logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labo Print rozwija segment Expo i wydaje nowy Katalog

  PR 06.10.2022, przeczytano 577 razy
ilustracjastrzałka

Kilka dni temu firma Labo Print, czyli międzynarodowy dostawca rozwiązań reklamowych, jak sami o sobie piszą, opublikował w sieci swój nowy katalog produktów. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że nie dotyczy on ani druku wieloformatowego, ani etykiet, kubków reklamowych czy nawet reklamy przestrzennej, czyli segmentów produkcji, z których firma jest powszechnie znana. Nowy katalog o nazwie EXPO, to szeroka oferta… różnego typu stoisk targowych i promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labo-print-rozwija-segment-expo-i-wydaje-nowy-katalog,397507,artykul.html

Można tutaj znaleźć zarówno popularne stoiska targowe, dla większych jak i mniejszych powierzchni, a także coś dla organizatorów eventów, promocji czy wręcz marketowych degustacji. Ponadto dla większych ekspozycji, poznański dostawca oferuje systemy podwieszane, a wszystko to zarówno w najpopularniejszych rozmiarach, jak i „szyte na miarę”.

Przeglądając katalog, zauważyć można, że znakomitą większość oferowanych produktów prócz efektownego wyglądu, cechuje prostota użytkowania. Dlaczego? A no producent pisze, że do ustawienia stoiska nie tylko nie trzeba żadnych specjalistycznych narzędzi. Możemy wyczytać, że wystarczy zwykły imbus dołączony do zestawu, a niektóre ze stoisk łączone są wyłącznie za pomocą…  wbudowanych magnesów. Co więcej, Labo Print wymienia wagę i rozmiary zestawów wskazując, że wiele z nich nadaje się wręcz do transportu samochodem osobowym.

Wygląda na to, że poznański producent mimo trudnej sytuacji gospodarczej na świecie, nie tylko inwestuje w rozbudowę siedziby, ale przede wszystkim w nowe technologie i segmenty rynku, by dostarczać coraz to bardziej kompleksowe rozwiązania.

Źródło: Labo Print

www.laboprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2024
OOHlife Izba Gospodarcza1 przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze
Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformacyjnej kreatywności, mediów, danych i technologii. Nowa strategia wyraża się również w...
New Balance rozpoczyna kampanię We Got Now
New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki We Got Now. Pierwszy spot został wyemitowany już w marcu i wystąpił w nim dwukrotny MVP American League ­– baseballista Shohei Ohtani. Był to pierwszy z serii spotów kampanii, które są i będą emitowane w 2024 roku, z udziałem wielu sportowców New...
Gellwe sponsorem festiwalu „Polska od Kuchni”
Degustacje tradycyjnych polskich potraw, regionalna muzyka na żywo i liczne atrakcje dla całej rodziny. To wszystko czeka na odwiedzających Festiwal „Polska od Kuchni”, który już w najbliższą niedzielę zagości w Warszawie. Wydarzenie wspiera marka Gellwe, która przygotuje specjalną strefę pełną atrakcji i konkursów z nagrodami. Udział w tym wielkim...
Nikon Z6III i chmura Nikon Imaging Cloud
Nikon poszerza swoją ofertę aparatów bezlusterkowych klasy średniej z serii Z o pełnoklatkowy model Z6III. Mały, ale wytrzymały model Z6III, zbudowany na wzór modeli Z 8 i Z9, to poręczny i funkcjonalny aparat fotograficzny, który oferuje wyjątkowo szczegółowe zdjęcia i nagrywanie wideo w rozdzielczości 6K/60P (RAW). Dzisiaj marka również...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764