logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Laminowanie płynne w firmie M&M REKLAMA

  PR 12.05.2006, przeczytano 2837 razy

Firma M&M REKLAMA www.mmreklama.pl zakupiła i wdrożyła do produkcji laminator płynny. Urządzenie Seal Sign Coater pozwala laminować bryty do 137 cm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/laminowanie-plynne-w-firmie-mandm-reklama,3924,artykul.html

Pierwszy raz urządzenie zostało wykorzystane na potrzeby własne przy wykonaniu zlecenia dla firmy CROPP (reklama full na autobusie). Te doświadczenie wykazało wyższość laminowania płynnego nad laminowanie standardowym ze względu łatwość nakładania aplikacji. Więcej informacji udziela dział handlowy firmy tel./fax: 044 6497990, 7325382.

Źródło: M&M REKLAMA


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: mmreklama

(M&M REKLAMA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finał ferii z marką Familijne w Białce Tatrzańskiej
Jako sponsor całego cyklu wydarzeń, Familijne towarzyszą rodzinom od początku ferii, zapewniając szereg atrakcji na stokach narciarskich w zimowych miejscowościach.
Jak nowoczesna technologia Promo+ działa w tradycyjnym sklepie?
Trudno znaleźć drugi rynek europejski, na którym handel rozwija się tak dynamicznie jak w Polsce. Tylko w ciągu dwóch lat (2017-2019) branża spożywcza rosła o 4-5% rocznie. Jak wynika z raportu „Perspektywy poprawy konkurencyjności na rynku handlu detalicznego w Polsce” opracowanego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, dyskonty i małe...
Marka Orzeszek w nowych opakowaniach
Nowe opakowania to wyjście naprzeciw rosnącemu trendowi on-the-go. Konsumenci są coraz bardziej mobilni, a będąc często w ruchu, oczekują większej trwałości opakowania i produktu. Firma Orzeszek zdecydowała się więc wprowadzić format opakowania typu flow-pack na produkty przekąskowe w małych opakowaniach, (tzw. impulsowe). Opakowania mają nowy design, który nawiązuje...
Moliera2.com – ponad 500 m2 niestandardowej reklamy digital w sercu Warszawy
W ubiegły piątek na fasadzie budynku Spektrum Tower przy Rondzie ONZ, sklep internetowy Moliera2.com wyświetlił niestandardowe życzenia Walentynkowe o powierzchni ponad 500 m2. Reklama wpisująca się w koncepcje real-time marketing przestawiała emotikony 3 par oraz Hasło „#MiloscUkrzydla”.
Panasonic, producent szerokiej gamy sprzętu elektronicznego – od AGD poprzez hi-fi i video po drobną elektronikę użytkową, poszukiwał rozwiązania, które pomoże w utrzymywaniu jakości sprzedaży prowadzonej w sieciach handlowych. Dla przedstawicieli realizujących procesy związane z merchandisingiem oraz audytami Panasonic wybrał system SFA / RSE eLeader Mobile...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764