logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laminator Aquaseal 1600 - wielka okazja!

  PR 02.11.2004, przeczytano 2484 razy

Laminator szerokoformatowy AquaSEAL 1600 na laminaty płynne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laminator-aquaseal-1600---wielka-okazja%21,2453,artykul.html

Innowacyjne systemy laminowania do produkcji bardzo szerokich wyrobów pozwolą obecnie na zwiększenie opłacalności Twojej firmy. Wiodący producent materiałów do wykańczania prac graficznych SEAL Graphics, oferuje serię bardzo szerokich laminatorów, dających gładką i trwałą powłokę z płynnego laminatu, która poprawia wygląd i zabezpiecza wystawione obrazy.
Wykorzystaj swój czas i energię najlepiej jak potrafisz.

Zapomnij o ręcznym laminowaniu płynnym i pozwól, by nowa technologia laminowania otwarła Twojej firmie nowe możliwości.

Podstawowe zastosowania
Szerokoformatowy laminator AquaSEAL AS-1600 powlekający materiały do 1,52 m szerokości może być stosowany do produkcji wszystkich szerokoformatowych wyrobów w druku cyfrowym, takich jak bilbordy, oznakowania samochodów czy plandeki do ciężarówek.

CECHY
• Trwale powleka media przeznaczone na zew. chroniąc je przed wodą, zarysowaniem, promieniami UV i czynnikami chemicznymi
• Powleka media do 5 metrów szerokości
• Gładka i równomierna warstwa
• Nakłada, wygładza i suszy
• System utwardzania podczerwonego
• Segmentowe podgrzewacze, które oszczędzają energię elektryczną przy laminowaniu wąskich materiałów.
• Podawanie materiału poskładanego lub z rolki
• Może obsługiwać kilka rolek
• Łatwiejsze czyszczenie dzięki częściom ze stali nierdzewnej
• Łatwy system nakładania laminatu
• Regulacja prędkości zmiennej
• Standardowy z gładką belką
• Posiada certyfikat CE

Serdecznie zapraszamy
www.jetmedia.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: JetMedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764