logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labo Print rozwija segment Expo i wydaje nowy Katalog

  PR 06.10.2022, przeczytano 195 razy
ilustracjastrzałka

Kilka dni temu firma Labo Print, czyli międzynarodowy dostawca rozwiązań reklamowych, jak sami o sobie piszą, opublikował w sieci swój nowy katalog produktów. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że nie dotyczy on ani druku wieloformatowego, ani etykiet, kubków reklamowych czy nawet reklamy przestrzennej, czyli segmentów produkcji, z których firma jest powszechnie znana. Nowy katalog o nazwie EXPO, to szeroka oferta… różnego typu stoisk targowych i promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/labo-print-rozwija-segment-expo-i-wydaje-nowy-katalog,397507,artykul.html

Można tutaj znaleźć zarówno popularne stoiska targowe, dla większych jak i mniejszych powierzchni, a także coś dla organizatorów eventów, promocji czy wręcz marketowych degustacji. Ponadto dla większych ekspozycji, poznański dostawca oferuje systemy podwieszane, a wszystko to zarówno w najpopularniejszych rozmiarach, jak i „szyte na miarę”.

Przeglądając katalog, zauważyć można, że znakomitą większość oferowanych produktów prócz efektownego wyglądu, cechuje prostota użytkowania. Dlaczego? A no producent pisze, że do ustawienia stoiska nie tylko nie trzeba żadnych specjalistycznych narzędzi. Możemy wyczytać, że wystarczy zwykły imbus dołączony do zestawu, a niektóre ze stoisk łączone są wyłącznie za pomocą…  wbudowanych magnesów. Co więcej, Labo Print wymienia wagę i rozmiary zestawów wskazując, że wiele z nich nadaje się wręcz do transportu samochodem osobowym.

Wygląda na to, że poznański producent mimo trudnej sytuacji gospodarczej na świecie, nie tylko inwestuje w rozbudowę siedziby, ale przede wszystkim w nowe technologie i segmenty rynku, by dostarczać coraz to bardziej kompleksowe rozwiązania.

Źródło: Labo Print

www.laboprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764