logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lakma Strefa wybrała Triple PR

  PR 06.09.2017, przeczytano 473 razy

Lakma Strefa – polskie przedsiębiorstwo specjalizujące się m.in. w chemii gospodarczej – od września 2017 r. rozpoczęła współpracę z agencją Triple PR, która zajmie się działaniami komunikacyjnymi wspierającymi kampanię reklamową oraz wizerunek firmy w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lakma-strefa-wybrala-triple-pr,33629,artykul.html

Triple PR koordynuje szeroko pojętą komunikację PR zintegrowaną z całością działań marketingowych adresowanych dla marek Sidolux i Perlux.

Do głównych zadań agencji należy nawiązanie relacji z mediami oraz pozycjonowanie i wzmacnianie świadomości marki na polskim rynku. Celem agencji jest również budowanie wizerunku marki Sidolux, jako lidera w kategorii środków do czyszczenia i pielęgnacji podłóg na rynku.

- Wybraliśmy Triple PR ze względu na kompleksową ofertę oraz elastyczne podejście do zagadnienia. Triple PR to zespół doświadczonych osób, które profesjonalnie wykonują swoje zadania. Głównym celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki na rynku oraz szerokie dotarcie do konsumentów. Chcemy im przypomnieć, że Sidolux to od wielu lat niekwestionowany lider i marka nr 1 wśród produktów do podłóg w Polsce* – komentuje Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa.

Kampanię koordynuje Justyna Kiełkowska, Kierownik Marketingu Lakma Strefa, po stronie agencji Triple PR  Adrianna Dzienis, Młodszy Specjalista PR.

Współpraca ma charakter projektowy.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764