logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łagodność w butelce: Kampania Żołądkowej de Luxe

  PR 13.06.2019, przeczytano 1191 razy
ilustracja

Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza aktywacja Żołądkowej de Luxe, w której marka zaprasza wszystkich konsumentów do dzielenia się łagodnością. W każdym tygodniu aż 250 osób zostanie obdarowanych butelką Żołądkowej de Luxe.  Akcja prowadzona na kanale FB marki potrwa do 5 sierpnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lagodnosc-w-butelce%3A-kampania-zoladkowej-de-luxe,382868,artykul.html

Butelka z przesłaniem

Nie od dziś wiadomo, że Żołądkowa de Luxe dzięki swojej łagodnej recepturze potrafi łączyć. Wznosząc toast przy wspólnym stole, w rozmowie z dawno niewidzianym przyjacielem, na rocznicę ważnego wydarzenia albo przy każdej innej okazji. Łagodna w smaku wódka, którą dobrze się pije, łagodzi obyczaje i zapewnia doskonałe spotkania z innymi.

Najnowsza aktywacja Żołądkowej de Luxe, w której każdy może wysłać butelkę do wybranej osoby ma zachęcić do jeszcze częstszych spotkań, bezpośrednich rozmów i dzielenia się dobrymi emocjami ze znajomymi i rodziną. Butelka na zgodę, na podtrzymanie relacji, dla sąsiada, z miłości czy na dzień przyjaciela - okazji i pretekstów jest nieskończenie wiele, tylko od nas zależy, komu i z jakim przesłaniem zechcemy wysłać Żołądkową de Luxe.

- Wyślij łagodność w butelce” to akcja o tym, że warto przełamywać lody, bo wystarczy mały gest, żeby powiększyć grono przyjaciół, ale też odnowić albo wzmocnić swoje obecne relacje. Misją Żołądkowej de Luxe od początku jest łączenie ludzi, chcemy żeby działania i aktywacje, jakie proponujemy konsumentom promowały autentyczne relacje i czas spędzany razem - mówi Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager marki Żołądkowa.

Dzielenie się łagodnością jest proste

Zasady zabawy są proste. Wystarczy zaproponować powód, z okazji którego chcemy przesłać butelkę Żołądkowej de Luxe. Co tydzień 250 osób, które prześlą najbardziej kreatywne propozycje wybiorą osobę, która otrzyma przesyłkę wraz z dedykacją. Na koniec pozostanie już tylko dostarczenie prezentu do rąk własnych, o co zadba producent.

Żołądkowa de Luxe zaprasza na spotkanie. Nie czekajmy aż ktoś, kogo dawno nie widzieliśmy, pierwszy się do nas odezwie, przejmijmy inicjatywę, zróbmy pierwszy krok. Przecież każdy powód, żeby porozmawiać i pobyć razem jest dobry.

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764