Trzy trzydziestometrowe ekrany LED space Warexpo w centrum Warszawy stały się laboratorium treści wizualnych w przestrzeni publicznej. W ramach współpracy grupa studentów i studentek School of Form Uniwersytetu SWPS zmierzyła się z tym spektakularnym nośnikiem, tworząc zarówno śmiałe materiały wizualne jak i zestawienie dobrych praktyk dla projektantów.
Efekty działań zespołu projektowego pracującego pod opieką Izy Rutkowskiej i Krzysztofa Łukomskiego, w partnerstwie ze spółką Warexpo, zostały wyemitowane w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linia metra. Zespół badał potencjały nowego typu komunikacji na ekranach w przestrzeni miasta i odpowiadał na pytanie, co może dzisiaj, w natłoku treści komercyjnych prowokować interakcje, generować dialog z nośnikami reklamowymi i od czego to zależy?
- Współpraca pomiędzy Warexpo a School of Form jest dla nas ogromnie ważna. Zarówno materiały wizualne, jak i wytyczne dla projektantów pozwoliły uchwycić miejską wrażliwość i nowoczesność, niezbędną przy tworzeniu treści reklamowych – mówi Aleksandra Derc, szefowa marketingu Warexpo.
Przestrzeń LED space składa się z trzech ekranów, umieszczonych na trzech ścianach stacji Metro Świętokrzyska. Strategiczna lokalizacja ekranów buduje doskonałą widoczność komunikatu. Codziennie podziemny pasaż przemierza około 30 tysięcy użytkowników przestrzeni publicznej.
Źródło: Warexpo sp. z o.o.