rozszerzającymi merytorykę konferencji o storytelling. Szczegóły na www.labelinnovations.pl


Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę  wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; catering kawowy.
 

Konferencja skierowana jest do:

- właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
- pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: Marketing Managerów, Dyrektorów Marketingu, Brand Managerów, Product Managerów, pracowników działów marketingu różnego szczebla,  szefów sprzedaży i zakupów, Prezesów oraz Dyrektorów Zarządzających.

Prelekcje poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań. Nie tylko dowiesz się „co w trawie piszczy”, ale też jak wykorzystać te informacje w swojej działalności.

Harmonogram konferencji:

10:00 – 10:55    Rejestracja i catering kawowy
10:55 - 11:00    Otwarcie konferencji
11:00 - 11:45    Nie można być w połowie premium… czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach – Maciej Szroleta,Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
11:45 - 12:15    Prezentacja wyników badania eyetracking’owego na wybranej marce produktowej- dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
12:15 - 12:45    7 historii marek z pola walki o design – Marek Rudek, Innovation Insights Director w Nielsen
12:45 - 13:30    Przerwa kawowa
13:30 - 14:00    Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:00 -14:45     Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania; David Peters, Creative Development Manager w API Group plc
14:45 - 15:00    Pytania do prelegentów oraz zebranie zgłoszeń do programu BRAND CLINIC – rzuć wyzwanie ekspertom od marek: zakończenie konferencji

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

Dodatkowe informacje:

Patronami medialnymi konferencji są
- Inicjatywa Firm Rodzinnych,
- OOH Magazine,
- portal Opakowania.biz,
- Bilety24.pl.
- Signs.pl,
- kwartalnik “Ważenie, Dozowanie, Pakowanie”,
- PIAP,
- Marketer+,
- biotechnologia.pl
- opakowania.com.pl

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
poniedziałek 11.12.2017, 77 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone