logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lamborghini i Bentley wybrały Walk PR

  PR 26.01.2021, przeczytano 399 razy

Porsche Inter Auto Polska, jedyny polski przedstawiciel i właściciel salonów marek Lamborghini i Bentley, rozpoczęło stałą współpracę z Walk PR w zakresie kompleksowej obsługi public relations. Zespół agencyjny jest odpowiedzialny m.in. za komunikację zewnętrzną obu marek, media relations oraz doradztwo strategiczne. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lamborghini-i-bentley-wybraly-walk-pr,389963,artykul.html

Wybranie Walk PR przez Lamborghini i Bentleya rozpoczyna pierwszą stałą współpracę public relations w historii polskich salonów obu marek. Agencja odpowiada za kompleksowe działania PR, doradztwo strategiczne, kontakt z mediami oraz współpracę z liderami opinii. Pierwszym wydarzeniem komunikowanym przez Walk PR była internetowa premiera modelu Lamborghini Huracán STO. Za działania po stronie agencji odpowiada zespół brand PR w składzie: Kinga Strawińska PR Group Account Director, Matylda Żemajtis Account Director, Wojciech Wołk-Łaniewski Senior Account Executive.

Lamborghini to kultowa włoska marka samochodów wyścigowych, założona w 1963 roku przez Ferruccio Lamborghini. Specjalizuje się w produkcji dwuosobowych supersamochodów (Huracàn, Aventador) oraz sportowego SUV-a (Urus). W Polsce działa jeden salon – Lamborghini Warszawa. Bentley, brytyjski producent samochodów z siedzibą w Crewe, powstał w 1919 roku. Specjalizuje się w modelach luksusowych (Flying Spur), sportowych (Continental GT) oraz SUV-ach (Bentayga). Polska sieć salonów marki obejmuje placówki w Warszawie i Katowicach. Porsche Inter Auto to jedyny przedstawiciel i właściciel salonów obu marek w Polsce.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764