logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lakma Strefa wybrała Triple PR

  PR 06.09.2017, przeczytano 214 razy

Lakma Strefa – polskie przedsiębiorstwo specjalizujące się m.in. w chemii gospodarczej – od września 2017 r. rozpoczęła współpracę z agencją Triple PR, która zajmie się działaniami komunikacyjnymi wspierającymi kampanię reklamową oraz wizerunek firmy w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lakma-strefa-wybrala-triple-pr,33629,artykul.html

Triple PR koordynuje szeroko pojętą komunikację PR zintegrowaną z całością działań marketingowych adresowanych dla marek Sidolux i Perlux.

Do głównych zadań agencji należy nawiązanie relacji z mediami oraz pozycjonowanie i wzmacnianie świadomości marki na polskim rynku. Celem agencji jest również budowanie wizerunku marki Sidolux, jako lidera w kategorii środków do czyszczenia i pielęgnacji podłóg na rynku.

- Wybraliśmy Triple PR ze względu na kompleksową ofertę oraz elastyczne podejście do zagadnienia. Triple PR to zespół doświadczonych osób, które profesjonalnie wykonują swoje zadania. Głównym celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki na rynku oraz szerokie dotarcie do konsumentów. Chcemy im przypomnieć, że Sidolux to od wielu lat niekwestionowany lider i marka nr 1 wśród produktów do podłóg w Polsce* – komentuje Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa.

Kampanię koordynuje Justyna Kiełkowska, Kierownik Marketingu Lakma Strefa, po stronie agencji Triple PR  Adrianna Dzienis, Młodszy Specjalista PR.

Współpraca ma charakter projektowy.

Źródło: Triple PR

www.triplepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson zwiększa zewnętrzną sprzedaż głowic drukujących, dodając do oferty model PrecisionCore. Jest to odpowiedź na szybki rozwój cyfrowego druku w sektorach komercyjnym oraz przemysłowym.
Ströer z umową na obsługę reklamową nośników citylight przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
W połowie marca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę ze sklepem internetowym Cosibella.pl. Agencja zajmuje się promocją marek The Ordinary i NIOD, które znajdują się w jego ofercie. Ponadto, Good One PR odpowiada za działania w zakresie PR korporacyjnego i doradztwo reklamowe.
More Bananas w kwietniu 2019 rozpoczęło współpracę z kolejną marką z branży FMCG. Zapowiada się naprawdę smacznie, bo agencja odpowiada za komunikację nowej krakowskiej lodziarni - Lodowa Wyspa.
Etyka w public relations – szansa czy problem?
Autorzy badania „Profesjonalizm public relations w Polsce”, w którym wzięło udział pół tysiąca specjalistów z branży PR, opublikowali biuletyn zawierający kluczowe wyniki, wnioski i komentarze. Celem projektu było pozyskanie opinii specjalistów PR na temat funkcjonowania tego środowiska. Badania przeprowadził Dział Badań i Analiz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764