logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lampy LED od Fomei w ofercie Medikon Polska

  PR 30.01.2019, przeczytano 968 razy
ilustracjastrzałka
FY3497 LED RING

Fomei wprowadza do oferty kolejne lampy LED z wysokim CRI 95. Rozszerza tym samym swoją ofertę lamp ze światłem ciągłym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lampy-led-od-fomei-w-ofercie-medikon-polska,381014,artykul.html

FOMEI 32W LED RING – świetne rozwiązanie do portretów

Dobrze znane i chętnie wykorzystywane przez fotografujących lampy pierścieniowe LED RING 23W zyskują większą koleżankę. LED RING 32W ma większą średnicę względem poprzedniczki o 11cm. W obu wypadkach źródłem światła są diody LED o różnej temperaturze barwowej, które dodatkowo zostały podzielone na cztery kwarty. Dzięki temu możemy nie tylko fotografować ale również filmować.

Lampa ma 49 cm średnicy, źródłem światła są diody LED o barwie zimnej i ciepłej dzięki temu możliwa jest zmiana temperatury barwowej w zakresie 3000K-5600K. L-kształtny wspornik, na którym zamontowana jest lampa można przesuwać w górę i w dół oraz na boki, dzięki temu możemy zmienić położenie kamery w pierścieniu tak, aby umieścić ją w centrum.

Kreatywny Portret

ilustracjastrzałka

Zdjęcie powyżej wykonano z  włączonymi dwoma sekcjami lampy  FOMEI 23W LED RING pomimo tego portretowana twarz jest oświetlona miękkim światłem a w oczach modelki widoczne jest charakterystyczne  odbicie.  Zależy ono od tego, jak daleko od twarzy znajduje się lampa FOMEI 23W LED RING oraz które sekcje diod LED są włączone.

Kamera może być umieszczona bezpośrednio na lampie lub w jej pobliżu na statywie.

FOMEI zestawy filtrów w wielu konfiguracjach

Nowe zestawy filtrów zostały podzielone na kilka grup tak aby sprostać wymaganiom niejednego filmującego czy fotografującego. I tak w jednym z zestawów znajdziemy filtry kolorowe w innym zmiękczające a w kolejnym konwersyjne umożliwiające dostosowanie temperatury barwowej różnych źródeł światła.

ilustracjastrzałka

Wszystkie zestawy filtrów dostępne będą w wymiarach 30x30cm po 12 arkuszy po jednym lub kilka z koloru/gradacji a pojedyncze filtry w arkuszach 53x61cm oraz rolach 1,22x7,62m.

Źródło: MEDIKON POLSKA Sp. z o.o.

www.medikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764