logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labo Print rozwija segment Expo i wydaje nowy Katalog

  PR 06.10.2022, przeczytano 515 razy
ilustracjastrzałka

Kilka dni temu firma Labo Print, czyli międzynarodowy dostawca rozwiązań reklamowych, jak sami o sobie piszą, opublikował w sieci swój nowy katalog produktów. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że nie dotyczy on ani druku wieloformatowego, ani etykiet, kubków reklamowych czy nawet reklamy przestrzennej, czyli segmentów produkcji, z których firma jest powszechnie znana. Nowy katalog o nazwie EXPO, to szeroka oferta… różnego typu stoisk targowych i promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labo-print-rozwija-segment-expo-i-wydaje-nowy-katalog,397507,artykul.html

Można tutaj znaleźć zarówno popularne stoiska targowe, dla większych jak i mniejszych powierzchni, a także coś dla organizatorów eventów, promocji czy wręcz marketowych degustacji. Ponadto dla większych ekspozycji, poznański dostawca oferuje systemy podwieszane, a wszystko to zarówno w najpopularniejszych rozmiarach, jak i „szyte na miarę”.

Przeglądając katalog, zauważyć można, że znakomitą większość oferowanych produktów prócz efektownego wyglądu, cechuje prostota użytkowania. Dlaczego? A no producent pisze, że do ustawienia stoiska nie tylko nie trzeba żadnych specjalistycznych narzędzi. Możemy wyczytać, że wystarczy zwykły imbus dołączony do zestawu, a niektóre ze stoisk łączone są wyłącznie za pomocą…  wbudowanych magnesów. Co więcej, Labo Print wymienia wagę i rozmiary zestawów wskazując, że wiele z nich nadaje się wręcz do transportu samochodem osobowym.

Wygląda na to, że poznański producent mimo trudnej sytuacji gospodarczej na świecie, nie tylko inwestuje w rozbudowę siedziby, ale przede wszystkim w nowe technologie i segmenty rynku, by dostarczać coraz to bardziej kompleksowe rozwiązania.

Źródło: Labo Print

www.laboprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764