logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laboratorium wizualne LED space Warexpo

  PR 23.06.2022, przeczytano 1191 razy
ilustracja

Trzy trzydziestometrowe ekrany LED space Warexpo w centrum Warszawy stały się laboratorium treści wizualnych w przestrzeni publicznej. W ramach współpracy grupa studentów i studentek School of Form Uniwersytetu SWPS zmierzyła się z tym spektakularnym nośnikiem, tworząc zarówno śmiałe materiały wizualne jak i zestawienie dobrych praktyk dla projektantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laboratorium-wizualne-led-space-warexpo,396355,artykul.html

Efekty działań zespołu projektowego pracującego pod opieką Izy Rutkowskiej i Krzysztofa Łukomskiego, w partnerstwie ze spółką Warexpo, zostały wyemitowane w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linia metra. Zespół  badał potencjały nowego typu komunikacji na ekranach w przestrzeni miasta i odpowiadał na pytanie, co może dzisiaj, w natłoku treści komercyjnych prowokować interakcje, generować dialog z nośnikami reklamowymi i od czego to zależy?

ilustracjastrzałka

- Współpraca pomiędzy Warexpo a School of Form jest dla nas ogromnie ważna. Zarówno materiały wizualne, jak i wytyczne dla projektantów pozwoliły uchwycić miejską wrażliwość i nowoczesność, niezbędną przy tworzeniu treści reklamowych – mówi Aleksandra Derc, szefowa marketingu Warexpo.

ilustracjastrzałka

Przestrzeń LED space składa się z trzech ekranów, umieszczonych na trzech ścianach stacji Metro Świętokrzyska. Strategiczna lokalizacja ekranów buduje doskonałą widoczność komunikatu. Codziennie podziemny pasaż przemierza około 30 tysięcy użytkowników przestrzeni publicznej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764