logo
WIADOMOŚCI

Label Innovations: Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium

redakcja   05.07.2017, przeczytano 680 razy
ilustracjastrzałka

Etykiety.pl Etigraf wraz z Api Folie Polska Sp. z o.o., zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się podczas trwania targów Festiwal Marketingu w dniu 14 września 2017r., EXPO XXI w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/label-innovations:-co-mowi-twoje-opakowanie-tajniki-budowania-marek--premium,33029,artykul.html

Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie takimi markami rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań.

Podczas kolejnej edycji Label Innovations bliżej przyjrzymy się konstrukcji marek premium, ich strategiom, designie graficznym oraz konsumentom je wybierającym. Poznasz historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiesz się co stoi za tym sukcesem.

Będzie to doskonały moment na autodiagnozę własnej marki i wnioski. 

To właśnie tutaj zaczerpniesz wiedzy i inspiracji od doświadczonych strategów marek i ekspertów od badań konsumenckich oraz masz szansę nawiązać cenne kontakty biznesowe.

Podczas najbliższego wydania konferencji zaprezentujemy również nowinki technologiczne, inspiracje graficzne w zakresie uszlachetnienia druku etykiet i opakowań, które skutecznie podkreślą wizerunek marki ekskluzywnej.

Podsumowując, podczas konferencji skupimy się na następujących zagadnieniach:

  • konstrukcja marki Premium i jej strategia – czym różnią się od marki masowej?
  • design w projektowaniu graficznym marki Premium
  • co konsumenci najbardziej cenią w markach luksusowych?
  • przedstawimy 7 historii marek, które odniosły sukces na rynku, dzięki zmianie wizerunku
  • technologia druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej


Uruchomimy również pilotażową edycję programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek!”. Jeśli chciałbyś rozwinąć skrzydła swojej marce, potrzebujesz wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, potrzebujesz rewolucji w swojej firmie – powinieneś wziąć udział w programie. Sprawdź na: https://labelinnovations.pl/program-brand-clinic-rzuc-wyzwanie-ekspertom-od-marek/

Informacje organizacyjne:

  • Czas: 14 września 2017 (czwartek) w godzinach 10:00 – 15:00
  • Miejsce: targi Festiwal Marketingu na terenie hali EXPO XXI  w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
  • Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl
  • Cena biletu na konferencję: 199 zł netto. Możesz również nabyć bilet na konferencję wraz z pakietem materiałów rozszerzającymi merytorykę konferencji o storytelling. Szczegóły na www.labelinnovations.pl


Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę  wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; catering kawowy.
 

Konferencja skierowana jest do:

- właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
- pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: Marketing Managerów, Dyrektorów Marketingu, Brand Managerów, Product Managerów, pracowników działów marketingu różnego szczebla,  szefów sprzedaży i zakupów, Prezesów oraz Dyrektorów Zarządzających.

Prelekcje poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań. Nie tylko dowiesz się „co w trawie piszczy”, ale też jak wykorzystać te informacje w swojej działalności.

Harmonogram konferencji:

10:00 – 10:55    Rejestracja i catering kawowy
10:55 - 11:00    Otwarcie konferencji
11:00 - 11:45    Nie można być w połowie premium… czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach – Maciej Szroleta,Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
11:45 - 12:15    Prezentacja wyników badania eyetracking’owego na wybranej marce produktowej- dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
12:15 - 12:45    7 historii marek z pola walki o design – Marek Rudek, Innovation Insights Director w Nielsen
12:45 - 13:30    Przerwa kawowa
13:30 - 14:00    Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
14:00 -14:45     Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania; David Peters, Creative Development Manager w API Group plc
14:45 - 15:00    Pytania do prelegentów oraz zebranie zgłoszeń do programu BRAND CLINIC – rzuć wyzwanie ekspertom od marek: zakończenie konferencji

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

Dodatkowe informacje:

Patronami medialnymi konferencji są
- Inicjatywa Firm Rodzinnych,
- OOH Magazine,
- portal Opakowania.biz,
- Bilety24.pl.
- Signs.pl,
- kwartalnik “Ważenie, Dozowanie, Pakowanie”,
- PIAP,
- Marketer+,
- biotechnologia.pl
- opakowania.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Digital Series HD – nowa maszyna w portfolio firmy Mark Andy
Firma Mark Andy poinformowała o wprowadzeniu nowego, wzbogaconego modelu maszyny, bazującego na platformie hybrydowej Digital Series. Digital Series HD, bo o niej mowa, to w zamierzeniach producenta wzbogacona wersja znanego już z rynku produkcyjnego urządzenia do druku cyfrowego, mająca zapewnić jeszcze wyższy poziom wydajności i zyskowności od wcześniejszego modelu. Jak podaje...
Océ Labelstream 4000 – pierwszy atramentowy system Canon do druku opakowań i etykiet
Canon zaprezentował Océ LabelStream 4000 – pierwszy atramentowy ploter przemysłowy UV o modułowej budowie. Urządzenie oferuje konfigurację w pełni cyfrową lub hybrydową, dzięki niestandardowemu połączeniu jednostek cyfrowych, fleksograficznych, wykończeniowych i ozdabiających wydruk. Dzięki prędkości sięgającej od 950 do 1672 m2/godz. Océ LabelStream 4000...
Stora Enso wprowadza biokompozyty Durasense
Stora Enso poinformowała o wprowadzeniu na rynek bazujących na drewnie biokompozytów pod nazwą DuraSense. Zdaniem firmy są one kolejnym znaczącym krokiem urzeczywistniającym filozofię zastępowania materiałów opartych na surowcach kopalnych rozwiązaniami odnawialnymi. DuraSense to propozycja dla przedsiębiorstw poszukujących zaawansowanych, proekologicznych biokompozytów,...
Firma OKI Europe na targach FESPA 2018 zaprezentowała możliwości swoich drukarek graficznych Pro Series, które dzięki swoim zaawansowanym funkcjonalnościom umożliwiają firmom z sektora drukarskiego osiągnięcie nowych wyżyn kreatywności poprzez produkcję wydruków w żywych, przyciągających wzrok kolorach, wychodzących poza CMYK.
Dobra sytuacja branży poligraficznej w Polsce
Blisko 40 proc. Polaków czyta przynajmniej jedną książkę w ciągu roku. Choć poziom czytelnictwa znajduje się na niskim poziomie, to coraz częściej kupujemy książki. Rośnie też liczba publikowanych tytułów, od roku 1991 – ponad trzykrotnie.  Dla przemysłu poligraficznego oznacza to dobrą koniunkturę, zwłaszcza na rynku książek z twardą oprawą,...
 
niedziela 24.06.2018, 48 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone