logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laminowanie od A do Z – Dzień Otwarty Jet Media

  PR 19.06.2008, przeczytano 1012 razy
ilustracjastrzałka

20 czerwca w nowej siedzibie Jet Media odbędzie się kolejne spotkanie z serii Dni Otwarte Jet Media. Tematem przewodnim tego spotkania będzie zagadnienie laminacji. Zaprezentowane zostaną najwyższej jakości maszyny do laminacji oraz omówione techniki zabezpieczania i uszlachetniania wydruków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laminowanie-od-a-do-z--dzien-otwarty-jet-media,7450,artykul.html

W trakcie zajęć praktycznych, razem z uczestnikami spotkania wykonane zostaną aplikacje z zastosowaniem laminatów specjalnych i folii montażowych. Od strony merytorycznej, jak i praktycznej wsparcia udzieli gość specjalny – dyrektor Drytac England – Neil Gomez.

Spotkanie będzie okazją aby dowiedzieć się w jaki sposób, za pomocą jakich maszyn i laminatów wykonać trwałą i efektowną grafikę podłogową oraz inne aplikacje specjalne oraz poznać nowości z dziedziny laminacji.

Program spotkania:
11.00 - Powitanie gości
11.15 - Wykłady "Laminacja i zabezpieczanie wydruków"

  • Czym jest laminowanie wydruków
  • Główne techniki laminowania
  • Laminowanie stałe na zimno i na gorąco
  • Techniki laminowania a dobór odpowiedniego urządzenia
  • Nowości 2008
    12.15 - Przerwa na kawę
    12.30 – Zajęcia praktyczne poprowadzi Edyta Grad
  • Laminacja aplikacji okiennych i wystawienniczych za pomocą produktów firmy Drytac
  • Wykonanie grafiki podłogowej .
  • Naklejanie przy użyciu folii montażowej.
    14.00 – Zakończenie spotkania.

    Szkolenie jest bezpłatne, jedynym warunkiem wzięcia udziału jest przesłanie do Jet Media elektronicznego formularza dostępnego na stronie www.jetmedia.pl

    Źródło: Jet Media


  • avatar użytkownika
    + + + + +

    Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
    Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
    Industria Kielce ma nowego sponsora
    ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
    Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
    Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
    Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
    Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
    Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
    Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764