logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lama Plus dystrybutorem materiałów eksploatacyjnych Epson

  PR 01.04.2019, przeczytano 704 razy

Z początkiem kwietnia 2019 lista autoryzowanych dystrybutorów Epson w Polsce powiększa się o nowego partnera. Firma LAMA PLUS Sp z .o.o., z siedzibą w Cieszynie, została dystrybutorem w zakresie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i wielofunkcyjnych urządzeń drukujących Epson.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lama-plus-dystrybutorem-materialow-eksploatacyjnych-epson,381890,artykul.html

Cieszyńska spółka LAMA PLUS wchodzi w skład grupy LAMA Plus, będącej jednym z największych wyspecjalizowanych dystrybutorów materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Poza Polską, grupa posiada także centrale handlowe w Czechach i na Słowacji.

- Nawiązanie stałej współpracy z tak dużym i doświadczonym partnerem, jakim jest LAMA PLUS oznacza dla naszych klientów możliwość szybszego i efektywniejszego zapewniania ciągłości pracy w oparciu o oryginalne materiały eksploatacyjne. Jest to szczególnie ważne w czasie zwiększającej się popularności rozwiązań do druku opartych na technologii atramentowej. Z kolei dla firmy Epson współpraca z partnerem tej klasy pozwala na dalsze umacnianie pozycji na rynku dostawców urządzeń do druku dla firm i domu – skomentował Bartłomiej Kędziora, Distribution Account Manager w Epson Europe.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764