logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lagardère Travel Retail w Polsce z nową edycją loterii Kameleon

  PR 10.06.2024, przeczytano 247 razy
ilustracja

Lagardère Travel Retail w Polsce ruszą z nową aktywacją w swoim multibrandowym programie lojalnościowym. Po sukcesie pierwszej Zakręconej Loterii Kameleon, uruchamia kolejną, w której do wygrania jest ponad 17 tys. nagród – w tym 3 vouchery po 10 tys. zł na beztroskie wakacje z Rainbow. To nie jedyny aspekt współpracy operatora z biurem podróży i nie jedyny partner, którego Lagardère Travel Retail w Polsce zaprosiła do rozwoju Kameleona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lagard%C3%A8re-travel-retail-w-polsce-z-nowa-edycja-loterii-kameleon,404547,artykul.html

Zakręcona Loteria Kameleon trwa od 3 czerwca do 17 lipca 2024 r. Żeby wziąć w niej udział, wystarczy pobrać aplikację Kameleon i zrobić zakupy w dowolnym z blisko 40 brandów, w których działa program lojalnościowy Lagardère Travel Retail w Polsce – w mieście i na lotniskach. Każde 10 zł wydane z aplikacją w dowolnym z ok. 730 punktów Inmedio, Relay, So Coffee, 1Minute Smacznego!, Aelia Duty Free i nie tylko to 1 los, który umożliwia wirtualne zakręcenie kołem w aplikacji. Użytkownik może dziennie uzyskać aż 10 losów, a każdy z nich to szansa na wygraną jednej z 17 tys. nagród. W tej puli jest 6 tys. butelek Fuze Tea, 5 tys. kaw i 6 tys. bonów na kolejne zakupy, a także 3 vouchery na wakacje.

– W pierwszej Zakręconej Loterii, organizowanej jesienią ubiegłego roku, zarejestrowało się aż 30 tys. osób, które w sumie wykorzystały niemal 150 tys. losów. Liczba transakcji realizowanych przez tych klientów z udziałem aplikacji wzrosła o 8 proc. Co jednak ważniejsze z punktu widzenia rozwoju programu, loteria pomogła nam istotnie zwiększyć świadomość Kameleona i przyciągnąć do aplikacji wielu nowych użytkowników. Liczymy na to, że w tym roku uda się powtórzyć ten sukces – mówi Grzegorz Goworek, Kierownik ds. rozwoju omnichannel w Lagardère Travel Retail w Polsce.

W tegorocznej edycji Zakręconej Loterii Kameleon można wygrać vouchery, o wartości 10 tysięcy złotych każdy, na beztroskie wakacje z Rainbow – partnerem akcji. To nie pierwsza odsłona współpracy Lagardère Travel Retail w Polsce z Rainbow. Od 11 stycznia do 4 kwietnia 2024 r. klienci tego biura podróży przy zakupie wycieczek z oferty Lato 2024 otrzymywali w aplikacji Kameleon vouchery na zakupy na lotnisku w sklepach, kawiarniach i restauracjach zarządzanych przez Lagardère Travel Retail w Polsce. Regularnym partnerem Kameleona od listopada 2023 jest także DHL, który dla użytkowników aplikacji przygotowywał specjalne oferty rabatowe. Innym partnerem Kameleona był Empik: w grudniu 2023 użytkownicy programu mogli otrzymać bezpłatny kod do aplikacji Empik Go Mini w zamian za rejestrację lub transakcję z okazaniem karty Kameleon.

W kolejnych miesiącach w Kameleonie pojawią się na pewno nowi partnerzy, z równie atrakcyjnymi ofertami – zapowiada Grzegorz Goworek.

W kwietniu spółka Lagardère Travel Retail w Polsce chwaliła się rekordowymi wzrostami w programie Kameleon. W pierwszym kwartale 2024 r. liczba transakcji realizowanych z aplikacją wzrosła o 340 proc., a ich wartość o 400 proc. rok do roku. W 2023 r. liczba użytkowników programu zwiększyła się dwukrotnie.

Źródło: Lagardère Travel Retail

Dodatkowe informacje:

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2023 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 6,6 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764